Jump to content

1max3

  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bielsko-Biała

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2011

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kolega ma może numer katalogowy tego wybieraka, bo ja czujnik też wymieniałem i wydaje mi się że skończy się na wymianie tego wybieraka
  2. Dzień dobry. Mam cały czas błąd czujnika neutralnego położenia skrzyni biegów, po skasowaniu odrazy powraca. Mam prośbę jeśli ktoś ma schemat gdzie się znajduje, zdjęcia, filmik z wymiany czujnika neutralnego położenia skrzyni biegów Passat B7 skrzynia biegów manualna, jak wymienić czujnik neutralnego położenia skrzyni biegów. Proszę o podesłanie.
  3. Co o tym myślicie? https://fakty.interia.pl/deutsche-welle/news-polacy-dolaczaja-do-zbiorowego-pozwu-przeciwko-vw-w-rfn,nId,2839502
  4. Witam. Tydzień temu 29.11.2018r. tez dostałem taki sam liścik jak kolega "melo". Dzisiaj byłem na przeglądzie i nic nawet mnie nie zapytano o czy byłem w VW na aktualizacji. Zadzwoniłem i nagrałem rozmowę z VW POZNAŃ. Uprzejma pani poinformowała mnie że nie wie skąd mają moje dane osobowe i dlaczego je udostępnili podmiotowi zewnętrznemu - RODO. (post strona 35 byłem z pismem o nieprzetwarzanie moich danych osobowych). Kazała mi napisać e-maili do centrali to mi udzielą odpowiedzi :-). Mam ich w D.... Rozmowa nagrana. Tak że tyle w temacie.
  5. Podpinam się pod wątek. Jadę spokojnie, start-stop na skrzyżowaniach wyłącza silnik aż tu nagle na kolejnych światłach mój passat wali błędami: - usterka ABS/ stabilizacja toru jazdy (ESC) - Usterka Start-stop - Usterka systemu kontroli ciśnienia w kołach oraz zapalone kontrolki na żółto ABS, ESP, kierownica, P w kółeczku i nawiasie, sflaczałe opona - od ciśnienia w kołach. Niedziałający Start-Stop, AutoHold, hamulec ręczny jak zatrzymam się na skrzyżowaniu ale ręcznie mogę go włączyć Podłączyłem VCDS-a i ABS pokazuje błędny - niezrozumiały odczyt z czujnika G44 prawe tylne koło. Odczyt pomiaru prędkości z czujników ABS bez gazu pokazuje na 1 biegu 16km/h ale prawy tył faluje od 0 do 18, na 2 biegu 24km/h i podobnie falowanie od 8 do 32 zdarza się to dość często. Czytając na tym forum postawiłem na łożysko w piaście i czujnik magnetyczny na tych łożyskach. Po demontażu stare łożyska szumią a pierścień magnetyczny uszkodzony razem z gumą osłaniającą. Wymiana piasty z łożyskami i czujnikiem magnetycznym (140zł). Błędy wykasowałem i święty spokój. PS. Warto odrazy kupić nową śrubę (24zł), stara zapieczona i osadzona na kleju do gwintów tak że przy odkręcaniu uszkodziłem gniazdo Torksa na śrubie. Myślę że w przyszłości się komuś przyda ta diagnoza.
  6. A ja mam wersję softu 2291 instalacja fabryczna bez żadnych aktualizacji.
  7. Wczoraj to jest 21.09.2017 dzwonili do mnie z Poznania z numeru +48 618450041. Pytam skąd mają namiary na mnie ( telefon komórkowy z zastrzeżonym numerem ) a oni że z ASO, ja im na to że będę rozmawiał z nimi jak powiedzą skąd mają mój numer bo Paska kupiłem w Niemczech, a w ASO nigdy nie byłem i chwila ciszy po czym dalej mówił o akcji serwisowej. Zastanawiam się w jaki sposób mnie namierzyli. Powiedziałem że nie mam teraz czasu rozmawiać i niech zadzwonią po 18 albo dzisiaj po 12 i nie zadzwonili ?. Dzisiaj 26.09.2017 zadzwonili znowu, miła Pani się przedstawiła, powiedziała że rozmowa jest nagrywana a jej na to że też będę nagrywał tę rozmowę, ona mi wtedy że mogę sobie nagrywać ale niewolno mi upubliczniać nagrania ( nagranie do odtwożenia na privat ). Okazało się że widocznie mają moje dane z warsztatu blacharskiego który znajduje się na terenie salonu samochodowego, ale jest niezależną firmą ( teren Inted-Velm Bielsko-Biała ). Przechodząc do meritum sprawy wysłuchałem jej i zadałem trudne pytania: jaką dają gwarancję że nie wzrośnie mi spalanie, że nie będzie mi przybywać oleju, że silnik nie straci na mocy, że DPF nie będzie się wypalał częściej niż dotychczas. Miła pani powiedziała że ona tylko dzwoni aby mnie poinformować o akcji serwisowej i umówić na wizytę w serwisie, a co do gwarancji tych zapytań moich to może mi tylko udzielić informacji serwis do którego się udam na umówioną akcje serwisową. Mam zamiar się tam przejechać i wręczyć im pismo, że nie wyrażam zgody na przetważanie moich danych osobowych oraz dowiedzieć się odnośnie moich wątpliwości i tego co piszą na forum. Dam znać jak już będę po wizycie u nich. Byłem w serwisie VW, kierownik serwisu powiedział że po "aktualizacji" oprogramowani wpisują w książkę serwisową i wklejają nalepkę do bagażnika o dokonanej aktualizacji i zgodności parametrów silnika oraz spalin z homologacją producenta. Na pytanie o spalanie, moc silnika, przybywanie oleju, wypalanie DPF powiedział że nie ma żadnej różnicy i że ten certyfikat to gwarantuje. Mówił że mieli sporadyczne przypadki odnośnie tych parametrów po "aktualizacji" oprogramowania ale diagnoza wykluczyła związek z tą "aktualizacją". Podobno pewne elementy były już zużyte wcześniej i ta "aktualizacja" tylko przyśpieszyła ich całkowite zniszczenie ?. Tak że tyle wszystkiego na ten temat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy