Skocz do zawartości

shared

  • Liczba zawartości

    258
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O shared

  • Urodziny 30.09.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olsztyn

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1996

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sztomel niestety na razie nie będę miał dostępu do auta kolegi żeby zrobić logi. Spróbuję zorganizować jeszcze inny zaworek i się przypomnę. Dzięki za odzew.
  2. Update: Log na innym zaworku: http://vaglog.rtnet.pl/szuler2_125515.html Zaworek pożyczyłem od kolegi. Problem ten sam. Czyżby oba zaworki uszkodzone?
  3. Dziekuję Sztomel. Jutro będę miał chwilę czasu to spróbuję rozebrać zaworek i zobaczyć, co z nim nie tak. Jeśli nic mi się nie uda z nim zrobić to zamówię nowy i zrobię logi ponownie. Przy okazji zajrzę do egra, bo chyba nigdy nie był czyszczony...
  4. Przyczyną wpadania w tryb awaryjny był pęknięty przewód ciśnieniowy przy króćcu w ECU, stąd jednakowe wskazania ciśnienia doładowania w próbie dynamicznej. Problem rozwiązany.
  5. Witam. Tym razem autko brata B4 AFN. Razem robiliśmy logi. Problem ten sam, notlauf. Do 2500 auto jeszcze jakoś przyspiesza, potem tylko się toczy. Statyczne: 000 001 003 004 007 013 018 023 BS: 000 003 004 Dynamiczne 000 001 003 004 008 010 011 Błąd 00575 - Intake Manifold Pressure. Według mnie z logów wynika, że turbo w ogóle nie ładuje albo czujnik uszkodzony. Turbina wyczyszczona. Zacięty N75? Proszę o pomoc.
  6. Dzięki za sugestie. N75 wymieniałem 2-3 lata temu na nowy, nie mam niestety drugiego na podmiankę. Jakieś inne pomysły?
  7. Witam, Proszę doświadczonych kolegów o analizę logów w moim Passacie. Objawy to notlauf powyżej 3500 obrotów, szarpanie w przedziale 60-80 km/h na 5biegu i 40-60 km/h na 4 biegu, lekkie szarpanie przy obrotach powyzej 2200 na 5 biegu, mniej mocy. 1Z: statyczne: 000 001 003 004 007 013 BS: 000 003 004 011 dynamiczne: 001 003 004 008 010 011 Sunday, 07 April 2013, 15:43:06 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 028 906 021 DD Component and/or Version: 1.9l R4 EDC SG D84 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 2 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - Czy przyczyną przeładowania może być nieszczelny/przytkany IC?
  8. Akurat na allegro jest nowy http://allegro.pl/uchwyt-na-napoje-cup-holder-vw-passat-transporter-i2229148612.html
  9. O kur...! Nie wierzę w to co czytam!
  10. Też jestem ciekaw jaki przebieg wytrzymały, bo do pracy dojeżdżam po podobnej drodze.
  11. Jeździ ktoś na olejowych Bilsteina? Aktualnie mam gazowo-olejowe również Bilsteina, ale chce się przesiąść na olejowe celem zwiększenia komfortu. Ewentualnie jeszcze zostaje Kayaba...
  12. Nikt nikogo namierzać nie musi ISP mają obowiązek rejestrować jakie adresy IP przydziela swoim abonentom i nie ważne, czy jest to stały czy zmienny adres IP. Wystarczy, że sąd albo prokuratura wystosują pismo do ISP i lokalizację danej końcówki (abonenta) mają podane na tacy. Pobieraczek to już przeszłość, teraz na topie jest disco polo, torrenty.org, chomikuj.pl i sławne Pro Bono Kolejna akcja, która pod przykrywką walki z piractwem jest genialnym sposobem na zarobienie gigantycznych pieniędzy.
  13. W tym roku 9gr, a w poprzednim mogło być prawie 30gr taniej na benzynie, a to już coś. Dla jednych 6gr to mało, dla tych ktorzy żyją z transportu to już bardziej znacząca kwota. Niestety jest tak jak mowisz, koncerny paliwowe muszą zarabiać, rząd musi zarabiać, więc szans na obniżenie cen paliw nie ma. Chyba, że wystąpimy z Unii...
  14. Kimo gadasz jak Rostowski Oczywiście, że ma narzędzia i mogłby to zrobić jednym rozporządzeniem, tylko nie chce. Bo skąd wzięliby na nowe tablety? Już Ci piszę dlaczego ma. Dyrektywy unijne wymagają od nas aby poziom opodatkowania benzyny nie był niższy niż 359 euro/ 1000l. W Polsce akcyza i opłata paliwowa na benzynę wynosi 1565,00 + 99,10, co razem daje 1664,10 zł. Dzieląc ta kwotę przez referencyjny kurs euro (4,38 zł) łatwo można wyliczyć, że my płacimy 380 euro podatku akcyzowego, czyli o około 21 euro więcej niż nakazuje Unia. Obniżenie podatkow paliwowych na benzynę do minimalnych wymaganych przez UE dałoby obniżkę ceny benzyny o 9gr na litrze. Dla ON możesz policzyć sam
  15. A ja zapytam tylko, kiedy będą wymogi unijne na płacę minimalną zrownaną do minimalnej europejskiej? Kimo rząd kompletnie się nie stara i ma głęboko w poważaniu zwykłego szarego obywatela. Piszesz, że vatu obniżyć się nie da, ale podnieś to już da się bez najmniejszego problemu. Owszem, może prawo nie zezwala, ale kto je w takiej formie uchwalił? Rząd, i to rząd może je zmienić. Piszesz też o cenie baryłki, zauważ fakt, że gdy cena baryłki rośnie, ceny na stacjach paliw też rosną, gdy cena baryłki spada, ceny na stacjach stoją w miejscu, albo spadają minimalnie. Protestu w tej formie nie popieram, blokowanie drog czy stacji paliw to tylko psucie krwi tym, ktorzy akurat tego dnia muszą gdzieś dojechać. Koncernow paliwowych to nie dotknie, a rządzących tym bardziej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności