Skocz do zawartości

siweczek25

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O siweczek25

  • Urodziny 05.01.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    kusy
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Holandia

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2006
  1. siweczek25

    Błąd P900 ???

    Nikt,nic ????????????
  2. Podczas jazdy(około 140 km/h) włączyła się i zaczęła migać kontrolka od świec + brak mocy(chyba tryb awaryjny) komunikat fault serwis czy coś. Zjechałem na parking(zobaczyłem pod maskę-nic nie ujrzałem )Odpalam,nic nie miga-wszystko ok.Po jakiś 10 km to samo. Na drugi dzień odpalam,przegoniłem go do 180km/h i nic się nie dzieje wszystko ok. Po podłączeniu do kompa błąd P099. Czy szykować się już na regeneracje suszarki? Dodam że jakiś czas temu miałem problem z odpaleniem autka,tzn po jakiś 4s odpalał,jednak ostatnio pali szybciej(nie wiem czy to ma jakiś związek). Z góry dziękuje za pomoc.Pozdrawiam
  3. U mnie nigdy nie pali za 1 razem,za drugim zawsze :-)
  4. A więc odświeżam temat-dodam ze przeczytałem cały wątek i kilka podobnych. Po nocnym spoczynku rano ciężko pali-odpali za 1 razem ale już po jakiś 6s i zapaleniu się lampki o ciśnieniu.Unikam tego i kręce z 3 sek i za 2 razem odpala praktycznie normalnie.Wcześniej problem był tylko gdy było zimno,teraz to poranna tradycja.Jak już odpale to poźniej pali praktycznie od strzała.Dzisiaj odkręciłem filtr i wlączyłęm zapłon-paliwo podaje mocno. Jak sprawdzić czy to wina rozrusznika?Z kolei to chyba za kazdym razem miałbym problem a tu po nawet 4h odpala normalnie,dopiero po nocy (około 8h)problem.A może też być wina Aku?(2 lata temu kupiłem) Za 2 dni czeka mnie wyjazd za granice na kilka miesięcy i wolałbym się z tym uporać jak najszybciej.Z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc.
  5. Dzięki za informacje.Klocki mają jeszcze 5mm więc wymienię przed zimą.
  6. Przód mam zrobiony,natomiast widzę, że z tyłu już nie wiele zostało.Przy ilu mm już wymieniać klocki? Tarcze ostatnio były wymieniane,więc teraz nie wymieniam bo rancik minimalny.Czy koniecznie dawać tarcze do przetłoczenia czy niekoniecznie?
  7. Panowie jakie opony polecicie? Do tej pory śmigam na Bridgestone Potenza 235/45/17 i nie narzekam.Okazało się że spiłowane od środka(zrobiłem 2 raz w tym roku zbieżność). Cena max 2tyś za komplet.
  8. A ja zamierzam mojego paska zmienić na Leona cupre 241 km.Wolałbym paska r36 ale cena zbyt duża. Leon ma psakudny środek ale żeby poszaleć idealny
  9. Ja dzisiaj wymieniałem.Tarcze 400zł ATE, klocki 170zł ATE,wymiana 100zł :-)
  10. 2.0 BMR niecałe 190tyś -akcja serwisowa-pompki -nowy aku -tarcze klocki -termostat -filtry olej. -rozrząd pompa oleju dwumas i sprzęglo nie ruszane Zadbany egzemplarz od kolegi 90% przebiegu to trasa PL-Holandia
  11. Panowie i Panie w Holandii bez problemu wymieniają wadliwe wtryski. Wczoraj wymienili mojemu koledze w Turanie a dzisiaj mi w passku. Wymienili wszystkie wraz z wiązką pomimo iż wszystkie stare działały bez problemu. Jedyny minus- po nr VIN nic wam nie gwarantują,trzeba umówić się na wizyte i sprawdzają po nr wtryski.pozdrawiam
  12. siweczek25

    co zrobić z felgami

    Podłącze się do tematu,mianowicie chcę moje felgi pomalować na ostry pomarańcz. Co da najlepszy efekt,proszkowe czy są jeszcze jakieś inne opcje? I czy ktoś się orientuje jaka cena mniej więcej za 17cali. Nie mogę zakładać nowych tematów więc smaruje tu ;-( Wie ktoś gdzie w okolicach Legnicy zajmują się tym? Z góry dziękuje za odp i pozdrawiam.
  13. Witam. Mój pasek jest z grudnia 2006 r. I ma takie oto ogumienie;Koła 17 cali 235/45 R17 z opnami Bridgestone Potenza. Teraz mam wszystkie na 2,6. W weekend jadę z Holandi do Polski-bagażnik będzie poważnie załadowany więc jakie ciśnienie polecacie? I czy we wszystkich takie same czy na tył dać więcej ? Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam forumowiczów Acha opony letnie ;-(
  14. Witam, w marcu-kwietniu będę w Pl i po wpisaniu VIN jest akcja wymiany wtrysków.Mieszkam w okolicach Legnicy-gdzie będę miał najbliżej do sprawdzonego serwisu? z góry dziękuje za odpowiedzi.pozdrawiam
  15. Panowie jak już pisałem wcześniej-oględziny były,jazda próbna super Za miesiąc biorę,bo akurat wtedy zjeżdżam do pl i pozałatwiam wszystkie urzędowe sprawy.Jak tu w Nl spiszemy umowę to mam miesiąc na rejestracje itp. A co z ubezpieczeniem? Dodam za paszczak na pl blachach.Muszę coś wykupić na tą trase czy przez ten miesiąc automatycznie mam jego ubezpieczenie? I dróga sprawa bo dużo szukałem ale jednoznacznej odp nie znalazłem-mianowicie żeby dpf żył jak najdłużej to na jakich obrotach polecacie jeździć i przy jakich zmieniać najlepiej biegi? Z tego co wyczytałem to jazda na obrotach poniżej 2tyś nie służy temu dieselkowi. W aucie wszystko porobione-najbliższy pewny wydatek to rozrząd za 50tyś,ale tyle to ja przez 2 lata nie zrobie Autko było serwisowane w Niemczech a mój kolega jak sprowadził to serwisował u jakiegoś magika w Kędzierzynie koźle który zajmuje się tylko grupą VW więc wszystko w jak najlepszym porządku. Zapewne niedługo tez będzie dwumas do wymiany ale jak na razie 177tyś i nic nie wskazuje na zużycie-wszystko dzięki temu ze autko praktycznie jeździ tylko po autostradach w Niemczech i NL Z góry dziękuje za odpowiedzi i pomoc.Już wkrótce dam zdjęcia nowego nabytku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności