Jump to content

VWTEDE

  • Content count

    193
  • Joined

  • Last visited

About VWTEDE

  • Birthday 09/06/1977

Informacje osobiste

  • Imię
    TADEK
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    DB-ROTTERDAM

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2001

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozdrowienia z Dordrechtu dla kolegów z kraju wiatraków robimy jakiegoś spota?
  2. VWTEDE

    Interfejs OBDII jaki wybrac

    Witajcie koledzy mam problem z kabelkiem i chce zakupić nowy czy jest ktoś na forum kto sprzedaje sprawdzony sprzęt ,niegdyś sprzedawał sprzęt kolega sipoviz ale już go nie ma macie jakieś sugestie pozdrawiam
  3. VWTEDE

    podłączenie iphone 4s do mfd1

    nikt nic nie wie ?
  4. Witajcie Czy ktoś posiada wiedzę jak podłączyć ipoda -iphone 4s chodzi mi o audio i video w mfd1 tak jak na filmiku
  5. VWTEDE

    Wtryski DCI

    regeneracja wtrysków Delphi w byle jakim warsztacie wiąże się z ryzykiem ze zamiast oryginalnego zestawu dostaniesz chińska podróbkę a płacisz jak za oryginał. co do rozbierania samemu wtrysków to jeśli tego nigdy nie robiłeś to nie polecam ( mnie nauka kosztowała 2 wtryski bo pogubiłem części ) jak ogarniesz wymianę wtrysków na nowe albo regenerowane to na przyszłość lać tylko dobre paliwo i na pełny bak litr mixolu i bedzie cacy sam tak robiłem w w swoim 100 konnym clio dci i wierz mi zero problemow. jeślibyś kupywal to wtryski musza mieć te same numery
  6. witam koledzy wyskoczyły takie błędy w passacie mojego kolegi jeśli ktoś może pomóc to bardzo będę wdzięczny oto one: na abs-ie 01042- control module not coded 000--- 01279- longitudinal acceleration sensor g251 005- no or incorrect basic seting/ adaptation na module hamulca recznego 01042- control module not coded 000--- mil on 01087- basing setting not performed 000--- mil on jeśli ktoś może pomóc to prosił bym o info odnośnie kodowania samochód to passat 2.0 tdi bkp sedan DSG z auto holdem na 17' kołach wszystko oryginał pozdrawiam i z góry dziekuje
  7. Kluczykiem tez nie da sie ani otw ani zamknac malo prawdopodobne jest zeby kable w 4 drzwiach w tym samym czasie sie połamały
  8. Sprawdziłem wszystkie kable zasilające przy module i jest zasilanie co do masy nie do końca wiem jak ja sprawdzić(lol) i co jeszcze co prawda wiązka jest wilgotna i ta czarna otulina już zakończyła żywot tak te wszystkie złączki w przezroczystej "koszulce" wyglądają na ok nie ma tam nic zieleni wiec o co chodzi a jeszcze jedno nie chodzą tylko szyby ale jak się bawię poszczególnymi przełącznikami słychać prace przekaźników (tykanie)
  9. koledzy przestały działać wszystkie szyby w passacie o reakcji co sprawdzić gdzie grzebać po podpięciu vaga w module wystąpiły błędy silnika podnoszenia szyb w czterech drzwiach pozdrawiam
  10. dzieki kolego tego mi trzeba było pozdrawiam
  11. Koledzy pilnie potrzebne mi sa momenty dokręcania szpilek przy wymianie pompo wtryskiwacza oraz instrukcje jego późniejszej regulacji z gory wielkie dzieki silnik avb passat oczywiscie pozdrawiam
  12. koledzy poszukuje pilnie schematu umiejscowienia i ew wymiany czujnika położenia walka rozrządu w skoda octavia 1.6 avu pozdrawiam
  13. na co ? na kase bo wziol samochod rozbierze niby tylko szklanki to juz raz bedzie rachunek do placenia potem auto i tak pewnie nie odpali a jak juz to bedzie chodził jak ursus wiec bedzie go trzeba znow rozbierac i znowu koszty bo bo tamto a robota podwójna albo potrójna dla mechanika bo jak znam ludzi to na bank nie bedzie mu sie chcialo zabierac samochodu i wiesc do nastepnego mechanika, zresztą kto go wezmie chyba nikt nie lubi poprawiac po kims
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy