Skocz do zawartości

baliosia

  • Liczba zawartości

    130
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O baliosia

  • Urodziny 27.07.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gniezno

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1992
  1. Witam po dłuższej przerwie... Auto po kilku modach, zaślepiony i wyrzucony EGR, zwiększona dawka paliwa, zawór MBC + wskaźnik w słupku (w wolnym czasie strzele pare fot). Miałem założony mały filtr stożkowy na odmie, ale na razie wróciłem do serii (trochę z niego pluło w komore silnika). Wyczyszczony kat. Auto lata dużo lepiej niż w oryginale. Mam niestety problem, niedawno "nagrzebałem" przy pompie i klops. ruszyłem te śrubę z tyłu pompy od regulacji obrotów i wszystko mi się rozjechało, obroty wariują. Czy znajdę na forum kogoś z okolicy który się na tym zna ? Przy okazji chciałbym zmienić górę mojej eko na lda (mam z 1.6 SB). Jeśli ktoś może mi pomóc (oczywiście odpłatnie) to proszę o info. Na razie dam do jakiegoś pompiarza żeby dało się jeździć ale przy czasie chciałbym pozmieniać w pompie pare rzeczy, pin, gov mod itp. Dzięki bardzo za odp. Pozdrawiam forumowiczów Michał.
  2. Witam! Orientujecie się może czy sprężyny z Golfa 4 podejdą do Passata b3 (przednie). Potrzebuje springi krótsze o ok.3-4 cm od seryjnych. Wiem że szerokość jest ok, nie wiem tylko jak górne zwoje i talerzyk.
  3. Witam! Ważna rzecz - uważajcie na nieoryginalny przekaźnik świec żarowych... Ja przez to załatwiłem markowe świece. Teraz mam ori przekaźnik i świece Valeo i jest git. Pozdrawiam.
  4. baliosia

    FMIC

    Witam! Czy ktoś z forumowiczów montował może IC pod maską Passata b3 AAZ? Np. taki z rav 4, forda focusa, kia carniwal, pajero itp. Oczywiście z wlotem na masce. Macie jakieś foty?
  5. Witam! Widzicie zdjęcia? U siebie nie mam podglądu... Może przed zimą coś zmienię. Dlaczego miałbym coś robić z tyłem? Tył jest w porzo. Jak chcesz mieć wyżej to załóż wzmocnione sprężyny. (Ja mam wzm. KYB i amory Monroe). Na przód poszukam czegoś co obniża ale o 4 cm. tylko gdzie to znaleść..? pozdro.
  6. Witam! Zamieszczam foty... Co do jazdy... Na równym, zakręty rewelacja. Gorzej z dziurami - dobija na byle czym. Może to wina tego że są seryjne amory. Weiteki miały obniżyć o 4cm, na moje to poszło z 8cm. Teraz nie wiem, zmieniać amory na sportowe, czy inne sprężyny założyć, skłaniam się ku drugiej opcji. pozdrawiam - - - - - aktualizacja - - - - - Zdjęcia
  7. Witam! Wetec ma 1 zwój na dole więcej. Wygląda nieźle... jak jeździ nie powiem bo muszę zbieżność zrobić (wymiana drążków, osłon, sworzni itp.) Jak będę stał na prostym zrobię foty i zamieszcze. Pozdro.
  8. Witam! Chciałbym się podpiąć pod temat, u Mnie przód też za wysoko stał postanowiłem kupić niższe sprężyny. Udało się trafić Weitec VW035VA/000, wyczytałem że obniżają o 35mm ( moje auto to passat b3 1.9 TD AAZ). Wczoraj rozebrałem persony i się trochę zdziwiłem stare sprężyny mają długość ok 37 cm a Weieteki ok.30 - trochę duża różnica, chyba że dochodzi kwestia twardości. Chcę żeby auto poszło w dół ale nie więcej niż 4-5 cm. Może miał ktoś podobny problem? Auta jeszcze nie postawiłem na glebe, bo mam kilka innych części do wymiany. W poniedziałek albo wtorek będe wiedział więcej. pozdrawiam.
  9. Witam! Tylko NGK Kiedyś założyłem Monarki, bo innych w sklepie nie było... po 2 miesiącach 2 padły... NGK mam od 4 lat i spokój. Pozdrawiam (1.9td AAZ)
  10. baliosia

    Podnoszenie mocy w AAZ

    Witam! Właśnie zakupiłem pompę z lda z 1.6 TD w wiadomym celu. U siebie mam ekopompę... teraz się zastanawiam czy przełożyć tylko górę czy może lepiej całą pompę. I tu pytanie czy będzie pasować do mojego AAZ 1.9 TD ? Oznaczenie tej z 1.6 to 068 130 081 F. Łatwiej byłoby wszystkie modyfikacje przeprowadzić na wyjętej pompie... Mam zamiar zrobić gov moda, obciąć lub wykręcić bolec ogranicznik dawki, zmienić pin. Oczywiście nic na hura... ze spokojem, później może jakieś lepsze wtryski (tylko jakie?). Jeśli ktoś z was przerabiał ten temat to proszę o wypowiedzi... P.S. Czy mieszka ktoś w okolicy kto już to przerabiał...? Pozdrawiam.
  11. Kolego nie ten dział, Tu B3 i B4 rządzi : )
  12. Witam! Też chciałem Kayaby... ale dobry kumpel w sklepie powiedział że mieli dużo reklamacji na nie (być może zależy to od miejsca produkcji). Do tego do kayaby trzeba dokupić osobno talerzyki. Także wziąłem Monroe Oczywiście decyzja zależy od Ciebie... Są jeszcze Bilsteiny, boge... pozdro
  13. Witam! No macie rację... za późno się zreflektowałem... ale u mnie jest oki... nie puka nie rzuca autem... pozdro
  14. Witam! No i zaniecha zrobiona To co wyjąłem z auta wołało o pomstę do nieba... z jednej strony sprężyna pęknięta w jednym miejscu a z drugiej w dwóch, a jakiś magik na te pęknięcia naciągnął wąż ogrodowy... amory nie wymieniane od nowości (auto ma 450 tys przebiegu) Poszły nowe sprężyny KYB wzmacniane (Rc5164), amortyzatory Monroe (R3745). Nie miałem okazji za dużo pojeździć bo niedawno skończyłem robote, ale wrażenia są pozytywne autem nie buja na zakrętach, nic nie puka, stuka itd. No i przede wszystkim ładnie "stoi" Wcześniej koło siedziało w nadkolu a teraz ładnie kilka cm niżej pozdrawiam
  15. Ludziska dziś muszę zamówić sprężyny na tył, jakie żeby auto wysoko stało (wożę duże ciężary autem)... pomóżta...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności