sadencjusz Zgłoś #181 Napisano 3 Grudnia 2011 poczytałem trochę na temat zegarów w b4 i nie tylko i wychodzę z zapytaniem ponieważ w moim pasku posiadam 2litrową benzynę 115konna z końca 1995r z klima-tronikiem przed kupnem świrowała elektryka, i okazało się że wina była w czujnikach położenia wału i wałka, po wymianie tych 2 rzeczy na nowe, wysiadł licznik, i inne wskaźniki, na inne zegary z MFA z przebiegiem 470tyś km świruje prędkościomierz czyli nie pokazuje i nie nalicza kilometrów mało tego nie mogę zresetować tego małego licznika kilometrów, od czasu do czasu powyżej 120km/h drga wskazówka i nalicza km . czy jest to wina czujnika prędkościomierza znajdującego się na skrzyni?? dodam że obrotomierz i inne kontrolki działają normalnie, choć mam wrażenie że wskaźnik temperatury leży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebolpittbull Zgłoś #182 Napisano 16 Stycznia 2012 z cyklu co to może być W starych zegarach nie działał mi poziom benzyny , wymieniłem na nowe z obrotomierzem i działało wszystko. Fajnie śmigało do pewnego czasu po jakimś pół roku od założenia tego licznika z obrotką znowu brak poziomu benzyny co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #183 Napisano 16 Stycznia 2012 co to może być? zimne luty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebolpittbull Zgłoś #184 Napisano 16 Stycznia 2012 zimne luty A dokładniej co to jest? gdzie to jest ewentualnie jak to naprawić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #185 Napisano 16 Stycznia 2012 A dokładniej co to jest? gdzie to jest ewentualnie jak to naprawić? Zimne luty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #186 Napisano 17 Stycznia 2012 A dokładniej co to jest? gdzie to jest ewentualnie jak to naprawić? albo tu: zimne luty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DavidkaS09 Zgłoś #187 Napisano 2 Lutego 2012 Witam Nie wiedziałem gdzie to umieścić więc pisze tu Mam problem potrzebuje elektryki do Passata B4 1,8 bo moja jest kombinowana przez jakiegoś amatora i chciałem cała elektrykę pulipitu przełozyc ale nie wiem od czego podejdzie itp i jaki koszt takiego okablowanai wynosi i gdzie dostać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebolpittbull Zgłoś #188 Napisano 3 Lutego 2012 pytanko mam dwa zegary z obrotomierzem i bez co za tym idzie w tym z obrotomierzem mam popaloną płytkę od poziomu paliwa temperatura cieczy działa dobrze , a tad me pytanie czy mogę samą płytkie przełożyć z zegarów bez obrotomierza do tych z obrotomierzem czy będzie to pasować i działać .bo dobija mnie brak wskazania benzyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alekzmi Zgłoś #189 Napisano 4 Lutego 2012 jaki koszt takiego okablowanai wynosi i gdzie dostać Na alledrogo znajdziesz wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość patryk... Zgłoś #190 Napisano 7 Lutego 2012 Mam maly problem z obrotomierzem jak trzymam go na luzie to pokazuje je na zero zaczne jechac to z opoznieniem sie podnosza. Co moze byc winne temu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosteusz1991 Zgłoś #191 Napisano 11 Lutego 2012 Mam dziwny problem. Po wymianie zegarów na wersję z obrotomierzem i wyswietlaczem pod wskaźnikami cieczy chłodzacej i poziomu paliwa nie pokazuje on godziny. A fajnie by było jakby sie wyświetlało. Panowie pomożecie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #192 Napisano 11 Lutego 2012 (edytowane) Nim dobierzesz sie do lutów w zegarach sprawdź drugi od prawej bezpiecznik. Ewentualnie czy masz kabelek w pinie 11 jak i czy jest na nim stałe napięcie. Edytowane 11 Lutego 2012 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olsonek36 Zgłoś #193 Napisano 24 Lutego 2012 (edytowane) Zamierzam wymienić licznik na ten z obrotomierzem i zegarkiem elektronicznym. Znalazłem na alledrogo pasujący do mojego tylko nie wiem co to za żółta kontrolka? Bo od świec chyba inaczej wygląda? EDIT: Dobra już znalazłem w instrukcji co to za zwierz(lampka kontrolna układu zasilania paliwem) Edytowane 24 Lutego 2012 przez olsonek36 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #194 Napisano 27 Lutego 2012 (lampka kontrolna układu zasilania paliwem) Ja to nazywam po prostu "czekendżajn" ale u mnie nie ma takiej kontrolki więc mogę się mylić . Tak kontrolka to super sprawa, prawidłowo podłączona , sterownik silnika diagnozowalny i mamy kontrolkę ujawniająca błędy w sterowniku jak i służąca jako kontrolka do sczytywania kodów błyskowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelr34 Zgłoś #195 Napisano 25 Lipca 2012 Witam, przewertowałem cały temat i kolega lebow napisał Ale na Twoim miejscu przełożyłbym sam obrotomierz będziesz nadal miał kierunki na dwóch żarówkach.Więcej roboty bo trzeba rozbebeszyć liczniki ale....wybór należy do Ciebie. i rodzi się pytanie Jak? Jak to zrobić? Trzeba coś lutować czy to jest prosta podmianka? No i drugie pytanie które było tu zadawane kilka razy ale nie było odpowiedzi Otóż jeśli podmienię licznik z prędkościomierzem wyskalowanym do 240 bądź 260 a mam oryginalnie do 220 to będzie on oszukiwał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #196 Napisano 25 Lipca 2012 licznik od vra z 260 się nie nadaje. resztę z benzyniaków możesz pchać śmiało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelr34 Zgłoś #197 Napisano 25 Lipca 2012 resztę z benzyniaków możesz pchać śmiało. Oczywiście z kierunkami u góry tak jak mam oryginalnie. Czyli to, że większa skala nie przeszkadza? Pytam dla potwierdzenia bo nie chce wydawać niepotrzebnie kasy na liczniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #198 Napisano 25 Lipca 2012 Oczywiście z kierunkami u góry tak jak mam oryginalnie oczywiście. Czyli to, że większa skala nie przeszkadza? Pytam dla potwierdzenia bo nie chce wydawać niepotrzebnie kasy na liczniki sprzedałem sąsiadowi licznik ze skalą 240 do 1.8 i nie narzeka.. zawsze możesz porównać wskazania z nawigacją i przestawić wskazówkę.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #199 Napisano 26 Lipca 2012 Jak to zrobić? Trzeba coś lutować czy to jest prosta podmianka? Obrotomierz zamiast zegara to prawdopodobnie sporo pracy...pisałem to czysto hipotetycznie....ale sam prędkościomierz jeśli jest elektric to śmiało można podmienić niezależnie od skali....chyba nawet ten od VR6...do sprawdzenie czy są takie same impulsatory. Ale przecież jest teraz dostęp do tylu używek że z dobraniem odpowiednich zegarów nie powinno być żadnych problemów. Jedynie do TDI w B4 kiepsko dorwać coś za małe pieniądze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelr34 Zgłoś #200 Napisano 28 Lipca 2012 Pytałem tylko dlatego, że akurat mam taki nie pasujący do mnie licznik z obrotomierzem. Ale skoro inna skala prędkościomierza nie przeszkadza to będę szukał dalej. Dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach