Skocz do zawartości

Trener

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Trener

  • Urodziny 23.08.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polkowice

Samochód

  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2010
  1. To była przyczyna. Zawór przy reduktorze był zawieszony z powodu zabrudzenia. Po wyczyszczeniu ok. Dzięki LEBOW!
  2. Jeżdżę na gazie już 70 kkm i dotychczas nie było problemu. Mam silnik krokowy i komputer do gazu z emulatorem Elpigaz.
  3. Czujnik temperatury czego? I gdzie go szukać? Praca na benzynie 1 min przed zgaszeniem nie rozwiązuje problemu , ale jak przejechałem kilka kilometrów na benzynie to potem odpalił bez problemu.
  4. Witam A ja mam odwrotny problem. Zimny odpala na dotyk, ale gdy gorący trzeba go kręcić 10 sekund za każdym razem zarówno na gazie i na benzynie. Jaka może być przyczyna?
  5. Standardowo odpalam na benzynie. Próby odpalenia na też gazie nic nie dają. Wymieniłem w międzyczasie kopułkę, dalej to samo. Paliwo dopływa - odpinałem wężyk przy wtrysku. Gdzie jest czujnik halla i jak go wyczyścić? Wpinałem w VAG, czujniki temepratury pokazują prawidłowo, był tylko błąd czujnika położenia przepustnicy.
  6. Witam Problem jak w tytule maila. Wymieniłem już świece, kable WN, cewkę (była pęknięta), ale dalej to samo. Ostatnio kiedy już prawie wyczerpałem akumulator i czekałem na pomoc, przekręciłem jeszcze raz z nudów i odpalił na dotyk! Z tym że podczas czekania (jakieś pół godziny) była cały czas włączona stacyjka. O co chodzi? Silnik ADZ 1,8 benzyna + LPG
  7. Mam dokładnie to samo. I dodatkowo jest zamulony. Co zrobić?
  8. Po tym, jak mój b3 skończył w rowie na dachu chciałem kupić b4 koniecznie TDI. Po oglądnięciu bardzo wielu TDI skończyło się na 1.8 benzyna. Dlaczego - otóż wszystkie TDI które oglądałem były zajechane ponad miarę, uczciwie dodam, że część ogłoszeń na które dzwoniłem zaraz ze świeżej gazety była już nieaktualna. Wniosek - zdarzają się dobre egzemplarze, ale ciężko je znaleźć - większość wystawionych do sprzedaży wymaga zbyt dużego wkładu.
  9. Miałem podobny problem - wymieniałem uszczelki, kleiłem silikonem i nic. Przed założeniem pokrywy zaworów zakłada się jeszcze taką osłonę (plastik czy jakieś inne tworzywo). Okazało się, że ta osłona była jakaś za mała, nie wchodziła na swoje miejsce, wystawała trochę w górę i przez to pokrywa zaworów mimo że była dociągnięta śrubami - nie dolegała ściśle i olej wypływał, szczególnie prze ten półksiężyc na boku głowicy. Teraz też bierze trochę oleju, ale dużo mniej no i w garażu kałuży nie ma.
  10. Przyczyną parowania może być ciągle zamknięta klapka obiegu wewnętrznego - należy to sprawdzić przy uruchomionym silniku.
  11. Mam podobny problem i chodzi o to że to nie jest stukanie z układu napędowego, ala na 99% to jest dźwięk z monowtrysku - on naturalnie stuka tylko cichutko - trzeba ucho zbliżyć albo dotknąć przy podniesionej masce żeby usłyszeć. A od pewnego czasu rzeczywiście gdy dociskam ostro pedał gazu to słyszę bez otwierania okien w kabinie ten dźwięk, dodam, że dzieje się to tylko przy benzynie, gdy jadę na gazie to nie ma żadnego problemu. Co to może być?
  12. Trener

    wyciek oleju

    Uszczelka gumowa, nie pamiętam jakiej firmy, ale chyba jakaś "zwykła". Czy są preferencje co do firmy? Mam wrażenie że u mnie puszcza z boku na "półksiężycu", ale nie tylko bo cały tył mokry, ścieka na skrzynię biegów, wszystko brudne. Ale przyznam, że poza tym problemem pasek śmiga jak złoto.
  13. Trener

    wyciek oleju

    Odświeżam wątek - podobny problem. Otóż już dwukrotnie wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów i dalej cieknie - a nawet leje się po tyle silnika. Słyszałem że można przy wymianie uszczelki dawać ją na jakieś kleje czy silikony, ale obawiam się, że przy kolejnej wymianie nie zdejmę pokrywy lub potem nie usunę resztek, więc nie wiem co robić.
  14. Już próbowałem się dobrać, ale nie mogłem zdjąć całej tapicerki - pod nią jest pianka zaczepiona jest o rączkę do otwierania drzwi, a jej nie mogłem zdjąć - na zatrzaski jakieś jest czy jak? Nie chciałem wyrwać.
  15. Ja mam taki problem w drzwiach kierowcy, tyle że szyby są elektrycznie podnoszone. Jak dochodzi prawie do końca zaczyna terkotać - przeskakiwać i nie domyka szyby. Czy też cały mechanizm trzeba wymieniać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności