alekzmi
-
Liczba zawartości
49 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O alekzmi
- Urodziny 25.02.1975
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Świdnica
Samochód
-
Generacja
B3
-
Silnik
B3 1.8 90KM (ABS)
-
Rok produkcji
1993
-
alekzmi obserwuje zawartość → wymian gum nad sprężyną z przodu, stuki w skrzyni, ciężko pracujący rozrusznik i oraz 7 innych
-
Szerokość jest, teraz wysokość. Wewnątrz tunelu w b4 nie ma żadnych markerów fabrycznych pod uchwyt? Będę montował w b3. Wiem , że ma być wygodnie, ale zależy mi na miejscu fabrycznym. Właśnie przyszła paczka z uchwytem. Wysokość montażu wiadoma.( Duży ten uchwyt!! ) Może ktoś ma fabryczne otwory.
-
Witam Tylko nie gadać zaraz o kotletach. Pytanie do posiadaczy fabrycznie montowanego uchwytu na napoje na tunelu z prawej w b4. Czy może ktoś dokładnie zwymiarować otwory pod śrubki , tak jak fabryka mówi?
-
Można wiedzieć którędy wyciekł Ci ten olej i jaką Masz skrzynię? Symbol?
-
A maż na rurce w którą wkładasz bagnet - kompletną nie ułamaną tulejkę plastykową ?
-
Odpalisz silnik i filtr wypije z 0,5 litra jeszcze.
-
Nie atestowana bomba zegarowa.
-
Włodek, kółeczko jest na foto w przytoczonym cytacie kolegi snaker. Tempomat ogarnięty. Przyczyną nie działającego modułu okazały się popękane luty w paru miejscach, zwłaszcza na elementach zalanych lakierem. (mam moduł z B4) Przyznam ,że tempomat napsuł mi krwi. ale wszystko teraz działa i jest ok. Za porady wszystkim dziękuje.
-
Witam Poradźcie coś, Mam uszkodzoną cewkę - nie ma przejścia. Na foto w kółeczku na dole. Da się to naprawić, podmienić ,
-
Jedź do sklepu z aku i niech Ci go sprawdzą. Łaski nie robią.
-
Dzięki Artur. Byłem dziś w ASO. Czujnik dedykowany wciąż dostępny. Kupię i nie będę drutować.
-
Szukałem, i właśnie nie wiem jak z tymi parametrami. Nowy dedykowany w ASO pewnie nie dostępny, a na alledrogo widziałem ori za 23 zł. Tyle że 21 wiek.
-
Może ktoś wie. Jak bym wstawił czujnik tepm. zew. z 21 wieku zamiast dedykowanego-pokarze prawidłową temperaturę? Auto jak w podpisie. kurde , zapomniałem edytować post wyżej, sory
-
Wymiana zegarów na wersję z obrotomierzem.
alekzmi odpowiedział r0mek → na temat → Poradniki i instrukcje
Na alledrogo znajdziesz wszystko. -
Na ile dutków został wyceniony, jeśli to nie tajemnica?
-
Powyciągałem dziś 2 żarówy od stopu. Efekt? Brak masy i od razu 12v na 3 pinie modułu. Bez dotykania pedałów. Warunek- zapłon i manetka w poz. 1 Później jedna żarówa hyc na miejsce i 12 v znika, pokazuje się dopiero jak dotknę sprzęgło albo hamulec. Jeśli tak ma myć do końca , to żeby użyć tempomatu trzeba mieć jedną sprawną żarówe od stopu. Gdyby ktoś mi to powiedział na drodze to pomyślałbym, że to chyba żart jakiś.