kubeks Zgłoś #1 Napisano 9 Stycznia 2011 (edytowane) Witam, wczoraj odmówiła posłuszeństwa pompa paliwa. Na szczęście silnik był zagrzany i nie było problemu z odpaleniem na lpg. Dzisiaj rano kaplica . Przedmuchałem przewody paliwowe- są drożne. Podpiąłem pompę na krótko i zaskoczyła. Odpaliłem silnik chwilę pochodził i zgasł. Próbowałem ponownie podpiąć pompę na krótko i nic. Po jakimś czasie zaskoczyła i ponownie padaka. Czy mogą to być objawy jej końca? Drugie pytanie jaka pompa będzie pasowała do 1.8i ABS? Niestety nie mam czasu na sprawdzenie jaka jest w baku bo zaraz wyjeżdżam na cały tydzień, a tak to bym zamówił nową na necie i jak wrócę to mógłbym się w następny weekend pobawić z wymianą. Edytowane 10 Stycznia 2011 przez kubeks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tytus Zgłoś #2 Napisano 9 Stycznia 2011 pompa z golfa bodajże III generacji powinna podejść,bynajmniej sam wkład:bleble napięcie sprawdź miałem podobne objawy i okazało się że prąd gdzieś uciekał:kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo1822 Zgłoś #3 Napisano 9 Stycznia 2011 Raczej pompa się zaciera, czyli masz ją do wymiany. Jest duży wybór w necie (oczywiście wymieniaj sam wkład nie całą pompę, będzie taniej). Np. taka: http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-vw-golf-iii-vento-polo-passat-caddy-i1377504636.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubeks Zgłoś #4 Napisano 10 Stycznia 2011 A taka nie moze byc: http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-seat-vw-golf-iii-passat-1-2bar-spi-i1364045398.html ? Roznica w cenie niewielka a nie musze sie bawic z przekladaniem. Jeszcze jedno pytanie. Jak przekrecam kluczyk w stacyjce i chce to napiecie na wtyczce przy pompie pojawia sie tylko na chwile (zeby wytworzyc cisnienie w ukladzie) czy powinno byc caly czas? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #5 Napisano 10 Stycznia 2011 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragonforce222 Zgłoś #6 Napisano 10 Stycznia 2011 A co byś powiedział na taką : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=88246 Jest na liście / więcej info na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jotes Zgłoś #7 Napisano 10 Stycznia 2011 Jeszcze jedno pytanie. Jak przekrecam kluczyk w stacyjce i chce to napiecie na wtyczce przy pompie pojawia sie tylko na chwile (zeby wytworzyc cisnienie w ukladzie) czy powinno byc caly czas? Po włączeniu zapłonu napięcie na pompie pojawia się tylko na chwilę i znika. Tak powinno być. ---------- Post added at 15:46 ---------- Previous post was at 15:41 ---------- Witam, wczoraj odmówiła posłuszeństwa pompa paliwa. Na szczęście silnik był zagrzany i nie było problemu z odpaleniem na lpg. Dzisiaj rano kaplica . Przedmuchałem przewody paliwowe- są drożne. Podpiąłem pompę na krótko i zaskoczyła. Odpaliłem silnik chwilę pochodził i zgasł. Próbowałem ponownie podpiąć pompę na krótko i nic. Po jakimś czasie zaskoczyła i ponownie padaka. Czy mogą to być objawy jej końca? Prawdopodobnie pompa paliwa kończy już swój żywot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach