Skocz do zawartości
kubeks

Problem z pompą paliwa- raz działa a raz nie.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

wczoraj odmówiła posłuszeństwa pompa paliwa. Na szczęście silnik był zagrzany i nie było problemu z odpaleniem na lpg. Dzisiaj rano kaplica :swirus. Przedmuchałem przewody paliwowe- są drożne. Podpiąłem pompę na krótko i zaskoczyła. Odpaliłem silnik chwilę pochodził i zgasł. Próbowałem ponownie podpiąć pompę na krótko i nic. Po jakimś czasie zaskoczyła i ponownie padaka. Czy mogą to być objawy jej końca? Drugie pytanie jaka pompa będzie pasowała do 1.8i ABS? Niestety nie mam czasu na sprawdzenie jaka jest w baku bo zaraz wyjeżdżam na cały tydzień, a tak to bym zamówił nową na necie i jak wrócę to mógłbym się w następny weekend pobawić z wymianą.

Edytowane przez kubeks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa z golfa bodajże III generacji powinna podejść,bynajmniej sam wkład:bleble napięcie sprawdź miałem podobne objawy i okazało się że prąd gdzieś uciekał:kumple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej pompa się zaciera, czyli masz ją do wymiany. Jest duży wybór w necie (oczywiście wymieniaj sam wkład nie całą pompę, będzie taniej). Np. taka:

 

http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-vw-golf-iii-vento-polo-passat-caddy-i1377504636.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A taka nie moze byc: http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-seat-vw-golf-iii-passat-1-2bar-spi-i1364045398.html ?

 

Roznica w cenie niewielka a nie musze sie bawic z przekladaniem.

Jeszcze jedno pytanie. Jak przekrecam kluczyk w stacyjce i chce to napiecie na wtyczce przy pompie pojawia sie tylko na chwile (zeby wytworzyc cisnienie w ukladzie) czy powinno byc caly czas?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeszcze jedno pytanie. Jak przekrecam kluczyk w stacyjce i chce to napiecie na wtyczce przy pompie pojawia sie tylko na chwile (zeby wytworzyc cisnienie w ukladzie) czy powinno byc caly czas?

 

Po włączeniu zapłonu napięcie na pompie pojawia się tylko na chwilę i znika. Tak powinno być.

 

---------- Post added at 15:46 ---------- Previous post was at 15:41 ----------

 

Witam,

 

wczoraj odmówiła posłuszeństwa pompa paliwa. Na szczęście silnik był zagrzany i nie było problemu z odpaleniem na lpg. Dzisiaj rano kaplica . Przedmuchałem przewody paliwowe- są drożne. Podpiąłem pompę na krótko i zaskoczyła. Odpaliłem silnik chwilę pochodził i zgasł. Próbowałem ponownie podpiąć pompę na krótko i nic. Po jakimś czasie zaskoczyła i ponownie padaka. Czy mogą to być objawy jej końca?

 

Prawdopodobnie pompa paliwa kończy już swój żywot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności