Qdlik Zgłoś #221 Napisano 20 Lutego 2013 manetka zmieniona i co ?? o dziwo nie działa - podłączyłem obie wtyczki , nie zakładałem jej na kierownicę i kierunki wogole nie działają , czy manetka bierze ze śrub mocujących do kolumny masę ?? bo inaczej to nie wiem czemu ale nie działa , obecnie na starej manetce działają tylko awaryjne - cała reszta umarła a jak podłączyłeś starą manetkę to kierunki świecą czy nie?? bo ja w tym momencie obstawiam że musisz się jeszcze raz wybrać na złom i sprawdzić u siebie na 100 % sprawną manetkę... a rozmyślania o przekaźnikach odpuść. ja już ten temat przemyślałem, sprawdziłem na schematach. a ten dodatkowy pin w przekaźniku którego nie masz to od haka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszysiozeszcze Zgłoś #222 Napisano 20 Lutego 2013 Ale moje manetki przed wymianą były sprawne zmieniłem je tylko dlatego ze te od b4 bardziej mi sie podobają ---------- Dodano o 21:08 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:55 ---------- Jak podłączył moje poprzednie to nic nie działało próczaawaryjnych dlatego pytam czy sruby którymi przykreca się manetki nie daja masy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #223 Napisano 20 Lutego 2013 nie mam możliwości teraz żeby to sprawdzić ale z tego co pamiętam to śrubki nie dają masy. skoro działają awaryjne a kierunki nie, to znaczy że manetka walnięta. mniemam iż, wtedy gdy awaryjki mrygały, to strzałki na liczniku też?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszysiozeszcze Zgłoś #224 Napisano 20 Lutego 2013 nie mam możliwości teraz żeby to sprawdzić ale z tego co pamiętam to śrubki nie dają masy. skoro działają awaryjne a kierunki nie, to znaczy że manetka walnięta. mniemam iż, wtedy gdy awaryjki mrygały, to strzałki na liczniku też?? Nie chce mi sie wierzyć żeby od lezenia się zepsuła , po podłączeniu starych i włączeniu awaryjnych ciagle migala tylko prawa strzalka dlatego myślę ze to nie wina manetek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kszysiozeszcze Zgłoś #225 Napisano 21 Lutego 2013 Ma ktoś może jakiś schemat instalacji kierunków od aku do samych lamp itp spróbuje coś wymyslec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pelson Zgłoś #226 Napisano 9 Marca 2013 Witam Nie wiem czy było, ja próbowałem znaleźć, jako że liczniki z obrotkiem do diesla są strasznie drogie, to czy da się obrotek od benzyny przełożyć lub jakoś zaadaptować do licznika od diesla? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #227 Napisano 9 Marca 2013 (edytowane) jako że liczniki z obrotkiem do diesla są strasznie drogie Tylko te do TDI z MFA. Standardowe z zegarkiem cyfrowym i obrotomierzem analogowym są za psie pieniądze. TUTAJ masz od B4, pasuje do B3.... Edytowane 9 Marca 2013 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milek97 Zgłoś #228 Napisano 7 Kwietnia 2013 Witam. Mam pytanko. Chciałem w tym temacie zapytać o wymianę licznika w moim VW Chciałem wymienić zegar do AGG 8V. Nr oryginalny to 3AO919880q. Jest on wyskalowany od 0-240km i do 7tys. Na allegro wszystkie są wyskalowane albo od 0-260 (od vr6) albo od 20-240. Jaki mam wybrać żeby było ok?. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #229 Napisano 7 Kwietnia 2013 tak jak Ci napisałem przeczytaj pierwsze 7 linijek w pierwszym poście... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milek97 Zgłoś #230 Napisano 8 Kwietnia 2013 Qdlik jesli możesz to odpowiedz mi na pytanie, tylko proszę Cię nie pisz znowu że 7linijek -tyły liczników - takie same -kontrolki kierunkowskazów -takie same -wyskalowanie i przełożenia prędkościomierza- NIE i tu miałem pytanie że mój jest wyskalowany od 0-240 i 7tys obrotów a na alledrogo wszystkie są wyskalowane albo od 0-260 (od vr6) albo od 20-240. Czy mogę spróbować jeden z tych liczników czy będzie działać i przekłamywać?. Jaką mam alternatywę?. Z dostępem mojego licznika jest problem. Z góry dziękuje za odp. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #231 Napisano 8 Kwietnia 2013 od VRa nie zakładaj bo obrotek nie będzie działał. ze skalowaniem prędkościomierza nie powinno być problemu. daj rok passata to później zobaczę co etka mówi na ten temat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milek97 Zgłoś #232 Napisano 8 Kwietnia 2013 Passat B4 96r 2.0B 8v AGG Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #233 Napisano 8 Kwietnia 2013 masz tam mfa?? LICZNIK 357919033CM LICZNIK 357919033CF te zegary są z b3... powinien Ci podejść zegar wyskalowany od 20.. poszukam jeszcze informacji na forum. Uważaj na te aukcje na allegro bo piszą b4 t4 a okazuje się że licznik z b3... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milek97 Zgłoś #234 Napisano 8 Kwietnia 2013 Tak jest MFA Czyli te liczniki z B3 nie podejdą?. Właśnie widziałem na allegro że piszą B3/B4 i wyglądają jak moje. A tak z ciekawości nie wiesz czym taki licznik elektroniczny z B3 róźni się od B4, bo nie mogłem znaleść w szukajce, a wydają się bardzo podobne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #235 Napisano 9 Kwietnia 2013 Czyli te liczniki z B3 nie podejdą?. Właśnie widziałem na allegro że piszą B3/B4 i wyglądają jak moje. A tak z ciekawości nie wiesz czym taki licznik elektroniczny z B3 róźni się od B4, bo nie mogłem znaleść w szukajce, a wydają się bardzo podobne. Po pierwsze szkoda szpecić b4 licznikiem z b3.. Poza tym w b3 z MFA licznik obliczał spalanie na podstawie podciśnień. U Ciebie jest elektroniczne, podawane przewodem z ECU. Tu masz wszystko: http://forum.vw-passat.pl/threads/46087-licznik-b4-bez-MFA-zamiana-na-MFA?p=1676652&viewfull=1#post1676652 Na alledrogo pojawił się taki licznik jak Ty masz, wyskalowany od 0 do 240 ale cena kosmos.. 590 zł.. Nie daj się naciągnąć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milek97 Zgłoś #236 Napisano 9 Kwietnia 2013 Już chyba wszystko rozmumiem. Mam teraz kilka możliwości: 1) kupię od B4 prawidłowy - wszystko ok 2) kupię od B4 wyskalowany do 260 (vr6) - prędkość ok, obroty przekłamują 3) kupię od B3 z MFA (zaślepka obok guziczków ustawień zegara) wyskalowany do 240 - obroty ok ale brak spalania bo na podciśnienie Co do tego licznika za 590zł to widziałem ale odpadł na samym początku Dzięki za pomoc. Jak coś kupię i zamontuję to napiszę jak wyszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #237 Napisano 9 Kwietnia 2013 Mam teraz kilka możliwości:1) kupię od B4 prawidłowy - wszystko ok 2) kupię od B4 wyskalowany do 260 (vr6) - prędkość ok, obroty przekłamują 3) kupię od B3 z MFA (zaślepka obok guziczków ustawień zegara) wyskalowany do 240 - obroty ok ale brak spalania bo na podciśnienie poszedłbym w kierunku 1) i kupiłbym na Twoim miejscu licznik od b4 ze skalą od 0 do 240 lub od 20 do 240. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Freeq Zgłoś #238 Napisano 11 Kwietnia 2013 Kolego, nie kupuj na Allegro, tam ceny są z kosmosu. Poszukaj na tablicy lub podjedź gdzieś na szrot jeśli masz taką możliwość, a kupisz o połowę taniej. Ja swój licznik do TDI z MFA, full elektronik kupiłem za 40zł. Licznik do vr6 można kupić za 100-150zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milek97 Zgłoś #239 Napisano 20 Kwietnia 2013 Kupiłem licznik (100zł) 3AO919033E wyskalowany tak jak mój do 240KM. Dzięki za informację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rav999 Zgłoś #240 Napisano 4 Czerwca 2013 (edytowane) Chłopaki, pomóżcie. Opadają mi już ręce. Mam B3, 1993, silnik 2.0e. Był analogowy zegar, licznik wyskalowany do 240. Wstawiłem taki sam, tyle że z obrotomierzem. Niby wszystko jest w porządku, ale czasem mam tak, że gdy włączę światła, obrotomierz spada do zera, zegarek gaśnie, odpala mi się kontrolka od długich świateł, chociaż nie są włączone. Dzieje się tak jakąś chwilę, potem wszystko wraca do normy. Do tego, gdy gaszę światła - wszystko działa. Zapalam - znów to samo. Nie mogę tego rozgryźć. Może któryś z was wie, o co może chodzić? Edytowane 4 Czerwca 2013 przez Rav999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach