Skocz do zawartości

rafcio03

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rafcio03

  • Urodziny 03.08.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Biskupiec

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1991
  1. korek jest mokry i zalewa mi sprzęgło ---------- Post added at 21:54 ---------- Previous post was at 21:48 ---------- pod uszczelką pokrywy zaworów jest sucho jak i przy czujnikach wychlapuje olej spod tego korka gdzie sprawdza się znak rozrządu. ---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:54 ---------- po zdięciu skrzni i sprzegła jest dobry dostep do symeringu mam zamiar sam go wymienić
  2. mam problem z wyciekiem oleju z okolic koła zamachowego gdzie jest osłonka czy możliwe jest żeby spod uszczelki miski olejowej olej spływał na zęby koła zamachowego i był rozchlapywany na sprzęgło czy do wymiany jest symering wału vw passat b3 1,8 RP
  3. Mam zwykłe na linki ,po rozebraniu jedna linka z środkowego pokrętła /górna/jest odpięta i nie przesuwa sie ---------- Post added at 18:51 ---------- Previous post was at 18:49 ---------- ona idzie do klapy od strony kierowcy
  4. mam problem z nadmuchem na przednią szybe mam ustawione na grzanie przedniej szyby i jest słaby nadmuch a po srodku i po bokach dmucha aż za mocno .Zamknięcie kratek srodkowych i bocznych w małym stopniu pomaga
  5. Wystarczy poluzować cztery śruby mocowania przekładni kierowniczej odkręcić śróby obejm poduch które wymieniamy i po dwie śróby z każdej strony przy obejmach trzymające sanki z wachaczem .Sanki dostają luzu na tyle by wymieniać gumy.
  6. Dzięki dzisiaj zamontowałem gumy razem z blaszkami zrobiłem jak pisał przemek troche gimnastyki i oleju i jest ok.pozdrawiam
  7. Chodzi mi o obejmy przy sankach.poprzedni właściciel ich nie założył
  8. Witam Mam problem iż mam założone gumy stabilizatora bez obejm[blaszek]jak je założyć?
  9. Witam Mam podobny obiaw auto gdy wiedzie w koleiny zaczyna się dziwnie zachowywać.Trzeba mocno trzymac kierownicę,tzw myszkuje a przy chamowaniu kierownice wyrywa w lewo lub w prawo
  10. Witam Mam pytanie: mam zegar bez obrotomierza z dwoma kierunkami na górze napędzany na linkę od benzyny i chce zamienic na zegar z obrotomierzem tez z kierunkami na górze i też na linkę.Czy będzie pasował bez przerabiania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności