Skocz do zawartości
r0mek

Wymiana zegarów na wersję z obrotomierzem.

Rekomendowane odpowiedzi

Wpadnij na spota w niedzielę, to możemy podmienić na moje... ale będzie działał na 100%. chbya że masz alternator na wąskim pasku klinowym, wtedy musisz mieć obrotomierz 2,23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak by co to ja taki mam :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam alternator na szerokim pasku :) także obrotomierz 3.0

 

Ile byś chciał za niego? Kolo z allegro chciał 150zł (razem z przesyłką)

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat.

 

Dostałem licznik od 2.0 B3 z obrotomierzem i MFA i chcę wymienić w moim B3 1.8 ABS 92' jakie dodatkowe elementy poza manetką MFA bedą mi potrzebne ( bo mam tylko zegar) i gdzie podłączyć tą rurkę od czujnika podciśnienia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin przeczytaj proszę od początku to wszystko było już wielokrotnie na tym forum, szanuj innych nie idź na łatwiznę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie może ktoś będzie w stanie mi jakoś pomóc

Podmieniłem zegary tak jak opisano wyżej , wszystko niby pasuje , obrotomierz chodzi , zegarek itd...

Jednak kiedy auto się rozgrzeje wskazówka ciśnienia oleju idzie prawie pod 100 stopni i włącza się buzer od ciśnienia oleju (:

Od razu zaznaczę że kiedy przełożę stare zegary wszystko jest ok.

Myślałem z początku że to filtr olejowy jest zapchany , ale po wymianie oleju i filtra na nowym liczniku jest nadal tak samo

Więc przełożyłem z powrotem na ten stary i wszystko jest ładnie , ładnie prócz zegarów

Czy zegary są uszkodzone ? A może trzeba coś skalibrować ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wskazówka ciśnienia oleju idzie prawie pod 100 stopni

 

To co Ty za licznik zamontowałeś - ze wskaźnikiem ciśnienia oleju wyskalowanym w dodatku w *C :confused:

 

Może jakieś foto tej rzeźby ... :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki sam jak jest na pierwszej stronie postu , kierunkowskazy na górze i w tym nowym tak samo są ustawione ,

Jeśli to coś zmieni postaram się wstawić zdjęcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Taki sam jak jest na pierwszej stronie postu , kierunkowskazy na górze i w tym nowym tak samo są ustawione ,

Jeśli to coś zmieni postaram się wstawić zdjęcia

od oleju masz kontrolkę (lamp alladyna) a od temp cieczy masz wskaźnik wyskalowany na *C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz rację chodzi o wskaźnik ten po lewej stronie ,

On właśnie idzie do góry i podchodzi do góry po czym włącza się budzer

Kiedy załącza się wiatrak na chwilę przestaje potem znowu itd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz rację chodzi o wskaźnik ten po lewej stronie ,

On właśnie idzie do góry i podchodzi do góry po czym włącza się budzer

Kiedy załącza się wiatrak na chwilę przestaje potem znowu itd...

to sprawdź termostat i podłącz inne zegary jeśli na innych będzie ok to masz problem w zegarach a jeśli będzie podobnie to problem w układzie chłodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież pisałem że na starych zegarach jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przecież pisałem że na starych zegarach jest ok.
no to masz odp co jest nie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co się mogło w takim zegarze zepsuć?

Przecież wskaźnik tęp. idzie do góry tyle tylko że wychyla się mocniej jak na starym , jaka jest tego przyczyna ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, wszystkich a jak wygląda sprawa w b4 mam elektroniczne liczniki bez mfa, a chciałbym założyć liczniki z mfa co jeszcze muszę dokupić jakie czujniki żeby to zagrało, może ktoś już to robił, a może ktoś ma na sprzedaż cały zestaw?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co jeszcze muszę

 

Przeczytać wątek :!:

 

F1RCPL

No jeżeli w tym samym czasie zaczyna Ci bzyczeć buzzer, wskazywać za wysoką temperaturę i włączają się wentylatory to nie widzę innej moż

,,liwości jak

termostat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Buzzer odzywa się tylko kiedy brakuje ciśnienia oleju, i zapewne ta lampka świeci się koledze. Zegary które kupiłeś pewnie mają zimne luty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może masz rację , spróbuję je polutować

Dam znać co z tego wyszło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś oriętuje się jakiego rodzaju są konektory w kostce do licznika ( 28 pin)?

Może ktoś ma na zbyciu ok 6 szt. z kawałkami przewodów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności