gregos
-
Liczba zawartości
25 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O gregos
- Urodziny 28.11.1973
Informacje osobiste
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Żory
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
-
Rok produkcji
2007
-
-
Witam serdecznie. Czytałem ten wątek kilka razy i wiem że sporo osób ma taki problem, a rozwiązania nikt do tej pory nie opisał. Od jakiegoś czasu zmagałem się z problemem terkotania w prawym przednim kole przy enrgicznym skręcie w lewo, dźwięk przypomina tarcie opony o nadkole lub, jak to ktoś wcześniej napisał włożenie tekturki w szprychy roweru.Przy jeździe na wprost, ruszaniu skręcie w prawo problemu nie było. Zacząłem od wymiany prawego przegubu zewnętrznego co było najbardziej prawdopodobną przyczyną, tym bardziej że była uszkodzona osłona, brak efektów, wymieniłem prawą przednią piastę, brak efektów. Załamany doszedłem do wniosku że pewnie sypnął się mechanizm różnicowy skrzyni biegów, na szczęście najpierw sprawdziłem stan oleju, i ten okazał się czyściutki, wykluczyłem więc usterkę skrzyni. Postanowiłem więc po kolei demontować wszystkie podzespoły z prawej strony auta i sprawdzać je pod kątem wydawania takich dźwięków. I tak doszedłem do silnika, po zdemontowaniu prawej poduszki, zauważyłem dziwne wgłębienie w gumie. I TO BYŁO TO!!! Po dokładnym przeanalizowaniu uszkodzenia stwierdziłem że poduszka była niesymetrycznie przykręcona względem silnika i w momencie dociążenia przy skręcie w lewo zaczynała wydawać ten terkoczący dźwięk. Wywaliłem 500 stów na przeub i piastę, a okazało się że jakiś matoł źle przykręcił poduchę. Mam nadzieje że post okaże się komuś pomocny. Pozdrawiam
-
Przejściowe problemy z odpalaniem - cofanie paliwa?
gregos odpowiedział Domely → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jestem po wymianie rozrusznika, założyłem Bosha nr. 02M 911024. Kręci dużo szybciej, i autko zapala jak benzyniak, niestety po nocnym postoju nic się nie zmieniło:dupablada. W moim przypadku wymiana rozrusznika nic nie dała. Ale chciałbym powtórzyć moją wcześniejszą obserwację; a mianowicie ....NIE MAM ŻADNYCH PROBLEMÓW PRZY PORANNYM ROZRUCHU W NISKICH TEMPERATURACH, JEŻELI MÓJ STYL JAZDY JEST BARDZIEJ DYNAMICZNY DZIEŃ WCZEŚNIEJ. Może ktoś z was wypróbuje to u siebie -
Przejściowe problemy z odpalaniem - cofanie paliwa?
gregos odpowiedział Domely → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Mam nowy aku i klemy posmarowane smarem miedzianym..........I dalej nic -
Przejściowe problemy z odpalaniem - cofanie paliwa?
gregos odpowiedział Domely → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jeżeli pytasz co podnosi ciśnienie paliwa na wtryski, to tak robi je vacum. Jeżeli pytasz dlaczego kiepsko odpala jak się ochłodzi, to nie mam pojęcia. -
Przejściowe problemy z odpalaniem - cofanie paliwa?
gregos odpowiedział Domely → na temat → Silnik, skrzynia biegów
pompa ma podać rope do filtra, dalej ciągnie vacum - - - - - aktualizacja - - - - - Myślę że To odpowiedź mechanika, który nie wie co jest grane -
Przejściowe problemy z odpalaniem - cofanie paliwa?
gregos odpowiedział Domely → na temat → Silnik, skrzynia biegów
wystarczy że sprawdzisz ile jest paliwa w filtrze. Jeżeli jest pełny to pompa ok. -
A więc tak, problem usunięty. Powód; W aucie trzy lata temu usunięto DPF, oraz nieumiejętnie zmieniono program, niby wszystko ok, ale autko od czasu do czasu zgasło to przy ruszaniu, to po odpaleniu, aż w końcu po trzech latach wywaliło błąd pamięci P0605 Leczenie polegało na zformatowaniu sterownika ECU i wgraniu na nowo systemu, następnie usunięto DPF w programie i hula. UWAŻAĆ KOMU DAJEMY GRZEBAĆ W AUCIE
-
System wtrysku wtórnego powietrza (B1) – przepływ za słaby
-
Mój wraca dopiero po szarpnięciu prądy ECU masz na priv
-
Powiedz mi jeszcze czy masz jakieś inne błędy oprócz p0605?
-
Przejściowe problemy z odpalaniem - cofanie paliwa?
gregos odpowiedział Domely → na temat → Silnik, skrzynia biegów
W ferworze walki nie zauważyłem że większość z was ma automaty, ja mam manuala i ten rozrusznik z L-ką mogę sobie wsadzić... Ale zdemontowałem i przyjrzałem się temu co tam mam, znalazłem rozrusznik Valeo z 11 zębami...o kodzie 02M 911023N i co wy na to? -
Trochę źle się wyraziłem z tym szarpaniem , pasior ma dni że musi sobie zgasnąć po odpaleniu, zazwyczaj do jednej minuty po uruchomieniu i jeżeli ruszę autem do tej jednej minuty, a trafię w jego zły dzień, to właśnie mam takie szarpnięcie. Z resztą nie ważne, spróbuje pomierzyć prądy dochodzące do ECU może tam coś znajdę...
-
A czy zawsze wywali Ci ten błąd? Bo u mnie jest tak że jak auto odpalę i stoje to poprostu zgaśnie i nie mam żadnych błędów, ale jak prubuję ruszyć to nim szarpnie zgaśnie i wywali błąd, jeżeli jadę, szarpnie wywali błąd ale nie zgaśnie. Czasami mam tydzień spokoju i zauważyłem że problem wraca jak po raz pierwszy danego dnia odpalę auto, przejadę z 1500m (tyle mam do sklepu z trunkami) zgaszę kupię piwo , wracam i po zapaleniu od razu jest szarpnięcie i spiralka - - - - - aktualizacja - - - - - http://forum-mechanika.pl/threads/kod-b%C5%82%C4%99du-vag-0605.14735/ To link do forum mechaników gdzie założyłem ten temat, jest tam parę odpowiedzi jak sprawdzić czy to ECU może tobie coś powiedzą te opisy bo ja będe długo kombinował