Jump to content

Bimbasz

Moderator
  • Content Count

    3,147
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

7 Followers

About Bimbasz

  • Birthday 01/01/1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tam gdzie S8 przecina S11

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2015

Recent Profile Visitors

15,212 profile views
  1. możesz ustawić tylko gdzie mają pryskać ale nie jak mocno
  2. Na sterowniku 5Q0907383D powinien działać, przycisk nie świeci to znaczy ze parametryzacja musi być wgrana odpowiednia. Ja bym spróbował wgrać inna parametryzacje, jak sterownik nie uwalony a na to nie wskazuje musi poprawnie sterować hakiem
  3. Witam.

    Przeczytałem forum odnośnie montażu haka.

    Czy możliwe jest sterowanie hakiem elektrycznym bez modułu? Tzn. zastosować moduł z końcówką "J" (taki z trzema gniazdami) do zasilania gniazda przyczepy, a opuszczanie haka zrealizować podając mu po prostu 12V na piny silnika?  

    1. Bimbasz

      Bimbasz

      może to się udać

  4. - wiązka hak->moduł 3G5971124 sedan 3G9971124A kombi do 28.05.2018 a do 28.05.2018 ma nr 3G9971124B - wiązka moduł-> skrzynka bezpieczników - nie istnieje jako część zamienna, jak potrzebujesz taką wiązkę mam nowe do sprzedania, kilka osób z forum ją ma u siebie zamontowaną przycisk - 3G0959511A ramka - 5G0868345 81U
  5. wgraj parametryzacje pod passata B8 powinno pomóc, być może moduł był w innej marce niż VW i dlatego nie chce się otworzyć
  6. tak, ale wg mojej wiedzy nie obsługują haka elektrycznego , są od Golfa gdzie jest hak na linkę i sygnalizacja diodą LED
  7. Ten moduł nie obsługuje elektrycznego haka, musisz mieć moduł z 4 gniazdami, jeden z tych 5Q0907383D, 5Q0907383G, 5Q0907383N Do tego modułu co masz nie podłączysz przycisku zwalniania haka
  8. Dzięki za polecenie Co do tego, że niekiedy zdarza się brak wyzwolenia haka przy naciśnięciu przyciski, brak podświetlenia. Powodem może być iż sterownik był w innym aucie, np w skodzie a jest teraz w B8 lub odwrotnie. Miałem teraz klienta który montował hak do Skody Kodiaq, a tam jest też elektryczny jak w B8. Nic nie działało, wszystko podłączone poprawnie. Rozwiązaniem problemu jest wgranie parametryzacji sterownika pod konkretne auto. Jego sterownik 5Q0907383N nie był ze skody. Może z VW, Audi czy Seata. Wgrał parametryzacje pod Skode Kodiaq i od razu wszystko ruszyło.
  9. Co prawda nie mam przyczepy kempingowej ale mam przyczepę na której mam zaczep ze stabilizatorem WINTERHOFF WS 3000, nigdy się nie zastanawiałem że do takiego zaczepu musi być jakaś specjalna odległość główki haka. Ciągnę tą przyczepę B7 i Q5 i nie miałem żadnych problemów z tym aby zaczep ocierał o zderzak czy był problem przy skręcie. A przejechałem z tą przyczepą coś ok 20tys km. Jak ktoś planuje dłuższe jazdy z przyczepką to proponuję kupić taki zaczep ze stabilizatorem, to są bardzo dobrze wydane pieniądze. Komfort jazdy z przyczepą w której jest taki stabilizator to jest inna bajka. Dzięki za polecenie, jak ktoś szuka nowej wiązki do haka do dowolnego auta grupy VAG proszę pisać na PW
  10. pilnikiem jest szybciej i dokładniej, po dremelu i tak musisz poprawic pilnikiem
  11. masz starą klamkę, masz nową kamerę, porównujesz pomiary obu i już wiesz jaki powinien być otwór pilnikiem rezanie tej blachy to 15 min pracy rezasz, sprawdzasz, rezasz sprawdzasz, rezasz sprawdzasz, jest ok, montujesz kamerę jak myślisz ze podejdziesz tam "maszyną" to nie ma takiej opcji, jak juz tylko dremel
  12. Też mam przyczepę z Widpol na Ledzie, w B7 nie mam takiego problemu, na dniach sprawdzę jak to będzie w Q5
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy