yaros79 Zgłoś #141 Napisano 31 Marca 2011 A czy jest ktoś wstanie potwierdzić mi czy to te same konektory co w zasilaczach komputwych zasilają napęd FDD? Bo wyglądają podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
F1RCPL Zgłoś #142 Napisano 1 Kwietnia 2011 (edytowane) Więc po przelutowaniu dokładnie zimnych lutów dziś pojeździłem trochę żeby auto się rozgrzało , strzałka od tep. nadal idzie do góry i staje tuż przed 100 po czym włącza się wentylator , a buzer jak na razie cicho . Martwi mnie tylko że tak wysoką tęp. pokazuje A więc tak: Zegary nie maja tu nic do tęp. dlaczego ? Bo to tylko zegary i wskazują to co podaje mu silnik itd. Wysoka tęp. jak juz wcześniej pisałem i zapalająca się kontrolka od ciśnienia oleju oraz włączający się buzzer to przyczyna tylko i wyłącznie w moim przypadku wiatraka Po jakimś czasie jadąc usłyszałem lekkie buczenie , jakby łożyska , ale tylko wtedy kiedy tęp. się podnosiła , Przyczyna została namierzona na parkingu kiedy się zatrzymałem i włączył się wentylator , po prostu poszły w nim łożyska ślizgowe i wiatrak kręcił się jak by chciał a nie mógł Po wymianie wentylatora z nowym silniczkiem auto już się nie grzeje , a wiatrak znacznie się wyciszył . Pozdrawiam Edytowane 30 Grudnia 2011 przez F1RCPL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #143 Napisano 3 Kwietnia 2011 Martwi mnie tylko że tak wysoką tęp. pokazuje termometr w zbiorniczek wyrównawczy i porównaj wskazania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #144 Napisano 4 Kwietnia 2011 (edytowane) Jak podłączyć czujnik VSS i temperatury zew. do silnika 1.8 ABS ? Nie posiadam kostek przyłączeniowych , wiem tylko jakie kolory i gdzie podłączyć do skrzynki. Czujnik VSS kolor brązowy do skrzynki F/4 kolor Biało-czarny do skrzynki G1/11 kolor na schemacie czarny lub biało-czarny i tu jest poroblem bo widzę ze tylko jest podłaczenie dla silników 2.8 i 2.0 na czujniku mam takie oznaczenia " +; A ;-" i teraz który kolor do którego pinu przypożądkować? To samo czujnik temperatury zew. kolor biało-czerwony do skrzynki G2/2 kolor brązowo-żółty do skrzynki G1/2 niestety nie widzę żadnych oznaczeń na pinach czujnika, jedyna orientacja to pil lewy i prawy patrzać od przodu na piny i mająć dwa żąbki na dole. Nie chcę eksperymentować z podłączaniem na czuja bo nie chce miśię ponownie kostek rozbierać po zarobieniu. P.S. Jak można sprawdzić czy czujnik VSS jest sprawny bez podłączania go do skrzyni biegów? Jeszcze jedno pytanie ,czujnki VSS posiadam taki 191 919 149 E jest on miedzy innymi od Jetty IV w B3 katalogowo jest 191 919 149 D czy nie będzie jakiś przekłamań na prędkościach i kilometrach? Edytowane 4 Kwietnia 2011 przez yaros79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #145 Napisano 5 Kwietnia 2011 Czujnik VSS który aktualnie posiadam , pochodzi z GOLFA IV/ BORA, czy bedzie pasować do B3? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #146 Napisano 5 Kwietnia 2011 Czujnik VSS który aktualnie posiadam , pochodzi z GOLFA IV/ BORA, czy bedzie pasować do B3? podaj jego nr to się okażę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #147 Napisano 5 Kwietnia 2011 191 919 149 e Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #148 Napisano 5 Kwietnia 2011 191 919 149 e wg etki nie pasuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #149 Napisano 5 Kwietnia 2011 ale z tego co wiem , to ten czujnik został wymontowany z silnika b3. A jaki numer by pasował do b3? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #150 Napisano 5 Kwietnia 2011 ale z tego co wiem , to ten czujnik został wymontowany z silnika b3.A jaki numer by pasował do b3? z końcówką D ale skoro był wyjęty z B3 to powinien pasować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #151 Napisano 5 Kwietnia 2011 A czy kotś odpowie na moje poprzednie pytanie Jak podłączyć czujnik VSS i temperatury zew. do silnika 1.8 ABS ? Nie posiadam kostek przyłączeniowych , wiem tylko jakie kolory i gdzie podłączyć do skrzynki. Czujnik VSS kolor brązowy do skrzynki F/4 kolor Biało-czarny do skrzynki G1/11 kolor na schemacie czarny lub biało-czarny i tu jest poroblem bo widzę ze tylko jest podłaczenie dla silników 2.8 i 2.0 na czujniku mam takie oznaczenia " +; A ;-" i teraz który kolor do którego pinu przypożądkować? To samo czujnik temperatury zew. kolor biało-czerwony do skrzynki G2/2 kolor brązowo-żółty do skrzynki G1/2 niestety nie widzę żadnych oznaczeń na pinach czujnika, jedyna orientacja to pil lewy i prawy patrzać od przodu na piny i mająć dwa żąbki na dole. Nie chcę eksperymentować z podłączaniem na czuja bo nie chce miśię ponownie kostek rozbierać po zarobieniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #152 Napisano 11 Kwietnia 2011 Po weekendowej walce z elektryką udało mi się całkowicie przełożyć licznik z MFA do wersji bez obrotomierza. Po dodaniu kilku przewodów do skrzynki bezpiecznikowej od licznika , czujnika VSS i temperatury zewnętrznej oraz samodzielnie wykonane wiązce od manetki do skrzynki (V) licznik prawidłowo wskazuje kilometry, prędkość obroty i temperature zew, jedynie czego nie udało mi się podłaczyć to czujnik temp. oleju ( brak) i rurkę od czujnika spalania . Czytałem że powinno się go podpiąć w przewód biegnący od serwa wspomagania układu hamulcowego do kolektora ssącego , ale gdzieś zgubiłem ten wątek. Może któś mnie naprowadzić ? Zdjęcie tego przewodu wygląda tak: http://img859.imageshack.us/i/img20110411112518.jpg/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #153 Napisano 29 Kwietnia 2011 Witam. Odkopuję temat pytaniem o sterowanie prędkościomierza. Mam passka jak w opisie licznik na linkę i od niedawna pojawił się problem z obrotomierzem i prędkościomierzem tj nie działają, dopiero po energicznym puknięciu w deskę rozdzielczą zaczynają działać. Zaznaczam że linka jest dobra ponieważ nabija kilometry. Pamiętam że jak podmieniałem zegary na te z obrotkiem to chciałem przełożyć sam prędkościomierz (ori przebieg) ale nie pasował bo ten nowy miał jakąś wsuwkę albo coś w tym stylu... Czy za prędkościomierz odpowiada jakiś układ? W sumie zegary i tak muszę wyjąć i poprawić zimne luty... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #154 Napisano 29 Kwietnia 2011 rurkę od czujnika spalania . Czytałem że powinno się go podpiąć w przewód biegnący od serwa wspomagania układu hamulcowego do kolektora ssącego , ale gdzieś zgubiłem ten wątek Pewnie juz doszłeś gdzie podpiąć ale z mojej strony to napiszę ze ta rurke trzeba wpiąć w podcisnienia które są za przepustnicą czyli i pośrednio we wspomaganie hamulców. i od niedawna pojawił się problem z obrotomierzem i prędkościomierzem tj nie działają Prędkościomierz skoro jest na linke to jakaś usterka mechaniczna..zbyt słabo zazębia sie linka z zegarem trzeba ją tak jakby bardziej wyciągnąć z pancerza w stronę zegarów a obrotomierz to juz musi być elektryka..słaby styk lub luty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #155 Napisano 30 Kwietnia 2011 słaby styk lub luty. A czy stabilizator napięcia (ten od wskaźników paliwa i temp) ma wpływ na obrotek? Jeżeli nie to który układ odpowiada za obrotomierz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco Zgłoś #156 Napisano 12 Maja 2011 Witam. Posiadam Passka B3 1.6 TDIntercooler i chciałbym kupić ten licznik: http://moto.allegro.pl/licznik-passat-b3-diesel-z-obrotomierzem-i1597254050.html#gallery Posiadam jedną diodę kierunkowskazów obecnie a ten licznik który chciałbym kupić posiada dwie strzałki na górze. Gość który sprzedaje ten licznik twierdzi że wszystko powinno działać. Nawet załączył na samym dole informacje że podłączał do Golfa II 1.6 TD i wszystko działało. Z tego co wiem z forum to nie będzie do końca ok. Gość napisał mi że jego licznik posiada 28 pinów. Wie ktoś ile pinów posiada moja wersja? Poradzcie mi czy kupować go czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #157 Napisano 12 Maja 2011 Tak całkiem p&p nie zadziała z tymi kierunkami ale jest na forum jak sobie z tym poradzić, poczytaj i podejmij decyzję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość passatDW Zgłoś #158 Napisano 14 Maja 2011 ale przynajmniej nic nie trzeba przerabiać i obrotomierz od razu działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #159 Napisano 15 Maja 2011 (edytowane) Witam.Odkopuję temat pytaniem o sterowanie prędkościomierza. Mam passka jak w opisie licznik na linkę i od niedawna pojawił się problem z obrotomierzem i prędkościomierzem tj nie działają, dopiero po energicznym puknięciu w deskę rozdzielczą zaczynają działać. Zaznaczam że linka jest dobra ponieważ nabija kilometry. Pamiętam że jak podmieniałem zegary na te z obrotkiem to chciałem przełożyć sam prędkościomierz (ori przebieg) ale nie pasował bo ten nowy miał jakąś wsuwkę albo coś w tym stylu... Czy za prędkościomierz odpowiada jakiś układ? W sumie zegary i tak muszę wyjąć i poprawić zimne luty... Wyciągnąłem zegary w celu poprawianie zimnych lutuw na stabilizatorze napięcia i przy okazji chciałbym zaprezentować foty mojego licznika a dokładniej tej wsuwki/styku na prędkościomierzu... Od czego to jest? W poprzednim liczniku tego nie było a obydwa są z '93r Edytowane 15 Sierpnia 2011 przez Alex360 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco Zgłoś #160 Napisano 20 Czerwca 2011 Witam. Ktoś wcześniej napisał że przy zdejmowaniu linki od prędkościomierza nie trzeba odkręcać tego kołnierza który jest w liczniku. Czyli wystarczy tą linkę tylko pociągnąć i sama wyskoczy z licznika i przy wkładaniu wystarczy ją wcisnąć? Nie trzeba nic przykręcać? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach