Skocz do zawartości

Pelson

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Pelson

  • Urodziny 05.08.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B3 1.6 TD 80KM (SB)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Witam Nie wiem czy było, ja próbowałem znaleźć, jako że liczniki z obrotkiem do diesla są strasznie drogie, to czy da się obrotek od benzyny przełożyć lub jakoś zaadaptować do licznika od diesla?
  2. Passat b3 nie ważne czy kombi czy sedan na feldze z Audi s3 http://allegro.pl/oryginalne-felgi-audi-s3-a3-17-5x100-i2594971959.html ten wzór. Dziękuję
  3. Ładowanie dobre, aku jest świeży nie pozostaje nic innego jak zwarcie.
  4. Wiem że odgrzebuje kotleta, ale nie chciałem zakładać nowego wątku. Mam takie pytanie gdzie w Warszawie dostanę adaptery z 4x100 na 5x100 i czy to jest bezpieczne pod względem żywotności łożysk i zawieszenia jak również pod względem trzymania koła? Kto na tym jeździ prosiłbym o parę zdań na ten temat. Pozdrawiam
  5. Może i trochę przesadziłem, ale zazwyczaj jak ktoś do nas przyjeżdża to zawsze prosi o poprawkę dolotu jeśli ma zrobione to w ten sposób.
  6. Wyczekiwałem na ten post. Brak doświadczenia, przykładów, argumentów i kończy dyskusję.
  7. Nie zamierzam się kłócić. Typowy forumowicz bez doświadczenia w praktyce. Zamontuj trochę więcej ic'ków, i poszerz swoje horyzonty zanim będziesz na kogoś najeżdzać. Sylikon? jeśli wyszedł ci poza rurę (bardzo mocno zacisnąłeś opaski) i wpadł do dolotu to albo zasyfi ci IC albo poleci do turba. W ogóle co to za pomysł dawać tam sylikon. Ale to już pominę. 1.45 w seryjnym pd? Dobra widzę że nie mam z kim gadać. Jeszcze jedno pytanie znasz może trzecią i czwartą liczbę doładowania po przecinku bo to strasznie istotne dla mnie. I jeszcze jakbyś zrobił jajo za pomocą tej opaski to chyba dałbym ci medal. Trochę jeździsz? trochę czyli ile 1000 km? Przejedź na tym 5 tysięcy to możesz mówić trochę.
  8. Nie znam się? Jeśli wylatujesz mi z ciśnieniem rzędu może 0.8 bara to faktycznie, przeokrutnie duże doładowanie. I ty widocznie się nie znasz, bo robienie dolotu bez lamelek na końcach rur to jest brak wiedzy. Przecież ci to prędzej czy później pozlatuje nawet na takich super opaskach jak masz założone. Na koniec dodam że te twoje fajne opaski sgb czy jak tam to nazwałeś, mimo lamelki na krańcu rury przy 1.4 bara i tak spadły w 1.8t więc jakieś super to one nie są, zwykła dużo lepiej to trzymała na zakrzywionej rurze.
  9. Zastanawia mnie po co dałeś takie wielkie opaski. Przecież tam nie ma takiego ciśnienia żeby to spadło. Minusem takiego rozwiązania jest to że na końcach rur nie masz lamelek więc opaska może się ześlignąć nawet jeśli jest taka duża.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności