Skocz do zawartości
r0mek

Wymiana zegarów na wersję z obrotomierzem.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zmieniłem sobie zegary ze zwykłch na zegary z obrotkiem. Nie obeszło się bez problemów. Musiałem prowadzić osobny kabelek ale to mniejsza już. tylko mam pytanie z jakim wskazaniem mogę się lizyc na obrotku. Chyba wskazuje mi dobrze bo jadąc ponad 60kM/h na trzecim biegu mam 2000obr/min. proszę o szybką odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem, ponad 60 km/h u mnie = coś ok. 3000 obrotów/min. Może chodziło ci o 4 bieg??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba każdy kto ma lub miał VW zdążył zauważyć iż na piątym biegu obie wskazówki od prędkości i obrotów obracają się jak zsynchronizowane czyli łopatologicznie wskazówka prędkości pionowo to i obrotomierza też pionowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanko do znawców czy istnieje możliwość podłączenia licznika z obrotomierzem z jedna diodą na kierunki tak żeby wszystko działało poprawnie jeśli wcześniej były dwie.Niestety ale przy zakupie licznika nie zwróciłem na to uwagi,wiem że temat był młynkowany wiele razy ale nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na to pytanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da radę. Ale na Twoim miejscu przełożyłbym sam obrotomierz będziesz nadal miał kierunki na dwóch żarówkach.Więcej roboty bo trzeba rozbebeszyć liczniki ale....wybór należy do Ciebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. mam pytanie jezeli mam licznik z zegarem to niczego nie musze przerabiac by chodził obrotomierz.. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze chłopaki od kiedy znalazłem forum i zacząłem przeglądać różne tematy i co można zmienić to aż mnie głowa rozbolała:). Pamiętam że zawsze chciałem mieć obrotomierz jednak ja jako człowiek który umie wlać benzyne i zmienić koło uznałem że taką mam wersję i koniec. Jednak czytając ten temat zapytam czy poprostu przekładając licznik z analogowym zegarem, na ten z obrotomierzem będzie to po zmianie działało? Będę musiał coś lutować, jakieś przewody montować czy nie? I jeszcze jedno elektroniczny zegarek to niby jak tam ma być podłączony? W skrzynce z przekaźnikami coś trza zmienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic nie musisz robić wystarczy że wsadzisz taki sam licznik tylko z obrotomierzem.Jeżeli Twój ma np jedna kontrolke kierunkowskazów wyskalowany jest do 220 to wkładasz taki sam tylko z obrotkiem i chula.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie taki sam licznik jak autor tematu no prawie bo nie mam tej kontrolki z prawej strony kontrolki akumulatora, nie wiem czy bedzie to problem? Chciałbym wymienić na licznik, z tym że ma wyświetlacz kilometrów cyfrowy. Co o tym sądzicie? Wstawiłbym zdjęcia ale nie wiem jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z tym że ma wyświetlacz kilometrów cyfrowy

Te liczniki to są na czujnik na ślimaku więc jak masz linkę to musisz jeszcze czujnik dokupić, dziwi mnie ze nie masz kontrolki ładowania .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma kontrolki świec żarowych :P

ABS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę robi się tutaj bałagan, jedni piszą że zegary z obrotkiem i dwoma kierunkami wpinasz w miejsce zegarów z zegarkiem i jedną kontrolką i działa a drudzy że nie działa,wg. mnie problem bierze się albo z niekompletnej wtyczki albo niepodpiętych-brakujących wtyczek w skrzynce przekaźników, fakt faktem jeśli wtyczki są identyczne to powinno wszystko chulać pozostaje tylko kwestia sprawdzenia wtyczki czy na odpowiednim kablu jest jakiś sygnał który go zidentyfikuje, przerabiałem kiedyś w innym aucie zegary gdzie były archaiczne (jedna kontrolka kierunków i zegar) na takie z dwoma kontrolkami i obrotomierzem i w obu były inne wtyczki ale ja zawsze szukam zegarów z obciętymi kablami i po wiązkach w zegarach (płytka czy inne ustrojstwo) dochodzę który pin od czego i najwyżej ciągnę kabel do cewki (obrotomierz) a co do kierunków to tylko sprawdzam czy na wtyczce sa dwa kable a jak nie to po kablu docieram skąd jest brany sygnał i wstawiam swoje kable, wniosek taki że jak się chce i ma trochę pojęcia o elektryce to wszystko się podpasuje...

pewnie i od lambo:p dało by się wstawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lebow masz racje z tymi kierunkami, chyba gdzies na forum nawet był opis jak przerobic zegary z 1 kontrolka kierunkowskazow tak, zeby pasowal do takich z dwoma :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taaaaa

ja to opisałem tu

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=52751

 

Kurcze chłopaki od kiedy znalazłem forum i zacząłem przeglądać różne tematy i co można zmienić to aż mnie głowa rozbolała. Pamiętam że zawsze chciałem mieć obrotomierz jednak ja jako człowiek który umie wlać benzyne i zmienić koło uznałem że taką mam wersję i koniec. Jednak czytając ten temat zapytam czy poprostu przekładając licznik z analogowym zegarem, na ten z obrotomierzem będzie to po zmianie działało? Będę musiał coś lutować, jakieś przewody montować czy nie? I jeszcze jedno elektroniczny zegarek to niby jak tam ma być podłączony? W skrzynce z przekaźnikami coś trza zmienić?

 

K.... M...ć krajan i takie pytania zadaje wstyd nawet dla ojca mateusza :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie , mam pytanko . Czy ludzie w ASO wymienili by mi liczniki? Lub jakiś dobry mechanik? ;) I jeszcze jedno , jak mam przebieg taki "normalny" moge bez problemu zmienic na elektroniczny?

 

Mam passata b3 , pf , 90' . Oczywiscie mam zegar .

 

http://moto.allegro.pl/item857067801_vw_passat_b4_2_0_licznik_3a0919033.html

 

Ten liczniczek bedzie dobry?

Edytowane przez Mate0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ludzie w ASO wymienili by mi liczniki? Lub jakiś dobry mechanik?

A sam sobie nie mozesz wymienic? 10 minut roboty. W ASO myśle że by wymienili, tylko ciekawe za ile :D:D:D

Mam passata b3 , pf , 90' . Oczywiscie mam zegar .

 

http://moto.allegro.pl/item857067801...3a0919033.html

 

Ten liczniczek bedzie dobry?

 

Czytałeś pierwszy post? Czytałeś forum? Zgadza się przełożenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A sam sobie nie mozesz wymienic? 10 minut roboty. W ASO myśle że by wymienili, tylko ciekawe za ile :D:D:D

 

 

Czytałeś pierwszy post? Czytałeś forum? Zgadza się przełożenie?

 

 

Sorki , sorki moja wina . Nie czytałem całego początku .

 

Może mi ktoś wytłumaczyć na jakiej zasadzie to wszystko działa? Mam zegar nic nie przemieniam i mam obrotomierz? ;)

 

A i jeśli tył licznika jest taki sam , a kierunki są "oddzielnie" to co wtedy? Wszystko mam nadzieje że będzie okej? ;)

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez Mate0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No bo w kostce co ją wpinasz do licznika masz pociągnięte kable, które są do obrotomierza, którego narazie nie masz. Jak podepniesz to bedzie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No bo w kostce co ją wpinasz do licznika masz pociągnięte kable, które są do obrotomierza, którego narazie nie masz. Jak podepniesz to bedzie :D

 

Podziękował , i dzięki za wyrozumiałość ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności