Skocz do zawartości

wronek

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wronek

  • Urodziny 27.07.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Namysłów

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć. Wie ktoś może co może być przyczyną braku możliwości wyłączenia VCDSem czegoś co wcześniej włączyłem w module komfortu? Mianowicie włączyłem sobie w passacie b6 1.9 tdi bkc 2005 Home coming/home leaving(działają) i automatyczne zamykanie okien po zamknięciu samochodu(nie działa) żeby sprawdzić jak to wygląda w praktyce. I za cholere nie mogę tego wyłączyć. Spowrotem odznaczam dane opcje. Akceptuje. sterownik wysyła informacje Coding accepted. Ale jak wyjde i wejde jeszcze raz do sterownika to wszystko jest tak jak było przed wyłączeniem. Ktoś powiedział, żebym wyłączył to w MFA+. Taka opcja się tam nie pojawiła a widziałem na zdjęciach, że niektórzy mają takie podmenu. Ktoś coś?
  2. Nie każdego stać na oryginalnego vcdsa dlatego też można kupić klona :)na zagranicznych portalach vcds w języku polskim to koszt 22$(jakies 80 zł) w polsce 150~+ Moja B6 na liczniku jak kupowałem miała 219kk na liczniku w ecu 216kk(+-5% czyli się zgadza) w sterowniku dogrzewacza silnika "zuheizera" zapisane błędy przy 420kk... także gdyby człowiek kiedyś miał taki sprzęt i był troche bardziej ogarnięty z tymi kablami to bym sobie inaczej życie ułożył...
  3. Zabrałem się w końcu za rozebranie tego dziadostwa. kupiłem ten środek Kontakt PR otwieram patrze i nie wierze... Brak potencjometru który bym mógł odnowić ... Skoro nie ma potencjometru to co zrobić żeby to się zatrzymało? pewnie działa to na zasadzie "wykrywa opór i rozłącza". Ale ostatnio nie wykryło tego oporu, urwało zębatkę i złamało klapę także sam już nie wiem. wiązka kabli to też tylko dwa przewody Podejrzewm, że to zielone coś jest właśnie odpowiedzialne za wykrywanie oporu,. jest on połączony między pierwszym a drugim pinem. BociekCC Dzięki wielkie za wysłanie zębtki :*
  4. ile byś chciał za tą zębatkę? Byłem dzisiaj w sklepie 180 zł siłownik 1K0907511Q denso i chyba w tej samej cenie valeo szlag mnie trafia. Ostatnio wybuliłem na mechanika 2800 bo to" napewno uszczelka pod głowicą" wymienił mi przy okazji rozrząd po 60 km znowu to samo(spaliny w ukladzie krązenia) znowu sciągał głowicę.. głowica poszła do całkowitej regeneracji. 20 km przejechane i znowu to samo... mechanik rozłożył ręce mówi silnik do wymiany.. wszedłem na youtube i pierwszy filmik powiedział mi co było nie tak... zamówiłem używaną część na allegro "chłodniczka spalin egr" wymieniłem i problem rozwiązany.... niestety po drugim ściągnięciu głowicy coś zaczęło huczeć jakby sowa. Słychać to tylko na wbitym biegu podczas jazdy miedzy 1600 a 2300 obrotów słychać dźwięk. Oczywiście mechanik nie wie co to i jestem przewrażliwiony... dzisiaj jeszcze usłyszałem jakby lekkie piszczenie jakby pasek ale naprawde ciche. Żeby było śmiesznie kolo tak mi poskładał węże od turbo, że trzymały się na jednym z dwóch metalowych zatrzasków, odwrotnie bądz tylko w połowie były założone zabezpieczenia tychże węży... teraz znowu ta klapka, zebatka i silniczek.
  5. Koledzy. wyciągając dzisiaj wentylator do przesmarowania zobaczyłem, że klapka regulacji otwartego /zamkniętego obiegu jest pęknięta na "zawiasie" zobaczyłem, że klapa była w pozycji obiegu wewnętrznego a nie powinna. Idąc dalej tym tropem sprawdziłem na włączonym zapłonie poprawność dziąłania i odkryłem, że klapka się nie rusza. Wyciągnałem silniczek sterujący i okazało się, że urwała się zębatka która jest wkładana w otwór w silniczku Próbowałem ją przykleić na klej epoksydowy niestety ale dziwna rzecz się stała. Mianowicie po włączeniu zapłonu silniczek zaczął się kręcić i ukręcił znowu zębatke. Podchodziłem do tego dwa razy... za każdym razem to samo. Na jakiej zasadzie działa ten silniczek? Wykrywa opór i rozłącza się? Czy jest zepsuty skoro skoro ukęcił pierwotną zębatkę i złamał zawias?? Można kupić samą nową/używaną klapkę jak ta w moim nawiewie, albo takie całe coś? Może ktoś z was ma na sprzedaż klapke, silniczek albo chociaż tą zębatke? W katalogu części na stronie http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/PA/2006/460/R/8/820/820010#2 Numer 2 to silniczek aczkolwiek różni się on numerem. Numer mojego to 0132801364 a numer 10 to ta klapka z obudową. Niestety samej zębatki nie mogłem znaleźć. Jakby ktoś coś wiedział, miał to dajcie znać
  6. Obejrzałem jakiś filmik na yt jak to zrobić logi dynamiczne jak mi wyszło tak mi wyszło. Po wielu próbach(przy wielu program się zawieszał) wykonałem 3 logi. Niestety dopiero teraz zobaczyłem co i jak powinno być zrobione. Mam nadzieje, że to co jest wystarczy. Jeżeli ktoś mógłby sprawdzić logi będę wdzięczny. Dodam jeszcze, że samochód gdy się nagrzeje to traci kopa, przyspiesza jednostajnie jakby się turbina nie włączała. Natomiast na zimnym silniku kopa ma. Log (2 - 001) Log (1 - 003) Log (0 - 011)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności