Skocz do zawartości

materson

  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O materson

  • Urodziny 08.04.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Syców

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Dziękuję za pomoc w końcu się udało znaleźć język w tym menu Język był ustawiony na holenderski teraz wszystko działa tylko musze dokupić antenę
  2. witam prosze o pomoc jak wejść w menu aby zmienić jezyk nawigacji z niemieckiego na angielski mam problem z menu PL soft wgrany ale nie jest spolszczone tylko niektóre słowa może trzeba zmienić jezyk na angielski ale nie wiem jak proszę o opis krok po kroku ( w moim poście sa zdjecia )
  3. dzięki za pomoc jak coś bede jeszcze pisał
  4. jak przestawić ?? - - - - - aktualizacja - - - - - nie nie kupowałem żadnej wtyczki na razie przepięte wszystko z radia i została niepieska kostka z panela dsp do czego jeszcze potrzebuje wtyczke 26 pin
  5. nad ori triplex myśle tylko muszę do zbierać, a jakie to ma być wzmacniacz jakiś numer ?? i jak będzie trzeba przerobić wiązkę dużo roboty P.S potrzebuje pomocy w graniu polskiego menu i uruchomieniu navi dziś niby wgrałem polskie menu ale nadal jest niemieckie może wystarczy przestawić na angielskie i bedzie działac wtedy polskie jak dobrze myśle to jak to zrobić
  6. witam nabyłem dziś radio Mfd ver D jak podłączyć do niego moduł dsp dotychczas miałem dodatkowe uradzenie sterujące dsp jak gdzie wpiąć wtyczkę która wchodziła do dsp
  7. witam mój passat avf przy odpalaniu wypuszcza chmurę niebiesko siwego dymu co może być przyczyna ?? poniżej logi statyczne + BS ( trochę bałagan w logach ale nie nazwałem ich sobie przy logowaniu jak coś to zrobię nowe jakie beda potrzebne ) Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_186314.html Grupa 023, 013, 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_186315.html Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_186316.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186317.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_186307.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_186308.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_186309.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_186310.html Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_186311.html Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_186312.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_186313.html i jeszcze jedno jak wygląda EGR, rozrząd sie chyba rozjeżdża jaka przyczyna wymieniany niecały rok temy przejechane jakieś 25 tyś cześci ina
  8. witam passat b5 fl 2002 wahacze MEYLE HD chyba ze coś innego polecasz tarcze + klocki przód i tył ate, trw, lub coś innego olej Motul + filtr paliwa powietrza oleju mann lub Knecht
  9. to nie ciekawie a można auto zostawić na parkingu i wejść normalnie ??
  10. witam czy jest możliwość wjechania jeszcze na plac w sobotę ?? jeśli nie mam wjazdówki
  11. Ja mam ochotę sie przejechać raczej będę pomimo pogody
  12. miałeś racje kolego dziś udało mi sie podmienić od znajomego czujnik zrobiłem z jakieś 10km i wszystko dobrze wiec kupuje i chyba sprawa wydaje sie być załatwiona dziękuje za pomoc
  13. witam ponownie coraz bardzie denerwuje mnie ta sytuacja wymieniony n75 na nowy o troche innym symbolu miałem 1J0906627a ( 7.22903 ) a dostałęm w sklepie 702184 ale to chba nie ma znaczenia ?? i nowe logi problem nie ustał Grupy: 011,010 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170665.html Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170666.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170667.html Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/materson.03_170668.html pytanie o watrosc w grupie 10,11 z 3 pola jak auto jest mułowate wartośc jest zaswsze wysoka co to może oznaczać wartość sie nie zmienia w ogóle
  14. ok tak zrobię zaryzykuje i kupie nowy zawór n75 dziś jeszcze wymieniłem wąż od zaworka n75 do turbiny do "gruszki" czy jak to sie nazywa bo juz uzbrojenia nie było i mógł sie zaginać ale to nie było przyczyna zobaczymy po wymianie zaworka dziś jak jechałem do pracy auto jechało normalnie jak wracałem znów dziwny objaw nie jechał później odblokował sie przy 2,5 tys i jechał normalnie ale za chwile tryb awaryjny i koniec sztyca od turbiny pracuje normalnie wiec racze nie turbina choć nie wiadomo
  15. A przpeplyka i egr jest dobra po logach ? Czy to nie ma znaczenia w tym przypadku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności