Jump to content

mshk

  • Content count

    119
  • Joined

  • Last visited

About mshk

  • Birthday 05/10/1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łomża

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.6 102KM (ALZ)
  • Rok produkcji
    2001

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam w moim pasku fabrycznie siedzi Hitachi czy mogę zamontować np: Boscha? Co prawda żadnego błędu nie wywala w vagu ale auto jest słabe podczas przyspieszania,po odłączeniu kostki od przepływki mam wrażenie że jest troszkę lepiej,nie mam możliwości podmianki przepływki więc utrudnia diagnozę.Co mogę jeszcze zrobić by upewnić się że to winna właśnie jest ona
  2. Dziś rano auto wogole nie odpaliło, sprawdziłem bezpiecznik i przekaźnik od pompy i są ok. Natomiast po 3 godzinach od próby pierwszego uruchomienia auto odpaliło ale bardzo ciężko i pracowało jakby na 2- 3 cylindrach i na desce pojawił się check einge migajacy,ewidentnie mieszanka nie była przepalana bo strasznie śmierdziało benzyną. Czy może to być wina cewki zapłonowej?przewody i świece były wymieniane rok temu. Jeszcze dziś sprawdzę błędy w vagu jak wrócę do domu. Miał ktoś z was taki problem
  3. Bardziej bym obstawiał paliwo, bo bywa że normalnie odpali, ale to sporadyczne przypadki
  4. Witam od kilku dni mam problem z porannym odpaleniem auta, podczas uruchomienia strasznie telepie silnikiem i gaśnie, wyrażenie jakby nie pracował na wszystkich cylindrach. Gdy już zapali to jest wszystko ok do kolejnego rozruchu porannego po nocy . Dodam że vag nie pokazuje żadnych błędów, nie wiem gdzie szukać przyczyny jak pisałem problem występuje tylko po nocy.
  5. Zgadza się, odpowietrze i będę wiedział
  6. Kilka razy nacisne sprzęgło i ruszam to wtedy bierze okolice połowy więc ok kwestia odpowietrzenia. Dzięki za pomoc
  7. Wiem gdzie jest wysprzeglik, bardziej chodzi mi o sprawdzony sposób odpowietrzenia
  8. Wiem gdzie ten wysprzeglik jest itp, bardziej interesuje mnie jaka jest najlepsza metoda odpowietrzenia tego bo z tego co widziałem i czytałem to sposobów jest kilka. A na pewno jest lekko zapowietrzone bo jak pedałem podpompuje kilka razy to już sprzęgło bierze na środku
  9. Witam czy jest jakiś sprawdzony sposób na odpowietrzenie sprzęgła? W moim przypadku sprzęgło bierze przy samej górze ,wymienione zostało kompletne sprzęgło z dwumasą . Ale zauważyłem ostatnio że jak powciskam kilka razy pedał sprzęgła i potem ruszam to bierze w połowie , czyli ewidentnie wskazuje na zapowietrzenie
  10. Wiem ale kupiłem już gotowy tłumik przelotowy pod moje auto więc niebawem montaż
  11. U mnie 1 sonda siedzi w katalizatorze więc jeśli wstawię w pustego kata rurę to sonda będzie miała błędne odczyty co może powodowac przylewa iem dawki paliwa. Drugą sondę zamontowałem korzystając z emulatora i jest ok. Zamówiłem tłumik przelotowy, zobaczę co będzie
  12. Czy ktoś wycinał katalizator w 1,6 alz? Jak to się ma do sondy, bo 1 sonda jest zamontowana w katalizatorze czyli rurka przelotowa może spowodować błędne odczyty sondy. Obecnie wywaliłem wszystko że środka kata bo był zapchany, teraz jest jest metaliczny dźwięk, a szczególnie gdy go odpalę na zimnym silniku
  13. Kilka dni temu wywaliłem cały środek katalizatora bo był lekko zapchany co skutkowało zamuleniem auta, zostawiłem samą puche kata i auto odrzyło. Ale pojawił się dosyć głośny dźwięk metaliczny gdy odpalę auto po nocy do momentu zejścia obrotów na 800. Na ciepłym silniku jest całkiem dobrze, czy wstawienie rury przelotowej w puche kata coś pomoże?
  14. Pisałem że to nic nie daje
  15. Wchodzę w blok co są błędy i kasuje mimo że ich nie ma, korekta ltft dalej pracuje jak przed skasowaniem
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy