Skocz do zawartości

yaros79

  • Liczba zawartości

    139
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O yaros79

  • Urodziny 05.03.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT) 4x4
  • Rok produkcji
    1999
  1. Wracając w nocy z pracy padły mi światła, oraz zasilanie deski, jak zatrzymałem samochód to zgasł mi silnik. Po ponownym odpaleniu i włączeniu świateł ponownie to samo. Nie byłem wstanie wrócić do domu. Światła robią zwarcie? Gdzie szukać żaden bezpiecznik nie wywalił .
  2. Co jest grane? Odpaliłem samochód, przejechałem może 500m i zdechł . Nie odpala , rozrusznik kręci i nic. Sprawdziłem, bezpieczniki i brak jest napięcia na bezpieczniku 28 ( Pompa paliwa) oraz 32 ( sterowanie silnikiem) , gdzie szukać usterki?, stacyjka , komputer ... Samochód to passat b5 r99 silnik 1.8 APT.
  3. A czy możecie podać numery VAG tych uszczelniaczy?
  4. Czy może ktoś powiedzieć jakie są uszczelniacze pod kołem pasowym i wałkiem pośrednim? I czy można je wymienić ściągając tylko te koła ,czy trzeba dobierać się do środka silnika?
  5. Ja mam taki sam problem 1.8 ABS . Tylko ja zrobiłem mały remont; wymieniłem uszczelniacze zaworów, pierścienie, panewki korbowodowe . Już nie kopci ,ale kiedy się nagrzej to zaczyna właśnie kontrolka i buzer wariować, ale kiedy lekko zmienie obroty silnika na wyższe to przestaje i za jakiś czas ponownie, ale temperatura oleju sięga już 108 oC. Jedynie gdzie mam niewielik wyciek to z któregoś uszczelniacza wałka pośredniego lub korbowego. Może ktoś z lekka "naszkicować " jak robi się tę pomiar ciśnienia oleju górny i dolny .
  6. Czy do normalnej obudowy nagrzewnicy bez klimy, jest możliwość przymocowania silników z klimatronika sterującymi klapami nawiewów?
  7. A ja mam pytanie: Wymieniłem w moim 1.8 ABS zegar na 2.0 2E z MFA. Czy muszę zmiwniać wsad licznika żeby prawidłowo pokazywał spalanie?
  8. Czy już ktoś regenerował pompę hamulcową ? Jak się do tego zabrać?
  9. Jednak będę regenerował pompę hamulcową, i tak jest wszystko do odpowietrzania to chociaż bedę miał już spokuj z całym układem hamulcowym. Tylko teraz jaki zestaw naprawczy wybrać, bo są do układu ATE i FAG , cena ta sama 16 zł. Na obudowie serwo mam naklejkę z napisem FAG.
  10. ABS brak, ręczny dobrze hamuje, regeneracja: piaskowanie, malowanie wymiana uszczelek, przeszlifowanie delikatne z nierówności tłoczki.spuściłem cały płyn, i wymieniłem przewody, dopiero po miesiącu zamontowałem zaciski i cilinderki
  11. Pedał nie rośnie, z tyłu bębny 230 całkowicie rozebrane wyczyszczone i złożone na nowo, bęben nie toczony, przed wymianą przewodów było dobrze, prawie dęba stawiał , a teraz ledwo hamuje a tylko przewody cylinderki i zregenerowałem przednie zaciski.
  12. Wymieniałem wszystkie przewody sztywne i elastyczne, wyniemiłem na nowe tylne cylinderki, oraz regeneracja przednich zacisków Pedał po paru wciśnięciach nie rośnie( przy włączonym silniku)co sprawdzenia czy wpada do końca to nie sprawdzałem. Sprawdzę jutro czy wpada do końca na włączonym i zgaszonym silniku.
  13. Ponowne odpowietrzanie i to samo , miękki pedał i słabe hamowanie. może pompa straciła swoją wydajność , bo stała sucha przez dwa miesiące.
  14. To teraz, jak prawidłowo odpowietrzyć, bo już powietrza w wężyku już nie ma , skąd mam wiedzieć ze jest dobrze, ile płynu muszę przelać żeby być pewien odpowietrzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności