Marco Zgłoś #41 Napisano 7 Stycznia 2010 Czyli do rzeczy. Żeby zmienić licznik z zegarkiem na obrotomierz kontrolki kierunkowskazów muszą być takie same tj. jeżeli masz licznik z jedną kontrolką kierunkowskazu to musisz zmienić na licznik również z jedną kontrolką a nie np. z dwiema bo może wtedy licznik nie działać lub mieć inne wejście tak? Ps. Szukam takiego licznika ale ciężko znaleźć do diesla Posiadam B3 1.6TD Intercooler Chętnie zmieniłbym licznik jakby ktoś miał takowy na sprzedaż oczywiście z jedną kontrolką kierunkowskazów. Obecnie mam licznik elektroniczny ale wolałbym mieć normalny w desce rozdzielczej. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #42 Napisano 7 Stycznia 2010 Marco czy ty czytałeś ten temat? Bo jeśli nie to polecam to zrobić, nikt nie będzie pisał setny raz tego samego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco Zgłoś #43 Napisano 7 Stycznia 2010 (edytowane) Czytałem cały i jeszcze mi powiedz że jest inaczej niż napisałem, ponieważ nie rozumiem Twojej aluzji. Edytowane 7 Stycznia 2010 przez Marco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #44 Napisano 7 Stycznia 2010 Jest dokładnie jak napisałeś, a zegary z jedna kontrolka można przerobić na takie z dwiema - pisał tym JACU6X6. Aluzja jest do tego, że zadajesz pytanie na które odpowiedz jest w tym temacie. Po co robic OT? Pzdr! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janekk81 Zgłoś #45 Napisano 8 Lutego 2010 Witam. Ja przekładałem już jakiś czas temu zegary u siebie na wersję z obrotomierzem i niestety nie działa mi właśnie ten obrotomierz. (wtyczka taka sama oraz linka od prędkościomierza również ponieważ on działa) Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #46 Napisano 9 Lutego 2010 a masz wyjscie W z alternatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #47 Napisano 24 Lutego 2010 Witam Dziś założyłem licznik z obrotomierzem i mam kilka pytań. Czy elektroniczny zegar jest podświetlany, czy nie czy mój typ tak ma? Druga sprawa, wydaje mi się że troszkę mnie okłamuje i nie pokazuje prawidłowej prędkości i wydaje mi sięże zaczyna siępodnoscić wskazówka dopiero gdy przekroczę 20km i wydaje mi się że przy odpowiednich poziomach buczenia silnika na starym liczniku prędkość była inna, mam nadzieję że nie zagmatwałem. Proszę o rozwianie moich wątpliwości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #48 Napisano 24 Lutego 2010 Czy elektroniczny zegar jest podświetlany Tak po włączeniu świateł - jest podświetlany razem z całym licznikiem wydaje mi sięże zaczyna siępodnoscić wskazówka dopiero gdy przekroczę 20km to chyba normalne, licznik prędkościomierza jest wyskalowany od 20km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #49 Napisano 25 Lutego 2010 To co dioda jest spalona? Licznik zaczyna się od 0 i pytanie czy jak jadę 10km/h to wskazówka powinna się podnieść? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #50 Napisano 25 Lutego 2010 To co dioda jest spalona? Spalona, albo cos nei laczy, zegarek powinien sie podświetlać. Licznik zaczyna się od 0 Skoro zaczyna sie od zera to pewnie masz licznik z b4. jadę 10km/h to wskazówka powinna się podnieść? Jak jedziesz 10km/h to wg mnie powinno pokazywac, ze jedziesz 10km/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #51 Napisano 2 Marca 2010 Na liczniku B3 wskazówka sie podnosi jak już nieco sie rozpędzisz, właśnie około 20km/h. To normalne.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #52 Napisano 3 Marca 2010 Dziękuję autorowi za super udokumentowaną poradę. Akurat trafiłem na szrocie na identyczne zegarki jak u mnie (różnica oczywiście w obrotomierzu) - zamontowanie 10 minut, jedna śrubka zaginęła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killerek Zgłoś #53 Napisano 16 Marca 2010 witam jakie funkcje spełnia ten wyświetlacz i co trza zrobić by działał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #54 Napisano 16 Marca 2010 witam jakie funkcje spełnia ten wyświetlacz i co trza zrobić by działał? to jest wyświetlacz zegarka. a jak podłączyć?? Włóżyć wtyczkę z tyłu i ma działać..tylko najpierw przeczytaj pierwszy post i porównaj czy Ci tył spasi bo niektóre liczniki były na linkę a niektóre nie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #55 Napisano 7 Kwietnia 2010 chciałbym zapytać o jedną rzecz, czy da się wymienić żarówkę w desce rozdzielczej od ładowania, czy jak nie zapala się na czerwono to jakiś inny problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #56 Napisano 8 Kwietnia 2010 czy jak nie zapala się na czerwono to jakiś inny problem? tam jest czerwona dioda, wątpię żeby się spaliła, chociaż... mogą być też zimne luty w liczniku, może być uszkodzony alternator, może być uszkodzony przewód pomiędzy alternatorem a licznikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majtus Zgłoś #57 Napisano 12 Kwietnia 2010 Panowie a ja chcialbym zadac takie pytanko dotyczace licznikow: moj B4 mial wymieniany licznik, niestety nie wiem czy jest wlozony taki jak byc powinien. Posiadam licznik ktory ma na tarczy do 240 km/h - Passat B4 GL 1.8 90KM (ADZ) czy takie wlasnie byly w takim modelu. z gory dziekuje za odpowiec i przepraszam za podpiecie sie pod temat ale jestem tu nowy i nie moge napisac nowego watku. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco Zgłoś #58 Napisano 15 Kwietnia 2010 Wydaje mi się ale do tego silnika raczej były montowane liczniki max do 220km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zyndram Zgłoś #59 Napisano 20 Kwietnia 2010 Podłączenie licznika z obrotkiem w moim przypadku nie było proste, chyba nic nie jest podłączone, tak jak być powinno. Dostałem wiązkę kabli do licznika ale nic nie furga. przez mój błąd w komunikacji ze sprzedawcą, najpierw nabyłem taki licznik Niestety nie udało mi się już go zwrócić, bo sprzedawca zniknął. Tak więc podjąłem poszukiwania kolejnego zegara i kupiłem w końcu taki, który mnie zadowolił. Rozkręciłem licznik, tablice bezpieczników, wypiąłem starą wiązkę, wpiąłem nową (którą dostałem z pierwszym licznikiem), podłączyłem licznik pełny elektryk i nie zadziałał. Zaświeciła się tylko kontrolka od ręcznego. A wskazówki od obrotka i prędkościomierza zaczęły się podnosić. W połowie licznika wypiąłem kostkę z obawy jakiegoś przeciążenia. Podłączyłem ten drugi licznik, tylko z samym MFA. Zaświeciły się kotrolki i wkasówka od obrotka zaczęła się podnosić. Ale gdy przekręciłem stacyjkę, to już przestały się podnosić, w obu licznikach. Po odpaleniu auta obrotek nie działa. Za działanie obrotka odpowiada pin 10 (wywnioskowane z tematów forumowych). Pytanie gdzie mam dokładnie wpiąć/wyprowadzić kabel. Czy może na początek sprawdzić tablice bezpieczników, bo może być kabel podłączony, ale jest zaśniedziały. Jeśli ktoś operuje jakimiś fotkami, byłbym wdzięczny. Z migaczami nie było problemy, ze starej wiązki wypiąłem przewody z kostką i jest miodzio. Ale do pełnego elektryka w wiązce brakuje dwóch lub trzech pinów, 26,27,28. Coś odpowiada za coś. Ale pytanie, gdzie mam te piny wpiąć w drugą stronę, czyli te dwie niebieskie kostki Teraz wyświetlacz zegara i MFA. Wiązka oryginalna od licznika z samym MFA i w obu licznikach, nic nie wyświetliło się. Jak sobie z tym poradzić doczytałem na forum (zmostkowanie pinu 3 i 5, zaraz za kostką złączyłem oba kable). I wyświetlacz się ukazał. W przypadku samego MFA było wszystko prawidłowo, wyświetliła się godzina i wszystkie wskaźniki MFA. Oczywiście wszystkie wskazania były w postaci --- / - a w przypadku temperatury pokazało -40 stopni. A gdy podpiąłem pełny elektryk, moim oczom ukazał się napis ERROR. A km nie wyświetliły się w ogóle, pusty ekran. Pytanie, co może być z licznikiem nie tak. Czy ten pin 10 od obrotka mam gdzieś podłączyć do jednego z dwóch miejsc pokazanych na fotkach?? I ostanie na razie pytanie, bo dostałem z licznikiem czujnik temp oleju i czujnik temp powietrza. Gdzie wpiąć czujnik temperatury powietrza, gdzie on powinien być w karoserii wtyknięty. Bo od czujnika temp oleju też nie mam możliwości go wkręcenia, bo moja podstawa filtra jest w tym miejscu zaślepiona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #60 Napisano 21 Kwietnia 2010 Mogę Ci tylko odpowiedzieć gdzie czujnik temp. zewnętrznej: pod lewym reflektorem (stojąc przodem do auta) za zderzakiem. Co do reszty to dla mnie amba fatima ... Tylko jak Ci się wyświetlił "ERROR" - tam nie ma tylu znaków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach