Skocz do zawartości

hotair

  • Liczba zawartości

    717
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hotair

  • Urodziny 30.10.1975

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Siedlce, Gołdap

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wrzuć trzeci bieg i zobacz jak z niego ruszasz na obrotomierz, jeżeli obroty rosną a samochód nie jedzie to poszło sprzęgło, jeżeli ruszysz lub zgaśnie samochód to sprzęgło raczej sprawne.
  2. hotair

    Uchwyt bagażnikowy czy magnes?

    Miałem Far2001 na relingu z pełną masą i wydawało mi się że jest super, czasem coś nie doleciało, czasem trzeszczało od linii energetycznej, czasem zależnie od pogody był gorszy odbiór. Kupiłem Ml145 Sirio postawiłem na magnesie blisko relingu, zestroiłem swr i odbiór porażka, słaby zasięg, często niesłyszalne niezrozumiałe rozmowy, postawiłem tą antenę na środku dachu i powiem wam że już innej nie chcę, praktycznie nie zbiera zakłóceń z linii energetycznych wszystko ucichło na miejscach gdzie zawsze warczało i korby radia szły w ruch, odbiór bardzo dobry, zasięg 15 km to norma, polecam. Antena stoi dodatkowo na podkładce magnetycznej bo ta gumowa czasem potrafi zarysować dach.
  3. No to panowie was zaskoczę. Ostatnio ciężej czasem wchodziła mi jedynka, inne biegi bez problemu. Było tak prawie pół roku no i się stało. Pedał sprzęgła wpadł w podłogę. Przy maksymalnym wduszeniu słychać było chrobotanie jakby po zębach koła. Zgasiłem auto, wrzuciłem bieg i odpalałem. Takim sposobem zrobiłem 150km pokonując skrzyżowania.I co było? Okazało się że była pęknięta łapa sprzęgła w skrzyni, poszedł też docisk i tarcza. Więc lepiej wcześniej się za to brać pomimo "dużych kosztów robocizny" bo potem mogą być większe.
  4. hotair

    Lampy w b4

    Powiem tak, świecą o wiele lepiej od oryginału, tylko trochę w lewo na drogowych i jak masz dobrze mijania to drogowe są zbyt nisko, jak ustawisz drogowe to mijania łapią granicę oślepiania, wizualnie są super.
  5. Wszystko zależy od typu (producenta przepływki) . W moim są dwie blaszki
  6. U mnie tam gdzie przychodzą te cuda od manipulacji na skrzynię, jak poruszasz biegami to na skrzyni widać co się rusza była zwykła nakrętka i się okazało że była zluzowana, dokręcenie jej pomogło.
  7. Wracając do tematu, u mnie huczało do wczoraj, a dziś już nie pojechałem. Odpadła cała przednia część wydechu ta z plecionką od samej turbiny. Widocznie było tam pękniecie którego nie widać bo jest to we wnęce od spodu. W zeszłym roku wymieniałem wydech i plecionkę ale nic to nie dało. No i problem sam się rozwiązał.
  8. Mam od roku nowy silniczek dmuchawy Hans Pens czy coś takiego i mi tez zaczął piszczeć ale tylko przy mrozach, jak spada to jest ok, używałem latem piany do odgrzybiania klimy, czy muszę wyciągać ten wiatrak by wpsiknąć olej silikonowy czy wystarczy to zrobić od strony filtru pyłkowego bo nie wiem czy to od śmigła czy od spodu silnika popiskuje?
  9. Ta guma tak szybko nie pada a jak padnie to zdejmujesz nakładkę progu, odchylasz dywan zakładasz klucz nasadowy i od spodu normalnie wykręcasz, fakt że jest to zawsze jakieś utrudnienie w stosunku do fabrycznego montażu ale tragedii nie ma, ludzie mają o wiele poważniejsze problemy:-)
  10. Raczej nie jest to łatwe i nikt mi tego nie chciał zrobić więc zostało przewiercone na wylot, wsadzona śruba z zawieszenia od B5 i zakręcone nakrętką od strony kabiny oraz dociśnięte kluczem do kół :-). Nakrętka jest głęboko wpuszczona a przy spawaniu pryska więc szkoda potopić wnętrze, Sam przewiercisz i skręcisz sobie.
  11. Dziwne te wasze passaty, klakson powiązany z drążkiem kierowniczym to dopiero zagadka chciałbym to zobaczyć, zwłaszcza że drążek rusza się z kołami przy skręcaniu a klakson nie:D
  12. na zewnątrz 129,35mm, wewnątrz 113mm, szerokość ringu 7,98mm +2,29mm po bokach ringu wolnego plastiku np na szerszy ring długosci ringu nie udało sie zmierzyć
  13. Miałem swego czasu podobny problem, jednak nie wiem czy taki jak twój. Objawy identyczne. Kiedy to mi jeszcze działało zauważyłem że jak mam na panelu ustawione na auto to każdy start silnika w temperaturze powyżej 4 stopni odbywał się z włączonym wentylatorem chłodnicy. No a tu teraz wentylator się nie włączał i nie startował kompresor klimy, czasem był chwilowy stuk sprzęgła w kompresorze, w Vagu pod laptopem zero błędów. Wyczaiłem że jak na odpalonym silniku (ustawienie auto) ręką zakręcę wentylator chłodnicy to zaskakuje kompresor i kręci się ten nieszczęsny wentylator . Na szczęście był to uszkodzony wentylator i działał jak chciał tylko zdziwiło mnie to że blokował kompresor. Czytałem kiedyś też na forum o przekaźniku w sterowniku wentylatora (w tych modelach zdarzało się zapieczenie styków przekaźnika czego objawem bywa też czasem kręcenie się wentylatora pomimo tego że silnik jest zgaszony i wyjęte kluczyki) Jest on gdzieś w przedziale silnika więc trzeba poszukać na forum. Jeżeli masz zastopowaną klimę czyli stop a nie auto to podniesienie temperatury lub obniżenie załącza klimę i to masz dobrze bo tak jest u mnie.
  14. Jeżeli padło sterowanie obiegiem wewnętrznym to jak pisałem powyżej włącz obieg zamknięty i pod filtrem zobacz czy zamyka się druga klapa, być może jest cały czas zamknięta bez względu na włączony obieg wtedy na bank rację ma dziunek
  15. A jak niby chcesz to tam zamocować, mam taką lampę z roztrzaskanym szkłem po zderzeniu z powalonym drzewem tylko niezbyt wiem jak mam ci to zmierzyć bo "koło ringu" jest niesymetryczne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności