Skocz do zawartości

Rav999

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Rav999

  • Urodziny 20.06.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ełk

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1993
  1. 13 jest po kluczyku, sprawdzałem. 11 cały czas. No a piąta ma napięcie, z kolei druga nie ma. Czy to może mieć wpływ na niedziałające ekrany ?
  2. No więc byłem sprawdzić napięcia. Mieszkam daleko od domu (studia) skonstruowałem prowizoryczny wskaźnik z diody LED. Z obserwacji wynika, że: PIN 1 brak napięcia PIN 2 BRAK napięcia PIN3 BRAK napięcia PIN4 JEST napięcie PIN5 Jest napięcie. Reszta wydaje się być okej. Na pinie 2 powinno być napięcie, na piątym nie powinno. Co zrobić? /edit zapomniałem, brak napięcia na Pinie 8. Dopiero w sobotę będę miał okazję miernikiem zmierzyć napięcia
  3. Trochę zielony jestem w tych sprawach, gdzie powinny być plusy gdzie minusy ? Wiem że głupie pytanie
  4. Czytając tę rozpiskę nie zauważyłem na niej nic, co miałoby bezpośrednio powiązanie z wyświetlaczami... Ale cóż, spróbuję. Ewentualnie szukam drugiego licznika MFA w dobrych pieniądzach.
  5. Tak, miałem obrotomierz. Działają. Wiązka jest do MFA (24 piny w kostce) Ułożenie też sprawdziłem bo znalazłem listę. Na tej wiązce licznik "stary" (tylko zegarek) działa jak należy. Zaobserwowałem też że kontrolka oleju i płynu chłodniczego nie działa. Próbowałem także ze starego licznika przełożyć obrotomierz. Obrotomierz z MFA licznika działa na starym liczniku, ze starego nie działa na MFA. Ewidentna wina licznika?
  6. Podpinam, jeszcze inny problem. Po dosztukowaniu MFA, licznik działa okej (wskazanie paliwa, kontrolki, temperatura) natomiast obrotomierz leży a na wyświetlaczach tylko podświetlenie. Miał ktoś coś takiego ? ;/
  7. Miałem ten sam problem w B3 2.0 2E. U mnie pomogła wymiana czujnika temperatury cieczy chłodzącej i przeczyszczenie świec. Od tamtej pory zero dymków.
  8. Jestem pewny. Na tym też jest okej, to się zdarza czasami, raz na 20 odpaleń ? stary licznik wsadzałem, wszystko jest w porządku. ---------- Dodano o 22:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:26 ---------- + nie świeci jedna dioda, choć żarówka nie jest spalona. Pierwsza od lewej.(chodzi o podświetlenie)
  9. Chłopaki, pomóżcie. Opadają mi już ręce. Mam B3, 1993, silnik 2.0e. Był analogowy zegar, licznik wyskalowany do 240. Wstawiłem taki sam, tyle że z obrotomierzem. Niby wszystko jest w porządku, ale czasem mam tak, że gdy włączę światła, obrotomierz spada do zera, zegarek gaśnie, odpala mi się kontrolka od długich świateł, chociaż nie są włączone. Dzieje się tak jakąś chwilę, potem wszystko wraca do normy. Do tego, gdy gaszę światła - wszystko działa. Zapalam - znów to samo. Nie mogę tego rozgryźć. Może któryś z was wie, o co może chodzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności