ormowiec Zgłoś #161 Napisano 20 Czerwca 2011 Dokładnie, wystarczy wyjąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco Zgłoś #162 Napisano 24 Czerwca 2011 Udało mi się dzisiaj założyć zegary z obrotkiem. Oczywiście nie obyło się bez problemów. Początkowo nie mogłem wyciągnąć ramki. Tzn. nie wiedziałem gdzie ma zatrzaski żeby niczego nie połamać. Ale okazało się że wystarczy mocniej pociągnąć dolną część i bez problemu wychodzi. Tak jak na początku było opisane że trzeba od góry włożyć rękę żeby założyć linkę od prędkościomierza, trzeba mieć naprawde małą dłoń żeby się to udało. Ja wyciągnąłem kawałek linki i podłączyłem ją przy bardziej wycągniętym w kierunku kierownicy liczniku i wtedy bez trudu można ją podłączyć. Widać było że ktoś już kiedyś tam grzebał bo licznik był przykręcony na jedną śrubę. Z drugiej strony brakowało blaszki montażowej no i wkręta. (może ma ktoś tą blaszkę i wkręt? Chętnie bym zamocował to porządnie) No i efekt końcowy. Wszystko ładnie pięknie działa beż żadnych przeróbek. Dodam tylko że mam wersję z jedną diodą kierunkowskazów i taki licznik również założyłem. Jedyny minus to to że nie działa zegarek i prawa strona podświetlenia. Wie ktoś co może być nie tak że zegarek nie działa? A sprawa podświetlenia to pewnie wystarczy wymienić żaróweczki i wszystko będzie ładnie świeciło. Jeszcze jakby ktoś załączył jakąś fotke jakie dokładnie są to żarówki to byłoby super. Pozdrawiam Marco. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #163 Napisano 24 Czerwca 2011 (może ma ktoś tą blaszkę i wkręt? Kupowałeś kiedyś jakieś głośniki..są w zestawach montażowych takie blaszki do przykręcenia blachowkrętów...można je zastosować. Wie ktoś co może być nie tak że zegarek nie działa? A zapalniczka i lampka sufitowa działa? jakie dokładnie są to żarówki Można kupić z mocowaniem ale sama żarówka to taka na wcisk , bańkowa , oryginalnie jest drucik przylutowany w oprawce ale spokojnie sie wyłamuje i wciska nowa żarówkę. Wymontuj sobie oprawkę to skumasz o co biega. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco Zgłoś #164 Napisano 26 Czerwca 2011 Nie wiem co ma zapalniczka i lampka sufitowa za znaczenie jeżeli chodzi o zegarek ale u mnie i jedno i drugie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #165 Napisano 26 Czerwca 2011 Nie wiem co ma zapalniczka i lampka sufitowa za znaczenie jeżeli chodzi o zegarek ale u mnie i jedno i drugie działa. Na jednym zabezpieczeniu zapewne i dlatego Włodek pytał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco Zgłoś #166 Napisano 26 Czerwca 2011 Aha tak myślałem że chodziło o bezpiecznik. Zapalniczka i lampka sufitowa normalnie działa ale zegarek niestety nie. A co do podświetlenia licznika to coś tam chyba nie łączy ponieważ pod wpływem wstrząsu gdy najechałem na głębsza studzienkę kanalizacyjną prawa strona zapaliła się a potem po zaliczeniu kolejnej zgasła i tak kilka razy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #167 Napisano 26 Czerwca 2011 Czyli musisz wyjąć licznik, posprawdzać masy i przelutować go. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #168 Napisano 26 Czerwca 2011 A co do podświetlenia licznika to coś tam chyba nie łączy ponieważ pod wpływem wstrząsu gdy najechałem na głębsza studzienkę kanalizacyjną prawa strona zapaliła się a potem po zaliczeniu kolejnej zgasła i tak kilka razy może żarówka dobrze nie łączy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco Zgłoś #169 Napisano 28 Czerwca 2011 Co może być powodem tego że wskazówka licznika w przedziale od 20-30km/h nie chodzi płynnie tylko drga a powyżej 30 idzie już płynnie w górę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco Zgłoś #170 Napisano 14 Sierpnia 2011 (edytowane) Chciałem zapytać czy mój pasek ma wystarczające obroty czy zbyt niskie? (Załączam fotkę) Jak wygląda to w Waszych autkach? I druga sprawa. Zobaczcie na zdjęciu górny licznik przebiegu. Druga i trzecia cyfra nie do końca wskoczyła na swoje miejsce. Zatrzymały się pomiędzy dwoma cyframi. Da rade to jakoś w miare łatwo poprawić? Pozdro. Edytowane 15 Sierpnia 2011 przez Marco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #171 Napisano 14 Sierpnia 2011 Foty ni ma:okulary2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #172 Napisano 15 Sierpnia 2011 (edytowane) Chciałem zapytać czy mój pasek ma wystarczające obroty czy zbyt niskie? (Załączam fotkę)Jak wygląda to w Waszych autkach? Poprawne obroty to ok 800-900obr/min Jeżeli silnik równo pracuje na niskich obrotach to wszystko jest OK. Co może być powodem tego że wskazówka licznika w przedziale od 20-30km/h nie chodzi płynnie tylko drga a powyżej 30 idzie już płynnie w górę? Ja bym stawiał na jakąś dłubaninę w zegarach (cofany przebieg/zdejmowana wskazówka)... Skoro już tu pisze to powiem do czego doszedłem w sprawie moich zegarów: Cytat:Napisał Alex360 Zobacz post Witam. Odkopuję temat pytaniem o sterowanie prędkościomierza. Mam passka jak w opisie licznik na linkę i od niedawna pojawił się problem z obrotomierzem i prędkościomierzem tj nie działają, dopiero po energicznym puknięciu w deskę rozdzielczą zaczynają działać. Zaznaczam że linka jest dobra ponieważ nabija kilometry. Pamiętam że jak podmieniałem zegary na te z obrotkiem to chciałem przełożyć sam prędkościomierz (ori przebieg) ale nie pasował bo ten nowy miał jakąś wsuwkę albo coś w tym stylu... Czy za prędkościomierz odpowiada jakiś układ? W sumie zegary i tak muszę wyjąć i poprawić zimne luty... Wyciągnąłem zegary w celu poprawianie zimnych lutuw na stabilizatorze napięcia i przy okazji chciałbym zaprezentować foty mojego licznika a dokładniej tej wsuwki/styku na prędkościomierzu... Ten obrazek został zmniejszony. Kliknij tutaj aby zobaczyć pełną wersję obrazka. Oryginalne wymiary to 1536x1152. Od czego to jest? W poprzednim liczniku tego nie było a obydwa są z '93r Otóż jest to od tempomatu Edytowane 15 Sierpnia 2011 przez Alex360 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #173 Napisano 15 Sierpnia 2011 Otóż jest to od tempomatu nie tylko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #174 Napisano 15 Sierpnia 2011 nie tylko Nie bądź taki tajemniczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco Zgłoś #175 Napisano 15 Sierpnia 2011 Teraz widać już fote:) Zobaczcie i oceńcie czy wskazówka obrotomierza jest we właściwej pozycji. Wygląda jakby było 800obr/min i dodam tylko że kierownica drży przy takich obrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #176 Napisano 15 Sierpnia 2011 Teraz widać już fote:) Zobaczcie i oceńcie czy wskazówka obrotomierza jest we właściwej pozycji.Wygląda jakby było 800obr/min i dodam tylko że kierownica drży przy takich obrotach. wygląda na 500obr i może dlatego drży kiera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #177 Napisano 15 Sierpnia 2011 Wygląda na 800, +50 załatwiłoby drżenie kierownicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #178 Napisano 15 Sierpnia 2011 W dieselku możesz spokojnie podnieść sobie obroty do 900-950, w kabinie będzie znacznie przyjemniej (regulacja na pompie wtryskowej, instrukcję znajdziesz na forum). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #179 Napisano 15 Sierpnia 2011 Nie bądź taki tajemniczy forum prawdę Ci powie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #180 Napisano 17 Sierpnia 2011 forum prawdę Ci powie ...wiem, że nic nie wiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach