Skocz do zawartości

kubeks

  • Liczba zawartości

    93
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kubeks

  • Urodziny 19.10.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek-Kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Oława

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1993
  1. Centralny jest oryginalny (nawet nie czuję, że rymuję ). Pompkę ostatnio wymieniałem, bo się coś w niej zablokowało i spaliłby się samochód
  2. wg mnie był to dokładany immo, ale jeszcze "za Niemca" i odcinał zapłon. Immo jest włoskiej firmy Orvel- Varese. Rok prod. 93
  3. Witam, w sobotę po padnięciu immo zdecydowałem się na jego demontaż. Po demontażu mam problem z zamknięciem drzwi, bo chwilę po zamknięciu centralny z powrotem otwiera wszystkie drzwi. Za którymś razem w końcu zaskoczy i już nie otwiera. Dodatkowym problemem jest tak samo (nie)działający moduł komfortu. Zauważyłem też, że po wyjęciu kluczyka bardzo słabo świecą kontrolki o temperatury i ciśnienia oleju.
  4. a co powiedzie na kable Champion- coś takiego: http://moto.allegro.pl/przewody-kable-zaplonowe-vw-passat-b3-1-8-benzyna-i2299042864.html
  5. kubeks

    Fotel kierowcy

    Link się zdezaktualizował. Teraz to będzie to: http://moto.allegro.pl/slizg-slizgi-foteli-vw-golf-passat-vento-arosa-fnh-i2064637248.html ?
  6. no to dobrze. Trzeba będzie wymienić, bo mnie już ..pa boli od wysiedziałego boku na siedzisku
  7. Witam, czy gąbka siedzenia pasażera będzie pasowała do kierowcy?
  8. znalezione dzisiaj: http://www.joemonster.org/art/18318/Volkswagen_Passat_6_na_9_OPTIKAL_TUNING
  9. A taka nie moze byc: http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-seat-vw-golf-iii-passat-1-2bar-spi-i1364045398.html ? Roznica w cenie niewielka a nie musze sie bawic z przekladaniem. Jeszcze jedno pytanie. Jak przekrecam kluczyk w stacyjce i chce to napiecie na wtyczce przy pompie pojawia sie tylko na chwile (zeby wytworzyc cisnienie w ukladzie) czy powinno byc caly czas?
  10. Witam, wczoraj odmówiła posłuszeństwa pompa paliwa. Na szczęście silnik był zagrzany i nie było problemu z odpaleniem na lpg. Dzisiaj rano kaplica . Przedmuchałem przewody paliwowe- są drożne. Podpiąłem pompę na krótko i zaskoczyła. Odpaliłem silnik chwilę pochodził i zgasł. Próbowałem ponownie podpiąć pompę na krótko i nic. Po jakimś czasie zaskoczyła i ponownie padaka. Czy mogą to być objawy jej końca? Drugie pytanie jaka pompa będzie pasowała do 1.8i ABS? Niestety nie mam czasu na sprawdzenie jaka jest w baku bo zaraz wyjeżdżam na cały tydzień, a tak to bym zamówił nową na necie i jak wrócę to mógłbym się w następny weekend pobawić z wymianą.
  11. Witam, "Modernizując" dzisiaj zasilanie do CB po zdjęciu środkowej konsoli z popielniczką" znalazłem takie oto "cuś"- złączkę/uchwyt na sześć wtyczek. W dwóch otworach były wtyczki z żółtymi i białymi przewodami. Ktoś wie co to może być?
  12. Podziękował. Właśnie o to mi chodziło. Ja mam 10,2V i 4,6V, więc jutro wizyta w ASO i zakup nowego czujnika. Jeszcze raz dzięki. ---------- Post added at 21:51 ---------- Previous post was at 19:56 ---------- Jeszcze jedno pytanie do znawców- czy dla różnych wartości napięcia (komp i wskaźnik) należy użyć tego samego opornika do testów?
  13. W czujniku owszem nic nie płynie, ale masz napięcie we wtyczce ( i o to napięcie, a dokładniej jego wartości mi chodzi)
  14. wskaźnik nie wariuje, zimne luty zrobione, stabilizator napięcia wymieniony.
  15. Na wtyczce do czujnika musi być napięcie, bo coś musi zasilać wskaźnik. Sam spadek oporu nie "ruszy" wskaźnika. Gościu w sklepie mi mówił, że na kompa i wskaźnik mogą iść różne napięcia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności