Jump to content

Kuczi

  • Content Count

    11,603
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Kuczi

  • Birthday 05/22/1976

Rangi

  • Zasłużony
    1

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sieradz

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) 4x4
  • Rok produkcji
    2008
  • Link do tematu o samochodzie
    116762

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć, szukam małego auta benzynowego dla żony ? Co polecasz i z jakim silnikiem?

  2. AL. Chyba dopiero w sobotę znajdę wolną chwilę, zapieprz w pracy a dzień krótki...
  3. Nie i szczerze to nie wiedziałem że tam jest. Jak się do niej dobrać? Cyka, dwa inne też. Poza tym sprawdziłem go miernikiem.
  4. Kurna, no coś mi nie grało 😋 No dobra, a na kostkach w podszybiu od strony przekaźnika jakie powinno być napięcie, 12 V?
  5. No właśnie oporności nie sprawdziłem, zaświtało mi to jak już wszystko poskładałem. Jaka powinna być?
  6. Włączyłem miernik na "przedzwonienie" i podłączyłem pod wtyczki wychodzące z szyby, wg mnie powinno zadzwonić a niestety nic się nie dzieje. Podłączyłem też miernik pod kostki na podszybiu, ustawiony na 20 V stałego. Uruchomiłem silnik i grzanie szyby, zero reakcji na mierniku.
  7. No chyba nie. Ma być w drugim oknie cały czas " activated " a nie na ułamek sekundy. Zresztą, w pierwszym poście Bart-S o tym wspomniał : Nie i nie mam pomysłu jak. Dać 12 V z akumulatora, (+) do jednego (-) do drugiego przewodu ?
  8. Nadal walczę z grzaniem przedniej szyby. W tamtym roku olałem temat ale teraz powróciłem Co zrobiłem ? - rozpiąłem i przemyłem dwie wtyczki od szyby na podszybiu, - podmieniłem przekaźnik na dwa inne - przemyłem gniazdo przekaźnika - bezpiecznik ok Po podpięciu vcds pojawił się błąd. Da się go skasować, czasami się pojawia a czasami nie i nie jest to za każdym razem gdy wcisnę przycisk na panelu climatronica. 01593 - Heated Windshield (Z2) 010 - Open or Short to Plus Freeze Frame: Fault Status: 01101010 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 4 Reset counter: 235 Mileage: 262548 km Time Indication: 0 Date: 2020.12.01 Time: 11:46:00 Freeze Frame: ON Voltage: 14.05 V ON ON OFF OFF OFF W bloku 022 w drugim okienku na chwilę pojawia się " activated " by po sekundzie pojawił się " not operational " Gdzie szukać tego zwarcia ?
  9. Chyba jednak nie jest ok. Nie pamięta mi ostatnio ustawionej temperatury itp. Po każdym uruchomieniu silnika ustawia się na 19 C z włączoną klimą i obiegiem wewnętrznym. Za się to zaprogramować czy wina kabelków ?
  10. Problem raczej rozwiązany, jakby ktoś miał ten sam przypadek a wiem ze kilka osób miało/ma to zacznijcie od wymiany wtyczki wtryskiwacza. Kupiłem uszkodzoną wiązkę z wtyczkami i fajkami, uciąłem , polutowałem i podłączyłem. Auto zapaliło normalnie, ruszając przewodami nic się nie działo. Pojeździłem kilkanaście kilometrów i jest ok. Nowa wtyczka w ASO to ok 50 zł, do tego trzeba przewody z pinami i robi się ok 80 zł. Jakby ktoś potrzebował to mam jeszcze trzy Jutro rozbiorę starą i zobaczę co tam się wydarzyło. Na mierniku wszystko było ok, nie było przerwy ale nie mierzyłem rezystancji a wg mnie to może być przyczyna. Prąd płynie ale za "cienki"
  11. Cześć. Dopadło mnie na trasie. Zapaliła się spiralka świec żarowych i silnik wszedł w tryb awaryjny. Miałem lapka i kabel przy sobie a więc na gorąco sprawdziłem błędy i wyszło: 2 Faults Found: 004663 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) P1237 - 000 - Open Circuit - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Reset counter: 255 Mileage: 257291 km Time Indication: 0 Date: 2020.07.11 Time: 11:25:48 Freeze Frame: RPM: 2093 /min Speed: 102.0 km/h Voltage: 14.06 V Temperature: 31.5°C Temperature: 22.5°C Inj. Quantity: 19.8 mg/str Bin. Bits: 0011100 000769 - Cylinder 1 P0301 - 000 - Misfire Detected - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 257292 km Time Indication: 0 Date: 2020.07.11 Time: 11:27:55 Freeze Frame: RPM: 782 /min Speed: 0.0 km/h Inj. Quantity: 6.0 mg/str Mass Air / Rev.: 305.0 mg/str (no units): 3.39 Temperature: 25.2°C Temperature: 81.9°C Readiness: 1 1 0 0 0 Zacząłem od sprawdzenia wtyczki na pierwszym wtryskiwaczu, wymyłem sprayem do elektroniki ( była brudna ) i organoleptycznie sprawdziłem czy nie ma przetarć. wykasowałem błędy i pojechałem. Po kilku kilometrach to samo.... Stanąłem , skasowałem błąd i pojechałem dalej. Było dobrze przez kilkanaście km... Później już mi się nie chciało kombinować, padał deszcz a więc przejechałem 200 km w trybie awaryjnym. Na S8 w porywach do 100 km/h nawet dało się jechać. Po ok 150 km w trybie awaryjnym zapaliła się kontrolka DPF ale to pewnie następstwo w/w błędu i jazdy z 3 gary. Błąd kasuję, odpalam auto i raz jest ok a raz od razu wywala błąd, tak jakby zależało to od ułożenia przewodów idących do wtryskiwacza. Zerknijcie na filmik. Dzisiaj błąd jest taki : 004663 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) P1237 - 000 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 257574 km Time Indication: 0 Date: 2020.07.13 Time: 09:15:24 Freeze Frame: RPM: 1035 /min Speed: 0.0 km/h Voltage: 11.48 V Temperature: 20.7°C Temperature: 16.2°C Inj. Quantity: 1.6 mg/str Bin. Bits: 1011000 Readiness: 0 0 0 0 1 Jakie macie pomysły ? Uwalona wtyczka? Sprawdziłem miernikiem i jest przejście a ruszając przewodami nie ma żadnych wahań na wskaźniku, no ideał wręcz. Jak widać na filmiku zdjąłem izolację, przewody całe, bez przetarć i złamań. Pada wtryskiwacz a może świeca żarowa ? Przy uszkodzonej świecy w silnikach CR ma to wpływ ( nie wiem, może mierzy rezystancję czy cos podobnego ? ) Pada czujnik G247 ( ciśnienia paliwa, ten co jest obok pierwszego wtryskiwacza ) ? Może on szwankuje, podaje złe ciśnienie a że pierwszy wtryskiwacz jest jako pierwszy to on wywala błąd ? b6.mp4
  12. Przychodzi mi do głowy jedno, w autach juz CR jest inaczej
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy