Jump to content

judam

  • Content Count

    220
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About judam

  • Birthday 12/01/1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wolsztyn

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Więc z tego co się dowiedziałem i potwierdziło to kilka osób, w autach b6 tego typu kamery nie będą działać. Protokół Can wymaga Cangatewy typowo z passka b7 w dość nowej wersji więc w b6 nie będzie to pracować. Mam natomiast cały czas problem z DM i Wolksvagen Sound System. Dzięki podpowiedzi wyżej udało mi się uruchomić regulacje tył przód i zakodować DM jako do pracy z DynAudio ale .... Radio straciło 30% mocy. Gra dużo ciszej, wg mnie tylko na jakieś 70% mocy. Regulacja działa płynnie wszystkie funkcje ok, equalizer także ale dużo dużo ciszej. Jakieś rozwiązanie ktoś może podpowiedzieć? Czy w adaptacjach gdzieś można podnieść moc ?
  2. Więc u mnie to nie zadziałało. Bajt 04=AA to 2 Chanel or sound system Bajt 11=03 To external Sound System active I tutaj sie robi problem. Gdy mam ustawione External Sound System to owszem działa regulacja przód tył prawo lewo ale w ogóle nie działa regulacja głośności. Jeden poziom głośności i to wszystko. Gdy ustawie Bajt 11 na Internal Sound System działa prawidłowo regulacja głośności ale mam tylko dwa kanały lewy i prawy. Brak regulacji przód tył. Bez względu na to co ustawie w Bajt 04. Czy ustawie 2 kanały czy też 4 tak czy inaczej nie mam regulacji przód tył. W tych dwóch adaptacjach mialem poustawiane na "niezakodowany". Ustawiłem je tak jak napisałeś i żadnej różnicy nie zauważyłem. Nadal ciągle brak ustawień przód tył.
  3. Jutro od rana sprawdze. Czy vcds pozwoli na wpisanie tego kodowania czy trzeba innym sprzetem to zrobić?
  4. Ja mam natomiast problem z DM taki iż: Auto to b6 MY2008 z Volkswagen Audio System gateway N i Nie mam regulacji audio przód Tył. Mam tylko lewo prawo ale nie przód tył. Ustawienia różne 2 aktywne 4 aktywne nie aktywe itp głośników nic nie daje. Dobrze gra ale brak regulacji przód tył. Jak to naprawić? Ma ktoś może kodowanie pod VW Sound System albo dynaudio?
  5. HI. Zamówiłem dokładnie tą samą kamerę i u mnie również nie działa. Napisałem do ali i dostałem zwrot całej kasy za nią. Jak by Ci się udało uruchomić to napisz bo mam taki sam problem. Jak będę miał chwilkę czasu i ochoty to porozcinam i porozbieram tą kamerę aby sprawdzić czy dostaje prawidłowe napięcie i poszukać błędu dlaczego nie działa.
  6. Możesz napisać coś więcej na temat tego modułu 7N0907441B. Miałem u siebie RNS510 + kamere high. Teraz mam Discover Media PQ i szukam fajnego rozwiązania do uruchomienia kamery.
  7. Nikt sam sobie tak wymyśliłem. A uważasz że to źle?
  8. Ja kupiłem teraz nowe wentylowane tarcze + ceramiczne klocki. Zobaczymy ile pojeździ na tym zestawie. Na razie zrobione 6 tys km i jeszcze jest dobrze. Ale to dopiero niecały miesiąc i wakacje wiec dużo nie jeździłem.
  9. Więc kolejny problem. Auto MY 2008 po włożeniu kierownicy MF12 + moduł AJ przestało działać blokada kierownicy a co za tym idzie auto nie wyłącza świateł, oraz radia. W ogóle nie mogę zamknąć samochodu z pilota. Can z literą D ale jak włożyłem can z literą Q to także takie samo zachowanie. W czym problem?
  10. Chce zamienić kierownicę pomiędzy dwoma autami. 1 passat to 2008rok multifunkcja 8 P + DSG + AAC 2 passat 2010rok multifunkcja 12 P + DSG + zwykły tempomat. Jak to zrobić? Aby do 2008 roku pasowała kierownica musiałbym dokupić modul kierownicy. Przełożyć wszystkiego nie mogę bo 2010rok ma już przełączniki z modułem ale nie ma AAC. Więc pozostaje mi chyba dokupić modul. Bo znaleźć przełączniki z b7 z AAC to chyba nie możliwe. Czy można przełożyć samą manetkę od tempomatu? A jak uruchomić kierownicę MF 8 w pasku 2010 rok który ma już moduł zintegrowany?
  11. oczywiście to wszystko robione. Mam swój warsztat samochodowy więc błędy typu zapieczone zaciski czy coś takiego w ogóle nie wchodzą w grę.
  12. Mam problem z klockami tył. Nowe klocki na starych tarczach starczyły na 15 tys km. Wymieniłem na nowe innej firmy i znowu skończyły się po 10 tys. Teraz znowu muszę wymienić. Szukam przyczyny problemu dlaczego tak szybko zużywają się klocki. Teraz wymienię klocki razem z tarczami i zobaczę ale pytanie cały czas pozostaje. Z przodu klocki mam ceramiczne a tarcze zwykłe. Stan idealny po 30 tys zero zużycia. Czy to możliwe że przednie klocki są za twarde albo zwykła tarcza do ceramicznych klocków się przegrzała i skuteczność hamowania przodu jest niewielka i całą siłę hamowania przejmuję tył? Fakt jest taki iż jeżdżę bardzo bardzo dynamicznie i szybko. Auto mam zrobione na 200Kucy i ciągle ta moc jest wykorzystywana więc wiem że klocki bardzo szybko się zużywają ale 10 tys km to mega za mało dla mnie. Bardzo dużo jeżdżę też z lawetą i auto mega ciężko ma do hamowania związku z tym też wiem że częsta wymiana klocków ale aby co miesiąc wymieniać klocki z tyłu to troszkę przesada. Jakieś porady wskazówki?
  13. Kupiłem 1,4 TSI EcoFuel z gazem CNG 2010 rok jeszcze w wersji B6. Przyjedzie do mnie gdzieś za dwa tygodnie ale już się mocno zastanawiam co z nim zrobić. Czy ktoś przerabiał taką instalacje z CNG na LPG? Wiem że zbiorniki przewody itp muszą być inne ale czy komputer sterujący CNG montowany fabrycznie w tym aucie obsłuży instalację LPG? Normalne komputery LPG są także do instalacji CNG a jak w przypadku fabrycznego auta z CNG?
  14. Tak się zastanawiam czy ktoś rozbierał maglownice samemu aby ja naprawić. Czy jest możliwa samodzielna wymiana listwy? Kosztuje ona około 400 a regeneracja ponad 1000. Brak hydrauliki ułatwia sprawę z wymianą. Ktoś to robił?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy