Skocz do zawartości

Orson

  • Liczba zawartości

    289
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Orson

  • Urodziny 30.12.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ZKL

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Możliwe. Natomiast ja mam inne pytanko, RCD510 Delphi + czerwone zegary + modul BT 3C0035730, na wyświetlaczu niby znaczek BT jest ale nie podswietlony wiec dostepu nie ma a chcialbym bardziej "laczyc" sie przez radio anizeli "zegary" na jaki wymienic? 1K8035730B podejdzie bez problemu? wg http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Telephone_Retrofitting obsluguje HFP i A2DP a na tym w sumie najbardziej mi zalezy.
  2. Nie dzis co prawda a wczoraj odebrany od mechanika po: wycieciu dpfa, wymianie dwumasy, nowy olej i filtry, nowy dolot do turbo, wyczyszczony egr, zrobiona zbieznosc
  3. Szybkie pytanko, orientuje sie ktos, u kogo najlepiej wyciac dpf w okolicy Kolobrzegu/Koszalina??
  4. tez nie korzystam takze jak znam zycie to tak zrobie
  5. Po pierwsze juz bym do niego nie pojechal, a po drugie domagalbym sie zwrotu $ za jego niekompetencje.
  6. sporadyczny 4fa i na "stale" 029cc ale nawet bez bledow potrafil lapac zawieche, ostatnio przy temp zewnetrznej okolo 18 stopni z kratek cos dopiero dmuchalo jak ustawilem na 23 na klimie, panel nie ruszany czyli orginalny
  7. Orson

    Fotoprzestroga +18

    w sumie to, badzcie czujni
  8. no to moj ma tak czasem takze pytam, co rozbierac??
  9. Naprawiłem zamek drzwi i teraz wszystko bangla z pilota jak i awaryjnego kluczyka. Wysłane z mojego LG-K220 przy użyciu Tapatalka
  10. Czołem załoga. Pacjent to moja b6tka. Dziś nie mogłem go zamknąć z pilota. Wymiana baterii w pilocie niewiele pomogła w końcu sie zamknął z drugiego pilota ale problem jest taki, że teraz nie idzie dziada otworzyć ani pilotem ani awaryjne kluczykiem (nie idzie przekręcić ani w lewo ani w prawo). Dioda na obu pilotach mryga a ja nie mogę wejść do auta. Ktoś coś jakieś pomysły?? Edit. Udalo sie otworzyc z pilota za którymś razem. Przy kazdym naciśnięciu dioda na pilocie sie swieci takze nie mam pojecia co to moze byc. Wysłane z mojego LG-K220 przy użyciu Tapatalka
  11. potwierdzam, moj zawsze przy 2tys kopci jak oszalaly i zazwyczaj robi to w miescie ku uciesze gawiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności