Skocz do zawartości

Alex360

  • Liczba zawartości

    444
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Alex360

  • Urodziny 14.02.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Aleksander
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Morąg

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1993
  • Link do tematu o samochodzie
    93297

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. szukałem jakiś info dot TEVES III i nic, ale to już nie ważne. Pompa jest wyposażona w układ EDS...
  2. A ma ktoś foto elektrycznej? pompy z EDS? Czy ta pompa ma EDS ?
  3. Też podejdzie, ale trochę trzeba porzeźbić. Trzeba poucinać takie ''oczka'' w dokładce i zrobić nowe otwory pod zaczepy dokładki w zderzaku...
  4. Jak będziesz szlifował klar to na pewno przetrzesz bazę, wiec odpowiedź już masz Jeżeli masz małe uszkodzenie lakieru można zrobić tzw zaprawkę,ale jak jest ich więcej to już trzeba cały dach (element) malować.
  5. O widzę że po trzech latach od postu będę mógł zabłysnąć. Otóż przekaźnik 90 jest w tunelu środkowym za popielniczką. Znajduje się tam jeszcze jeden przekaźnik o nr 83. wydaje mi się że mają coś wspólnego z EDS i napędem syncro. Zgłębiam temat EDS i dlatego tu trafiłem -więc bez spiny proszę
  6. Sterownik ma nr 357 907 379 A i ma 55pinów. Diagnostyka ABS : http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=26350&d=1269766516 do tej diagnozy potrzebny jest VAG 1598 ? Nie ma innej opcji sprawdzenia układu? Wczoraj sprawdzałem przekaźniki ,,78'' i ,,79'' nad skrzynką bezpieczników i na pewno są OK. Teraz gdybym miał rozpiskę tej kostki od sterownika to mógłbym sobie przedzwonić wszystkie piny w poszukiwaniu usterki. Od razu chcę zaznaczyć że wtyczka jak i sam sterownik jest w idealnym stanie (idealnym wizualnie), nie ma zaśniedziałych pinów itp. Edit 1.11.2013r W wolnej chwili walczę z ABS-em i nic. Z moich nowych obstrwacji wynika że sterownik nie sygnalizuje błędów blink kodami Po odpięciu wtyczki od pompy kontrolka świeciła czały czas, więc widzi że coś jest nie tak, ale przy próbie właczenia kodów błyskowych nic się nie dzieje (kontrolka świeci cały czas). Jdentyczna sytuacja jest przy odpiętym czujniku, lampka świeci cały czas. Kolejna sprawa to jak wszystko jest tak jak być powinno (wpołaczone wszystkie wtyczki), po właczeniu zapłonu kontrolka zapala się a po nabiciu ciśnienia przez pompę lampka gasnie sygnalizująć że układ ABS jest sprawny. Gdy w tym momencie próbuję właczyć diadnostykę kodów (poprzez złącze OBD1) przy podaniu masy na linię sterownika lampka świeci, a po rozłaczeniu zworki lampka natychmiast gaśnie.
  7. Bezpiecznik z pozycji nr 16 o nominale 15A. Po jego wyjęciu nie zapala się żadna kontrolka, więc to na pewno ten. Próbowałem zdiagnozować ABS poprzez złącze OBD1, podając ,,masę'' na niebieską wtyczkę i też nic. Nic tzn że przy podaniu masy kontrolka świeci, ale jak rozłączę zworkę kontrolka gaśnie
  8. Odpiąłem kostkę od pompy i kontrolka się świeci, ale nie pokazuje blink kodów
  9. Tak właśnie robiłem. Gdyby wyskoczył jakiś błąd wiedziałbym na czym stoję, a tak rozpoczyna się walka z wiatrakami Tu nie mam pojęcia o czym piszesz Rezystancja mierzona we wtyczce czujników (wszystkie 4szt). Może trzeba sprawdzić czy sygnał dochodzi do samego sterownika? ABS/EDS jest ori, nawet we wlepce jest napisane że posiada ABS/EDS Cała nadzieja w Tobie Lebow
  10. Witam. Pozwolę sobie odgrzebać temat. Jako że zbliża się zima muszę ogarnąć układ ABS/EDS w swoim Passacie. Przy włączeniu zapłonu słychać pompę hamulcową jak nabija ciśnienie, przy czym świeci się kontrolka ABS. Po nabiciu ciśnienia kontrolka gaśnie. Podczas próby drogowej ABS nie działa Mierzyłem rezystancję czujników i wychodzi na to że wszystkie są OK. Próbowałem odczytać kody migowe, wyjmując i wkładając bezpiecznik (wg zaleceń), ale kontrolka nic nie pokazuje... Zauważyłem że podczas dłuższego postoju razem z kontrolką ABS zapala się czerwona lampka w zegarach, i pompka dłużej nabija. Po nabiciu ciśnienia obie gasną. Co mam jeszcze sprawdzić? Wiem że muszę ogarnąć najpierw ABS aby EDS działał poprawnie. Mój pacjent to Passat G60 syncro z '89r.
  11. To może mały aktual? W B4 tdi AFN podwieszają mi się zawory na zimnym silniku. Na chwilę obecną nie jestem w stanie określić czy na ciepłym to zjawisko ma miejsce. Olej Castrol 10W40. Wiem że trzeba by było zrobić pomiar ciśnienia i tu pierwsze pytanie: jakie powinno być ciśnienie ? Nie mam przekonania do zamienników i tu kolejne pytanie: szukać używki czy jednak nowej pompy?
  12. Ciekawe czy zapłon się nie przestawił...
  13. Jak będziesz wiedział to podziel się informacją
  14. Zgadza się jeśli chodzi o klocki, ale tarczą 288 trochę mnie zaskoczyłeś. Ja włożyłem tą z G60 tj. 280/22 i nie pamiętam czy było miejsce na dodatkowe +8mm. Rafał ,,Paluch'' z forum passata mi je pogonił i jak gadaliśmy prosiłem go o zmierzenie tarczy - tarcza była 280 i rozstaw 4x100. Dziś wiem że mogłem się wstrzymać z operacją i przejść z 4x100 na 5x100 i władować 312mm
  15. Qdlik trochę się zakręciłeś bo rozstaw śrub uzależniony jest od piasty, a ja pisałem o jarzmach Fakt, klocki a co za tym idzie powierzchnia cierna jak to nazwałeś jest taka sama. Nie oznacza to jednak że hable będą miały taką samą sprawność. Są dwa rodzaje klocków : dla tarcz wentylowanych i litych . Ja kupiłem zaciski od Tolka AFN i są tam trochę większe klocki, ale tylko trochę Pamiętaj żeby nie katować tarcz puki się nie dotrą...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności