Skocz do zawartości

wujo008

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wujo008

  • Urodziny 30.01.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2009
  1. Jak udało się zrobić swap hamulców, pytam bo też się nad tym zastanawiam? Czy wymieniałeś same zaciski, tarcze klocki, czy jeszcze trzeba było coś wymieniać, jakieś mocowania, pompe, serwo, ile to kosztowało ? Czy hamulce z golfa R32 da się przeszczepić bez wielkich przeróbek ?
  2. Tak. W sumie miałem takie odczucie że jakby jeszcze kilka sekund pokręcił to by zaskoczył. Ale jakoś tak to jest zrobione, że niezależnie od tego jak długo by się przyciskało przycisk rozrusznika, to po kilku sekundach przestaje kręcić, a nie tak jak przy zwykłej stacyjce, że kręci tak długo jak masz przekręcony kluczyk w pozycje III.
  3. Też miałem problem z odpalaniem. Występował nieregularnie niezależnie od tego czy silnik był zimny czy ciepły. Pomogły 2 rzeczy: 1. Regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu ( koszt ok 100 zł) 2. Wymiana akumulatora (kosz ok 300 zł)
  4. wujo008

    Akumulator w B6

    Ja kupiłem Varte Blue 74Ah za 280 zł. Początkowo myślałem, żeby wziąć 80Ah ale okazało się, że ma większe gabaryty i nie mieści się w taką osłonkę materiałową, która jest wokół akumulatora. Widać, że podstawka zmieści większą baterię ale ta fabryczna osłonka jest przeznaczona na akumulatory 74Ah...
  5. Mój case jest taki: Samochód często nie odpalał zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku. Rozrusznik kręcił silnikiem, ale przestawał zanim silnik się uruchomił. Na desce rozdzielczej zapalała się wtedy lampka świec żarowych. Sprawdziłem we własnym zakresie bo mam VCDS'a i ten wyrzucił taki błąd: 000022 - Z1; czuj.położ.wałka rozrz.(G40)/czuj.położ.wału korb.(G28) Zastanawiałem się czy by nie zmienić rozrusznika, akumulatora, świec żarowych. Problem pojawiał się w zasadzie odkąd kupiłem samochód (jakieś 5 000 km temu), ale ostatnio zaczął się nasilać. Jak niechcący zdusiłem samochód na dużym skrzyżowaniu w Warszawie i nie mogłem odpalić z 10 minut zdecydowałem że miarka się przebrała i umówiłem się do mechanika. Mechanik sprawdził ustawienie wałków w rozrządzie, wyregulował kąt wyprzedzenia zapłonu (właśnie tutaj był problem), przeczyścił styki od czujników. Zainkasował za to 170 zł. Nie musiał wymieniać żadnych części. Powiedział, że akumulator powiniennem wymienić przed zimą bo już trochę słabnie, ale oczywiście nie on był sprawcą problemów z odpalaniem. Od tego czasu pasek pali bez problemu za pierwszym razem. I zauważyłem, że silnik pracuje jakgdyby bardziej "aksamitnie". Także łatwiej się rusza z niskich obrotów. Jak ktoś potrzebuje namiary na dobrego fachowca to mogę podać na privie.
  6. Wrzuciłem w wyszukiwarke 'Bartsoft' i nie było żadnego wyniku. Dlatego zapytałem. A apropos różnic między VCP i VCDS, czy ktoś wie jakie są różnice w zakresie funkcjonalności pomiędzy nimi? Czy VCDS da się zrobić coś czego nie da się zrobić VCP i na odwrót ?
  7. Witam, Szukałem kabla i oprogramowania do diagnostyki mojego paska B6 z 2009 roku i znalazłem firmę BartSoft. linkhttp://www.bartsoft.pl/produkty/show/1/VAG-CAN-PRO-(2004-2013r).html Jest napisane, że oprogramowanie jest legalne, a kosztuje 2,5 raza mniej niż to z firmy ADAKO. Czy ktoś wie czym one się różnią oprócz ceny ? Czy ktoś może kupował produkty BartSoft i jest w stanie się wypowiedzieć na ich temat?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności