Skocz do zawartości

Jotes

  • Liczba zawartości

    424
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jotes

  • Urodziny 17.12.1959

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.8 90KM (ADZ)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Co ci się rozjeżdżało w ECU, że tak zrobiłeś? Może przez nieustanny reset ECU się rozjechało, zamiast się nie rozjeżdżać. Zmień zasilanie ECU, tak jak ma być, i zobacz, jakie są tego efekty. Powodzenia. Pozdrawiam.
  2. Jasne, że się da - trzeba tylko mieć chęć i być dobrym spawaczem.
  3. Da się wspawać plecionkę w silniku ADZ bez wymontowania rury kolektorowej czy nie?
  4. Nie smaruj stacyjki preparatem WD-40! WD-40 wypłucze smar fabryczny i będzie jeszcze gorzej. Może nawet być tak, że po przesmarowaniu WD-40 w ogóle nie przekręcisz stacyjki.
  5. Co sądzicie o cewce zapłonowej niemieckiej firmy Bremi za ok. 136 zł? Sprawdzi się to w moim Passacie? Z góry dziękuję za wszystkie sugestie. Pozdrawiam.
  6. Po włączeniu zapłonu napięcie na pompie pojawia się tylko na chwilę i znika. Tak powinno być. ---------- Post added at 15:46 ---------- Previous post was at 15:41 ---------- Prawdopodobnie pompa paliwa kończy już swój żywot.
  7. Jotes

    Sonda lambda

    Tak - ok. 0,4-0,45 V. ---------- Post added at 21:11 ---------- Previous post was at 21:10 ---------- Po ok. 30 s.
  8. Prawdopodobnie termostat ci się zacina. Pompa cieczy chłodzącej też do sprawdzenia.
  9. Nareszcie pojawiła się w tym temacie bardziej rzeczowa i fachowa wypowiedź. ---------- Post added at 23:23 ---------- Previous post was at 23:15 ---------- I co, jak pomógł w ustawieniu zapłonu w silniku ABS opis woys"a? ---------- Post added at 23:34 ---------- Previous post was at 23:23 ---------- Nie, ponieważ nie ma takiej potrzeby. Jego zadanie wykonuje ECU na p-wie sygnału TPS i sygału obrotów. ---------- Post added at 23:41 ---------- Previous post was at 23:34 ---------- Jaki układ odniesienia???? Na kole zamachowym nie ma żadnego zaznaczenia odpowiadającego punktowi zapłonu - chyba, że sam je w swoim silniku ADZ zaznaczyłeś. Napisałem przecież, co jest tym punktem odniesienia.
  10. W swoim silniku ADZ też masz (miałeś) na kole zamachowym 2 znaki, czyli GMP i punkt zapłonu???
  11. Żaden z was nie ma racji. Korekty zmienionego przez pokręcenie aparatem zapłonowym wyprzedzenia zapłonu odbywaja się na podstawie szybkości zmian prędkości obrotowej silnika i sygnału z potencjometra przepustnicy. Rozumiecie teraz, co jest punktem odniesienia? Pozdrawiam.
  12. W silniku ABS nie ma możliwości nieznacznych zmian kwz poprzez kręcenie aparatem zapłonowym, ponieważ ECU na bieżąco robi korekty zmienionego kwz. Jeśli z kolei przekręci się bardzo mocno aparatem zapłonowym (więcej niż o ok. 20 st.), to ECU nie jest w stanie robić tych korekt - ale w tym przypadku kwz jest zbyt mocno zmieniony w stosunku do fabrycznego i nie jest to dobre dla silnika.
  13. W silniku ADZ nie ma przepływomierza. Jest za to sonda lambda. ---------- Post added at 22:32 ---------- Previous post was at 22:29 ---------- Sprawdź kopułkę i palec rozdzielacza.
  14. Pompką do pobierania oleju z beczek. Bardzo szybko idzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności