-
Content Count
153 -
Joined
-
Last visited
Seller statistics
- 0
- 0
- 0
About vwiater
- Birthday 07/11/1979
Informacje osobiste
-
Imię
P
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
B
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2003
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
vwiater started following pompa hamulcowa, producent, średnica???, Wyciek płynu od wspomagania, Po zapaleniu silnika gaśnie 1.9 tdi and and 6 others
-
Poproszę o nr części numer vin autka wauzzz8e85a125716 - audi a4 B6 2004 silniczek AVF 745671 - pasek alternatora - rolka napinacza paska alternatora - pasek klimatyzacji - napinacz z rolką paska klimatyzacji z góry dzięki
-
Nie działa elektryczny podnośnik lewej tylnej szyby
vwiater replied to Jotes's topic in Nadwozie i wnętrze
ten gumowy rękaw jest w zgięciu drzwi. Jak je otworzysz to na pewno zobaczysz w nim właśnie idą przewody, o ile dobrze pamiętam przekręca sie go i można lekko ściągnąć, przerwane przewody to bolączka w tym modelu, u mnie raz naprawiałem po jakimś roku znowu padło, i zostawiłem bynajmniej się coorka nie bawi. -
kolego DARIO222 trochę nie w tym dziale napisałeś, tu rozmawiamy o B4, poszukaj odpowiedniego dla twojego autka działu, a przede wszystkim użyj szukajki bo jestem pewien że temat wymiany amorów w B5 był opisywany. napisze przy okazji jaki masz model sedan czy variant bo tu na pewno jest różnica w wymianie.pozdrawiam
-
a u mnie jak wszystko działało to nic nie "cykało", jak się ogrzewanie zwaliło to "cyka". ja jestem zdania ze nie powinno "cykać".
-
Podepnę się pod temat, siedzonka ostatnio użytkowane nagminnie, od wczoraj nie działają, przy przekręcaniu na pozycje 1 słychać przekaźnik pod fotelem, tak kierowcy jak i pasażera, czy możliwe aby jednocześnie 2 przekaźniki na raz padły. Wcześniej tego załączenia nie było słychać. Zacznę od sprawdzenia przekaźników, ma z was ktoś pomysł jak je sprawdzić???
-
fajny passior, masz bardzo fajne i ciekawe felgi. Co to za model?
-
Wyciek płynu od wspomagania
vwiater replied to passat b3 szcz's topic in Zawieszenie, układ kierowniczy
"Czym skutkuje jazda bez płynu w układzie wspomagania (poza zwiększeniem bicepsów)? " chociazby zatarciem pompy wspomagania, ktora na sucho bedzie chodzic. -
jezeli jak zapalisz i zgasnie po sekundzie to immo, poszukaj bylo opisywane, rozebrac - rozlaczyc dac cos ala kontakt na styki, zlozyc do kupy i powinno byc po sprawie
-
zdejmujesz stare pierścienie od ABS-u i zakladasz na nowe bebny powinno pojsc bez problemu
-
stawiam na n75 poczytaj troche jest tego duzo na forum na ten temat just kidding
-
u mnie jak wymieniałem to kupiłem miała być dobra a była za krótka, ale podeszła bez problemów kupowałem jakąś holenderską, stara leży w garażu rozszczelniła się ale może jeszcze się kiedyś przyda, pozdro i chłodziku życzę
-
dokladnie jak sie lepiej przyjzysz to polewej stronie jak podniesiesz maske jest naklejka mowiaca jaki jest czynnik w ukladzie i jaka ilosc, tak jak pisze kolega piter84 wchodzi 1150-1200, 600 to w nowszych instalacjach.
-
kiedyś próbowałem u siebie i dało rade ale jaka kombinacja to juz nie pamiętam niestety, najlepiej podłączyć vaga i już, ale po co chcesz robić diagnozę jakby coś było z klima nie tak mrugał by ci wyświetlacza
-
a po taka BUKI ze hak jest demontowalny i bez pomocy kluczyka nie zdejmiesz go, chodzi o to zeby ci go nikt nie gwizdnal, a jak nie ma kluczyka to jest problem. U mnie na kluczyku jest 5cyfrowy numer.
-
dzieki Panowie za pomoc. podaliscie mi nr oryginalu to znalazlem bez problemu na stronce ATE Trade Numbers: 010639 To Ch.No.: 3A-S-300000 Driver Position: For left-hand drive vehicles, Braking / Drive Dynamics: For vehicles with ABS, Ø: 23,81 mm, Number of ports: 2, Thread Size: M10x1, Length 1: 41 mm, Length 2: 127,9 mm, Brake System: ATEOE Number 1H1 698 019 A zamykam temacik