Skocz do zawartości
r0mek

Wymiana zegarów na wersję z obrotomierzem.

Rekomendowane odpowiedzi

manetka zmieniona i co ?? o dziwo nie działa - podłączyłem obie wtyczki , nie zakładałem jej na kierownicę i kierunki wogole nie działają , czy manetka bierze ze śrub mocujących do kolumny masę ?? bo inaczej to nie wiem czemu ale nie działa , obecnie na starej manetce działają tylko awaryjne - cała reszta umarła :/

a jak podłączyłeś starą manetkę to kierunki świecą czy nie?? bo ja w tym momencie obstawiam że musisz się jeszcze raz wybrać na złom i sprawdzić u siebie na 100 % sprawną manetkę...

a rozmyślania o przekaźnikach odpuść. ja już ten temat przemyślałem, sprawdziłem na schematach. a ten dodatkowy pin w przekaźniku którego nie masz to od haka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale moje manetki przed wymianą były sprawne zmieniłem je tylko dlatego ze te od b4 bardziej mi sie podobają

 

---------- Dodano o 21:08 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:55 ----------

 

Jak podłączył moje poprzednie to nic nie działało próczaawaryjnych dlatego pytam czy sruby którymi przykreca się manetki nie daja masy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mam możliwości teraz żeby to sprawdzić ale z tego co pamiętam to śrubki nie dają masy. skoro działają awaryjne a kierunki nie, to znaczy że manetka walnięta. mniemam iż, wtedy gdy awaryjki mrygały, to strzałki na liczniku też??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie mam możliwości teraz żeby to sprawdzić ale z tego co pamiętam to śrubki nie dają masy. skoro działają awaryjne a kierunki nie, to znaczy że manetka walnięta. mniemam iż, wtedy gdy awaryjki mrygały, to strzałki na liczniku też??

 

Nie chce mi sie wierzyć żeby od lezenia się zepsuła , po podłączeniu starych i włączeniu awaryjnych ciagle migala tylko prawa strzalka dlatego myślę ze to nie wina manetek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może jakiś schemat instalacji kierunków od aku do samych lamp itp spróbuje coś wymyslec :-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie wiem czy było, ja próbowałem znaleźć, jako że liczniki z obrotkiem do diesla są strasznie drogie, to czy da się obrotek od benzyny przełożyć lub jakoś zaadaptować do licznika od diesla?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jako że liczniki z obrotkiem do diesla są strasznie drogie

Tylko te do TDI z MFA.

Standardowe z zegarkiem cyfrowym i obrotomierzem analogowym są za psie pieniądze.

TUTAJ masz od B4, pasuje do B3....

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanko.

Chciałem w tym temacie zapytać o wymianę licznika w moim VW

Chciałem wymienić zegar do AGG 8V. Nr oryginalny to 3AO919880q. Jest on wyskalowany od 0-240km i do 7tys. Na allegro wszystkie są wyskalowane albo od 0-260 (od vr6) albo od 20-240. Jaki mam wybrać żeby było ok?.

 

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak Ci napisałem przeczytaj pierwsze 7 linijek w pierwszym poście...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Qdlik jesli możesz to odpowiedz mi na pytanie, tylko proszę Cię nie pisz znowu że 7linijek :)

 

-tyły liczników - takie same

-kontrolki kierunkowskazów -takie same

-wyskalowanie i przełożenia prędkościomierza- NIE

 

i tu miałem pytanie że mój jest wyskalowany od 0-240 i 7tys obrotów a na alledrogo wszystkie są wyskalowane albo od 0-260 (od vr6) albo od 20-240.

Czy mogę spróbować jeden z tych liczników czy będzie działać i przekłamywać?. Jaką mam alternatywę?. Z dostępem mojego licznika jest problem.

Z góry dziękuje za odp.

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od VRa nie zakładaj bo obrotek nie będzie działał. ze skalowaniem prędkościomierza nie powinno być problemu. daj rok passata to później zobaczę co etka mówi na ten temat...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat B4 96r 2.0B 8v AGG

 

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz tam mfa??

 

LICZNIK 357919033CM

LICZNIK 357919033CF te zegary są z b3...

 

powinien Ci podejść zegar wyskalowany od 20.. poszukam jeszcze informacji na forum. Uważaj na te aukcje na allegro bo piszą b4 t4 a okazuje się że licznik z b3...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jest MFA

 

Czyli te liczniki z B3 nie podejdą?. Właśnie widziałem na allegro że piszą B3/B4 i wyglądają jak moje. A tak z ciekawości nie wiesz czym taki licznik elektroniczny z B3 róźni się od B4, bo nie mogłem znaleść w szukajce, a wydają się bardzo podobne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli te liczniki z B3 nie podejdą?. Właśnie widziałem na allegro że piszą B3/B4 i wyglądają jak moje. A tak z ciekawości nie wiesz czym taki licznik elektroniczny z B3 róźni się od B4, bo nie mogłem znaleść w szukajce, a wydają się bardzo podobne.

Po pierwsze szkoda szpecić b4 licznikiem z b3.. Poza tym w b3 z MFA licznik obliczał spalanie na podstawie podciśnień. U Ciebie jest elektroniczne, podawane przewodem z ECU.

Tu masz wszystko:

http://forum.vw-passat.pl/threads/46087-licznik-b4-bez-MFA-zamiana-na-MFA?p=1676652&viewfull=1#post1676652

 

Na alledrogo pojawił się taki licznik jak Ty masz, wyskalowany od 0 do 240 ale cena kosmos.. 590 zł.. Nie daj się naciągnąć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już chyba wszystko rozmumiem.

Mam teraz kilka możliwości:

1) kupię od B4 prawidłowy - wszystko ok

2) kupię od B4 wyskalowany do 260 (vr6) - prędkość ok, obroty przekłamują

3) kupię od B3 z MFA (zaślepka obok guziczków ustawień zegara) wyskalowany do 240 - obroty ok ale brak spalania bo na podciśnienie

 

Co do tego licznika za 590zł to widziałem ale odpadł na samym początku :)

 

Dzięki za pomoc.

Jak coś kupię i zamontuję to napiszę jak wyszło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam teraz kilka możliwości:

1) kupię od B4 prawidłowy - wszystko ok

2) kupię od B4 wyskalowany do 260 (vr6) - prędkość ok, obroty przekłamują

3) kupię od B3 z MFA (zaślepka obok guziczków ustawień zegara) wyskalowany do 240 - obroty ok ale brak spalania bo na podciśnienie

poszedłbym w kierunku 1) i kupiłbym na Twoim miejscu licznik od b4 ze skalą od 0 do 240 lub od 20 do 240.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, nie kupuj na Allegro, tam ceny są z kosmosu. Poszukaj na tablicy lub podjedź gdzieś na szrot jeśli masz taką możliwość, a kupisz o połowę taniej. Ja swój licznik do TDI z MFA, full elektronik kupiłem za 40zł.

Licznik do vr6 można kupić za 100-150zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem licznik (100zł) 3AO919033E wyskalowany tak jak mój do 240KM. Dzięki za informację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, pomóżcie. Opadają mi już ręce. Mam B3, 1993, silnik 2.0e. Był analogowy zegar, licznik wyskalowany do 240. Wstawiłem taki sam, tyle że z obrotomierzem. Niby wszystko jest w porządku, ale czasem mam tak, że gdy włączę światła, obrotomierz spada do zera, zegarek gaśnie, odpala mi się kontrolka od długich świateł, chociaż nie są włączone. Dzieje się tak jakąś chwilę, potem wszystko wraca do normy. Do tego, gdy gaszę światła - wszystko działa. Zapalam - znów to samo. Nie mogę tego rozgryźć. Może któryś z was wie, o co może chodzić?

Edytowane przez Rav999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności