Skocz do zawartości

adasko

  • Liczba zawartości

    169
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O adasko

  • Urodziny 02.12.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Suwałki

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  • Link do tematu o samochodzie
    75992

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. adasko

    Spoty Podlasie

    Kamil, w Suwałkach w tej chwili ze spotami słabo jest. W wakacje kolega organizował spoty raz na 2 tygodnie, i przyjeżdżało czasami nawet 20 autek różnych marek. Potem zaczęło się wszystko walić, teraz spot jest raz na 2 miesiące i jest może z 5 aut . Trzeba poczekać na sezon
  2. Trzeba ogarnąć spot w Węgorzewie, bo wiem że jest parę osób chętnych z tych okolic na takie coś
  3. Ogólnie mijaliśmy się pare razy w Wilkaskach. Tym razem mnie dostrzegłeś bo jechaliśmy w tą samą stronę. Chyba często jesteś w Wilkaskach lub Giżycku, widziałem Cie 3x w tych rejonach w przeciągu 2 miesięcy. Bym szybciej Cie doganiał, lecz turbo mi przeładowuje i wpada w awaryjny. Ogólnie myślałem, że gdzieś zjedziesz i pogadamy chwilę ! Do następnego!
  4. Heja Któż jeździ czarnym 3BG kombi? Tablice NO xxxxx , wlepki z napisem "Mielno" ? Kolega bardzo szybko jeździ Pozdrawiam
  5. Hej, Według mnie map sensor jest na drugim zakończeniu tej rurki, którą zaznaczyłem na zdjęciu http://up.programosy.pl/view/asd1_3.jpg.html ps. mogę się mylić
  6. adasko

    Łożysko tył

    Jeśli szarpiesz za koło i lata ono z zewnętrzną częścią bębna to może powodować pływanie, ale powinno jeszcze wtedy łożysko huczeć bo nie pracuje w naturalnej pozycji
  7. Nie da rady. Wtryski ofc podejdą, ale ECU jest inne. Chodzi o sterowanie turbiną, jedyne co można zrobić w takiej kombinacji to zmodzenie ECU poprzez napisanie programu do niego pod sterownie silnika 1Z tak by chodził jak 110 KM. Komputer od AFN'a jest 16 bitowy i daje większe pole do popisu dla tunerów. Ja mam zmodzone ECU od AFN'a na 170 km (pisane pod turbo brd, wtryski 216, pompa 11), jednakże aktualnie mam oryginalny osprzęt od 1Z, i przy włożeniu tego ECU mam max 120-130 km.
  8. Nie zawsze można uzyskać przyrost mocy, trochę zależy od motoru i osprzętu. Jednakże, możesz się spodziewać ciut mniejszego spalania i przybycia kilku koników mechanicznych do stada. Jeśli masz okazję wymienić na tę od AFN tanim kosztem, to zrób to, a stare wtryski sprzedaj. ps. spalanie może spaść max do 0,5L/100. Celowałbym bardziej w przediał 0,1 - 0,3 L /100km.
  9. adasko

    Łożysko tył

    Tuleje belki na 100% nie, na postoju trzeba by miec ogromną siłę by bujnać całą tylną belką by usłyszeć jakiś stuk. U kolegi w Golfie 3 ostatnio zrobiło się to samo, nogą można było ruszać kołem. Podnieśliśmy auto, i pociągnałem za koło, chodziło razem z całym bębnem, prosta diagnoza - łożysko się poluzowało. Zdjąłem koło, następnie kapselek zabezpieczający łożysko. Okazało się, że poluzowanie łożyska powstało przez kapturek zabezpieczający śrubę, która dociska łożysko. Na tym kapturku, są takie jakby haczyki, wszystkie były ułamane, przez co nie trzymały śruby dociskowej.
  10. Ja również polecę świece firmy BERU, przy wymianie silnika zdecydowałem się na wymianę świec. Było to 3 lata temu i od tamtej pory auto pali bardzo dobrze, żadna ze świec się nie przepaliła.
  11. adasko

    Lampy w b4

    http://up.programosy.pl/foto/dsc_0007_6.jpg Prosze bardzo Zdjęcie przedstawia mojego Paska. Ja wybrałem wersje CLEAR, lampy mam firmy FK-Automotive, nie DEPO. Podobno jest jakaś różnica pomiędzy obiema firmami. Lampy swięcą elegancko nawet przy tanich żarówkach. Tu masz parę innych fotek (inne kolory aut i lamp) http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/98/7830/9269856/neuer-passat-vr6-1-2528.JPG http://rakom.nazwa.pl/cts/passat/B4/LP/6.jpg http://img413.imageshack.us/img413/214/dsc01034y.jpg
  12. Hej Gdyby ktoś miał kable rozruchowe i mieszkał niedaleko ul. Do studzienki (akademiki pg) i miał ochotę na czteropaczek dobrego piwka no ioczywiscie ma czas jutro ok godziny 12-14 to zapraszam. Nr kontaktowy 530 957 759.
  13. Sprawdź poziom płynu hamulcowego, kontrolka się zazwyczaj świeci gdy jest go mało. Być może płyn Ci gdzieś ucieka np. przez cylinderki
  14. Dokładnie jest tak jak mówisz, moje zawieszenie chodzi w ten sposób : http://www.youtube.com/watch?v=DHhGFsmHKVQ Na stacji pokazywałem diagnoście w taki sam sposób jak na filmie i pytam go co wymienić, a on że nic bo sprawnośc amorów na teście wyniosła 74 % ....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności