Skocz do zawartości

irift

  • Liczba zawartości

    351
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O irift

  • Urodziny 02.10.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    nie duże.

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

1 083 wyświetleń profilu
  1. Na fisie wyskakiwał błąd "USTERKA START STOP" oraz błąd jaki się pokazał i wracał po każdym usunięciu praktycznie zaraz po przejechaniu się kilkuset metrów 10087 czujnik neutralnego położenia skrzyni biegów P15A1 00 - Niewiarygodny sygnał. Zacząłem od wymiany czujnika neutralnego położenia skrzyni biegów 02T906207D, bez skutku. Sprawdziłem 3 pinową wtyczkę miernikiem w dwóch pinach po ~5v, trzeci 0 masa więc sterowanie jest zasilane dobrze, gdzieś widziałem na yt jak mierzyli że na 3 pinach było 12v 5v i 0 natomiast w moim przypadku j/w. Znalazłem trochę informacji na zagranicznych forach że główna przyczyna to wtyczka i uszkodzony któryś z 3 przewodów ( schemat dam i jest na elsie ) czujnik ma oznaczenie G701. Wyczytałem że można sprawdzić również przejscie z w tyczki do wtyczki sterownika w podszybiu - u mnie nie było potrzeby. Więc po sprawdzeniu miernikiem i wymienieniu czujnika na nowy ori znalazłem takie coś https://www.opusivs.com/news-updates/technical-articles-uk/vag-fault-in-engine-p15a100-neutral-gear-sensor-implausible-signal ,już prawię jechałem do znachora od vagów ale pokusiłem się żeby sprawdzić sam wybierak i o to co znalazłem po wyciągnięciu ( Foto ) ten kawałek metalu dobre kilka dni był w środku w skrzyni i było trochę jeżdżone więc cud że skrzynia się nie rozsypała, udało się to wyłowić magnesem na teleskopie . Szczerze nie mam pojęcia jak to mogło tam pęknąć a jednak. Wybierak wymieniony, biegi zsynchronizowane od nowa, błędu brak. Może komuś się przyda - w moim przypadku 2012 rok, CFFB, skrzynia manual NFU.
  2. Witam. Skrzynia NFU 6-manual ile oleju i jaki olej wchodzi?
  3. Wystarczy podłączyć i zakodować lusterko z opisu tak ? Czy manetka i lampy mają jakieś znaczenie - jest bixenon z ledami? I czy ma ktoś zdjęcie tego adaptera co podłącza się te 2 przewody do magistarli oraz nr części bo z linku w opisie nic nie ma już? Edit. Kostkę wziąłem ze starego lusterka a 8 pinową dostałem gratis od sprzedającego lusterko. Zrobiłem z tego adapter i podłączyłem zgodnie z opisem. Działa. Pozdrawiam
  4. Daku mi już odpowiedział. Poza tym wydaje mi się że jasno napisałem że nie ma tej ikony po połączeniu z telefonem. Pozdrawiam
  5. Czy ktoś wie jak ustawić w liczniku kolor tą ikonkę BT co jest nad przebiegiem jak telefon jest połączony? Zmieniłem z białego na licznik 3aa 920 880c
  6. No węższa opona a nie wiem jak wygląda na feldze czy nie za wąska. Trochę poczytałem i praktycznie wszędzie mówią że komfort na plus przy 215/50. Wysokość wychodzi ta sama jak na 235/45 tyle że węższa.
  7. Jednak komfort za mną bardziej przemawia a słyszałem że jest zauważalna różnica na 215/50 względem 225/45 lub 235/45. Jeżeli wejdzie to ok a z rant zabezpieczajacy będzie spełniał funkcję na tej oponie na 7.5 cała?
  8. Passat b7. Felga ori 17 7.5cala. Która guma będzie lepsza? Skłaniałbym się 215/50/17 tylko czy na 7.5 nie będzie za wąsko i czy rant będzie robił swoje?
  9. Czy aluski Phoenixy 17 et 37 i chyba 7 cali mają, podejdą do Passata B7. Chcę je na zimówki wziąć bo leżą luzem ??
  10. Pytanie: kessy działa tylko na drzwiach kierowcy i klapie bagażnika, jedyny błąd to 00193 - czujnik dotknięcia klamki zew. drzwi tylnych prawych (G418) 004 - brak sygnału/komunikacji. Prawe przednie i lewe tylne też się nie otwierają/zamykają bez kluczyka a błędów w nich brak. Możliwe że przez jedne drzwi działają tylko kierowcy i klapa ? Jeszcze nie ściągałem klamki z błędem ale czy nie powinno nie działać tylko w niej ?
  11. irift

    Woda w aucie

    rozwiązałeś problem? Gdzie miałeś mokro? ja mam trochę wody w kole ale po bokach widać sucho, mokre jest odłączenia tego "kufra" na koło z blachą bo to chyba jest klejone? ta boczna tapicerka u mnie jest sucha od góry do dołu więc chyba raczej nie tam leci... chyba że o czymś nie wiem. SEDAN
  12. chyba problem się rozwiązał, wychodzi na to że nie był odpowietrzony, pojeździłem sprawdziłem pompe czy pompuje na postoju przy wyzszych obrotach i pompuje. Pojeździłem z lapkiem i patrzyłem temp rura zrobiła sie ciepła jak i chłodnica. Natomiast temp na g62 przy jeździe okolo 140 km/h 100-105 stopni, oleju dochodzi do 118 z tego co zauważyłem. Niby sie nie gotuje, sprawdzałem korek odrazu po zatrzymaniu i niby ok... Temperatury są akceptowalne ?
  13. Wyciągnąć całkiem i zobaczyć bez termostatu czy będzie się grzał jeszcze pytanie czy jest zwykły czy w obudowie ? A termostat na dsg ma znaczenie? Jeszcze nie sprawdzałem czy na obrotach jest obieg może pompa nie daje obiegu na wyższych obrotach ślizga się na wirniku czy coś takiego.. Dodam że wąż dolny od chlodnicy ten od strony pasażera co wychodzi z chłodnicy się nie nagrzewa, zaznaczyłem foto zaporzyczone
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności