cysiokysio Zgłoś #101 Napisano 29 Października 2010 (edytowane) Panowie, wczoraj stało się coś złego (tak mi się wydaje). Podbijam do paszczura, wsiadam, chcem odpalić i aku mówi "nain". Wyłączam zapłon a obrotek leci do samego końca. Na co ja przekręciłem kluczyk by puścić prąd na zegary i wskazówka wróciła do dołu. mi podobne rzeczy się działy jak się jakiś bezpiecznik spalił z tym że działo się to ze wszystkimi wskazówkami i nie lecialy na ma tylko po zgaszeniu silnika zostawały w ostatnich pozycjach. I oczywiście nie padły całkowicie(po odpaleniu silnika wszystko wracało do normy). Edytowane 29 Października 2010 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zyndram Zgłoś #102 Napisano 9 Listopada 2010 Dużo czasu minęło zanim ogarnąłem ten licznik, po drodze aku zdech jeszcze raz, przy kolejnym rozruchu przez kable obrotek skoczył na 2 tysie i stał w miejscu, ale jak wyjąłem wtyczkę od obrotka i włożyłem jeszcze raz, wszystko wróciło do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JachimVW Zgłoś #103 Napisano 11 Listopada 2010 A gdy wymieniam zegary na te z obr. to podlaczenie do obr. jest czy musze specjalnie ciagnac? Pytam, bo chce takze wymienic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #104 Napisano 11 Listopada 2010 Pytam, bo chce takze wymienic To przeczytaj na początek wątek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #105 Napisano 12 Listopada 2010 To przeczytaj na początek wątek a dokładnie pierwszy post Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitrik7 Zgłoś #106 Napisano 21 Listopada 2010 A tak z ciekawości, bo ostatnio nad tym myśle....jest możliwość i czy dużo jest z tym "zachodu" by wymienić w passacie B4 zegary z linką na te całkiem elektroniczne ? przerabiał już ktoś ten temat hm.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #107 Napisano 21 Listopada 2010 Weź skorzystaj z wyszukiwarki, wszystko jest opisane x razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady4 Zgłoś #108 Napisano 30 Grudnia 2010 Witam , podepne się tutaj , może mi ktoś pomoże ??? Mianowicie MFA pokazuje mi spalanie jakby w galonach :zecopotrafi pokazywać np 1,9 w lecie przy spokojnym traktowaniu silnika , licznik mam przełożony z wiazką z paska europejskiego tyle że 1.8 na wielopunkcie czy to może mieć taki wpływ na wskazania spalania , a jeśli tak to czy jest możliwość jakiejś adaptacji czy regulacji ? pozostałe wskazania są OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #109 Napisano 31 Grudnia 2010 To może mieć znaczenie. Wychodzi ci zapewne 4x mniejsze spalanie, bo masz jeden wtryskiwacz zamiast czterech. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo1421 Zgłoś #110 Napisano 31 Grudnia 2010 Mam pytanie nie chcę zakładać nowego posta czy w bezynie mfa działa na rurke tak jak w TDi czy po kablu idzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #111 Napisano 31 Grudnia 2010 czy w bezynie mfa działa na rurke W benzynie tylko spalanie jest na "rurkę", cała reszta to elektryka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo1421 Zgłoś #112 Napisano 1 Stycznia 2011 Czyli mfa od benzyny nie podejdzie do TDi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #113 Napisano 1 Stycznia 2011 Czyli mfa od benzyny nie podejdzie do TDi? Podejść by podeszło ale zupełne inaczej jest zaprogramowane MFA w benzynie i dieselu. Szukaj od TDI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Matiii Zgłoś #114 Napisano 13 Stycznia 2011 "Wymianę zaczynamy od odkręcenia 2 wkrętów, które znajdują się na gorze, w ramce licznika" Może mi ktoś powiedzieć gdzie dokładnie są te 2 wkręty w passacie b4? U mnie nic takiego nie ma. Czy w takiej sytuacji ramkę mam odgiąć? A może jakoś wypiąć? Nie chce niczego połamać, więc wolę zapytać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #115 Napisano 15 Stycznia 2011 Wkręty w B4-ce są za kratkami, po więcej szczegółów zapraszam do wyszukiwarki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #116 Napisano 18 Stycznia 2011 (edytowane) Witam! Potrzebuję tylko potwierdzenia: czy licznik z obrotkiem z passata b4 będzie pasował do mojego b3 ? Wyskalowanie prędkościomierza takie same, motometr też, kierunki do góry z tyłu to samo, tylko trochę inna skala paliwa no i ogólny wygląd... Poniżej foty: Mój: B4: Dzięki za info - pozdro Edytowane 22 Stycznia 2011 przez baliosia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #117 Napisano 18 Stycznia 2011 Nie ma fotek ale jak podstawowe cechy się zgadzają to będzie pasować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #118 Napisano 22 Stycznia 2011 Witam! Nie wiem czemu się fotki nie załadowały... Teraz powinno być ok: Niżej fotka mojego licznika i nowego z obrotkiem pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #119 Napisano 22 Stycznia 2011 czy licznik z obrotkiem z passata b4 będzie pasował do mojego b3 ? Rozumiem że chcesz dopiero kupić te zegary czy tak? Bo jak już masz ten licznik to co Cię jeszcze powstrzymuje przed ich podłączeniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #120 Napisano 25 Stycznia 2011 Witam! Jakbym miał to bym wam gitary nie zawracał, wymiana to 10 min... Mam zamiar kupić ale wolałbym mieć 100% pewność że wszystko będzie ok. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach