Jump to content

judam

  • Content count

    213
  • Joined

  • Last visited

About judam

  • Birthday 12/01/1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wolsztyn

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nikt sam sobie tak wymyśliłem. A uważasz że to źle?
  2. Ja kupiłem teraz nowe wentylowane tarcze + ceramiczne klocki. Zobaczymy ile pojeździ na tym zestawie. Na razie zrobione 6 tys km i jeszcze jest dobrze. Ale to dopiero niecały miesiąc i wakacje wiec dużo nie jeździłem.
  3. Więc kolejny problem. Auto MY 2008 po włożeniu kierownicy MF12 + moduł AJ przestało działać blokada kierownicy a co za tym idzie auto nie wyłącza świateł, oraz radia. W ogóle nie mogę zamknąć samochodu z pilota. Can z literą D ale jak włożyłem can z literą Q to także takie samo zachowanie. W czym problem?
  4. Chce zamienić kierownicę pomiędzy dwoma autami. 1 passat to 2008rok multifunkcja 8 P + DSG + AAC 2 passat 2010rok multifunkcja 12 P + DSG + zwykły tempomat. Jak to zrobić? Aby do 2008 roku pasowała kierownica musiałbym dokupić modul kierownicy. Przełożyć wszystkiego nie mogę bo 2010rok ma już przełączniki z modułem ale nie ma AAC. Więc pozostaje mi chyba dokupić modul. Bo znaleźć przełączniki z b7 z AAC to chyba nie możliwe. Czy można przełożyć samą manetkę od tempomatu? A jak uruchomić kierownicę MF 8 w pasku 2010 rok który ma już moduł zintegrowany?
  5. oczywiście to wszystko robione. Mam swój warsztat samochodowy więc błędy typu zapieczone zaciski czy coś takiego w ogóle nie wchodzą w grę.
  6. Mam problem z klockami tył. Nowe klocki na starych tarczach starczyły na 15 tys km. Wymieniłem na nowe innej firmy i znowu skończyły się po 10 tys. Teraz znowu muszę wymienić. Szukam przyczyny problemu dlaczego tak szybko zużywają się klocki. Teraz wymienię klocki razem z tarczami i zobaczę ale pytanie cały czas pozostaje. Z przodu klocki mam ceramiczne a tarcze zwykłe. Stan idealny po 30 tys zero zużycia. Czy to możliwe że przednie klocki są za twarde albo zwykła tarcza do ceramicznych klocków się przegrzała i skuteczność hamowania przodu jest niewielka i całą siłę hamowania przejmuję tył? Fakt jest taki iż jeżdżę bardzo bardzo dynamicznie i szybko. Auto mam zrobione na 200Kucy i ciągle ta moc jest wykorzystywana więc wiem że klocki bardzo szybko się zużywają ale 10 tys km to mega za mało dla mnie. Bardzo dużo jeżdżę też z lawetą i auto mega ciężko ma do hamowania związku z tym też wiem że częsta wymiana klocków ale aby co miesiąc wymieniać klocki z tyłu to troszkę przesada. Jakieś porady wskazówki?
  7. Kupiłem 1,4 TSI EcoFuel z gazem CNG 2010 rok jeszcze w wersji B6. Przyjedzie do mnie gdzieś za dwa tygodnie ale już się mocno zastanawiam co z nim zrobić. Czy ktoś przerabiał taką instalacje z CNG na LPG? Wiem że zbiorniki przewody itp muszą być inne ale czy komputer sterujący CNG montowany fabrycznie w tym aucie obsłuży instalację LPG? Normalne komputery LPG są także do instalacji CNG a jak w przypadku fabrycznego auta z CNG?
  8. Tak się zastanawiam czy ktoś rozbierał maglownice samemu aby ja naprawić. Czy jest możliwa samodzielna wymiana listwy? Kosztuje ona około 400 a regeneracja ponad 1000. Brak hydrauliki ułatwia sprawę z wymianą. Ktoś to robił?
  9. Chciałbym wymienić sprężyny na tył kombi b6. Pod przyczepą za mocno mi siada auto więc przydały by się jakieś mocniejsze. Ktoś może zakładał? Może od jakiegoś większego auta by pasowały?
  10. Odnosze takie wrażenie że nie wszyscy zrozumieli po co mi podwójne oświetlenie. Jak widać na zdjęciach mam podwójną osłonkę i przez to zasłania mi oryginalne światełko.
  11. Więc jestem już po przekładce siedzeń. Moje auto to Highline MY 2008, Miałem czarną alcantare i kierowcy fotel pół elektryczny. Pasażera manualny. Kupiłem fotele od sportline pełna elektryka + kierowca z pamięcią. Przełożyłem tapicerek siedzeń i z dwóch zrobiłem pełną opcję. Podłączenie elektryki zasilania nie musiałem u kierowcy bo już była. Bezpiecznika także nie zmieniałem i wszystko narazie działa prawidłowo. Jedyne co trzeba było podłączyć To dwa przewody do Canu. I nie tak jak tutaj było napisane że do bortznetu. Linie CAN Komfotu znalazłem w wiązce przewodów lecących w progu po lewej stronie. Przewód pomarańczo brązowy jako CAN LOW i przewód pomarańczowo zielony jako CAN High. To są kolory przewodów CAN Komfortu. Po podłączeniu kodowanie i wszystko działa. Fotel pasażera natomiast zasilem z tunelu środkowego a dokładniej z przewodów lecących do przetworrnicy 230V. To stałe zasilanie + mój bezpiecznik i sprawa rozwiązana.
  12. nie wiem bo skoro nie obsłużył mi RNS510 to się go pozbyłem
  13. judam

    Świeci się airbag błąd 01221

    Ale nawet jak usunąłeś awarie to i tak błąd musisz wykasować kompem. Samo nie zgaśnie
  14. Czy jest możliwość aby jakoś zmienić kodowanie Haka lub elektrycznej klapy aby klapa się normalnie otwierała po podłączeniu przyczepy? Ja wiem że to jest prawidłowo żeby klapa nie uderzyła w przyczepę ale mnie to przeszkadza i wolałbym aby się normalnie sama otwierała bo gdy tylko puści zamek to bardzo ciężko ją ręcznie otworzyć.
  15. A ktoś od nas ogarnie taką zmianę softu? Czy dzięki zmienie softu da rade uruchomić Front Assist?
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy