Skocz do zawartości
Domely

Przejściowe problemy z odpalaniem - cofanie paliwa?

Rekomendowane odpowiedzi

witam u mnie wygląda to tak, pierwszy raz problem z zapaleniem pojawił się kilka miesięcy temu (1 raz) potem był spokój od pewnego czasu zdarza się to raz w miesiącu a teraz częściej. Zauważyłem że problem pojawia się jak auto stoi przodem do góry (nie wielki przechył) teraz stawiam na ulicy odwrotnie (przodem w dół) i na razie odpala, dodam że zapalał na sekundę i gasł i trzeba było kręcić tak jak tu większość opisuje (pompkę w zbiorniku słychać za każdym razem, układ suchy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozrusznik. Miałem to samo i ten wątek poradził by go wymienić. Problem zażegnany na zawsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:) :) :) Edytowane przez rogii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rogii u mnie wygląda to trochę inaczej po 1 - nigdy nie wiem po której nocy nie odpali, po 2 - na sekundę jakby zapalał a potem o wiele więcej muszę kręcić zanim chwyci, potem to już tak jak u Ciebie pali na dotyk. Byłem dziś u gościa który sprowadza Tourany ma warsztat a że to te same silniki to pomyślałem zapytam, po moim opisie od razu stwierdził że to uszczelniacze na pompowtryskach, może to zrobić ale wolny termin za tydzień, więc czy to było to powiem w przyszłym tygodniu.

A tak z innej beczki do facet na wszystkie sprzedawane u siebie auta daje 12m gwarancji - ciekawa opcja :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:) :) :) Edytowane przez rogii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mieliście dużo dymu z rury wydechowej przy odpalaniu gdy byłą to pompa paliwa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem ze jak jest postawiony przodem do dołu jest znacznie lepi, odpala normalnie, jak przodem w dół albo na prostym to jest problem z odpaleniem i delikatny dymek. Niezależnie czy ciepły czy zimny. Zapowietrza sie układ ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...postawiony przodem do dołu jest znacznie lepi, odpala normalnie, jak przodem w dół albo na prostym to jest problem z odpaleniem...

 

Takie objawy miałem przed wymianą uszczelniaczy pompowtryskiwaczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do kolegów, którzy wymieniali uszczelniacze na pompowstrykach - przy jakich przebiegach mieliście sparciałe te gumki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do kolegów, którzy wymieniali uszczelniacze na pompowstrykach - przy jakich przebiegach mieliście sparciałe te gumki?

 

180tys ale pewnie ze 300 ma silnik chodzi jak zyleta gumki +jakies metalowe sruby zestaw do wtryskow z tymi gumkami lekko obrotami bujalo jest lepiej ale cos tak minimalnie czasem bujnie + wymieniona pompa paliwa w baku okolo 500zl problemy z odpalaniem czasem jak odpalil to dymu bialego sporo teraz spoko ogolnie furka spoko do jezdzenia po wsi:P miasta ale autoban brakuje 6 biegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc odświeżam temat-dodam ze przeczytałem cały wątek i kilka podobnych.

Po nocnym spoczynku rano ciężko pali-odpali za 1 razem ale już po jakiś 6s i zapaleniu się lampki o ciśnieniu.Unikam tego i kręce z 3 sek i za 2 razem odpala praktycznie normalnie.Wcześniej problem był tylko gdy było zimno,teraz to poranna tradycja.Jak już odpale to poźniej pali praktycznie od strzała.Dzisiaj odkręciłem filtr i wlączyłęm zapłon-paliwo podaje mocno. Jak sprawdzić czy to wina rozrusznika?Z kolei to chyba za kazdym razem miałbym problem a tu po nawet 4h odpala normalnie,dopiero po nocy (około 8h)problem.A może też być wina Aku?(2 lata temu kupiłem) Za 2 dni czeka mnie wyjazd za granice na kilka miesięcy i wolałbym się z tym uporać jak najszybciej.Z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc.

Edytowane przez siweczek25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak sprawdzić czy to wina rozrusznika?

 

Chyba tylko podmianka na taki z końcówką "L"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli rozrusznik kreci to moin zdaniem wina pompy vacum poszukaj fachowca który może sprawdzić jakie ciśnienie podaje pompa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli rozrusznik kreci to moin zdaniem wina pompy vacum

 

Sorki ale będę się spierał bo na własnym przykładzie wiem (a też mam BMR-a), że pomogła wymiana rozrusznika (opisywałem to kilkanaście postów wyżej-post#46).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sorki ale będę się spierał bo na własnym przykładzie wiem (a też mam BMR-a), że pomogła wymiana rozrusznika (opisywałem to kilkanaście postów wyżej-post#46).

Dokładnie, chyba ktoś tu nie poczytał choć trochę wątku. To, że rozrusznik kręci to jeszcze nie wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie, chyba ktoś tu nie poczytał choć trochę wątku. To, że rozrusznik kręci to jeszcze nie wszystko.

 

O.k. Ja tylko chciałem pomóc - poddaje się :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O.k. Ja tylko chciałem pomóc - poddaje się :)

Ale ja potwierzdzam twoje zdanie, że to rozrusznik. Sam to zrobiłem i pisalem w tym wątku o tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a czy ten rozrusznik to tylko przy dieslach pomaga ? Też mam problem z odpalaniem, z tym ze ja mam benzyniaka :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mgboczna

Możesz się spierać ale też miałem problem z odpalaniem później z cofaniem się paliwa po jakimś czasie jak aku był naładowany to kręcił jak głupi i zapalał ale to kwestia paru dni potem powtórka i problemy z porannym odpalaniem dokładnie jak u siweczek25 wymieniłem pompę vacum i pali jak ta lala .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mgboczna

Możesz się spierać ale też miałem problem z odpalaniem później z cofaniem się paliwa po jakimś czasie jak aku był naładowany to kręcił jak głupi i zapalał

 

Nie będę się spierał bo chyba nie o to chodzi ale zauważ jedną rzecz- jak napisałeś: "aku był naładowany .........". U mnie aku mógł być prosto ze sklepu i tak za pierwszym porannym kręceniem rzęził i nie chciał zapalić. Być może to wina tulejek na wirniku w rozruszniku ale nie wiem. Ktoś mi kiedyś powiedział, że jeżeli rozrusznik przy rozruch ( a co za tym idzie wał korbowy) nie osiąga iluś tam obrotów to komputer nie pozwala odpalić.

Edytowane przez mgboczna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności