sadencjusz
-
Liczba zawartości
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O sadencjusz
- Urodziny 27.01.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Dawid
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Toruń
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
sadencjusz obserwuje zawartość → [B5] Rozmieszczenie i opis bezpieczników i przekaźników
-
Passek umarł nie odpala brak iskry
sadencjusz odpowiedział ArturrO → na temat → Silnik, skrzynia biegów
sprawa wyjaśniona, Passek miał walnięty sterownik i czujnik położenia wału. -
Passek umarł nie odpala brak iskry
sadencjusz odpowiedział ArturrO → na temat → Silnik, skrzynia biegów
rozmawiałem z moim znajomym elektrykiem i problem z brakiem iskry jest związany z czujnikiem Halla, a połączenia z Vagiem leży u podstaw immobilizera a dokładnie przy jego odcięciu, zamontowany emulator nie pozwala na połączenie z komputerem samochodu i trzeba byłoby odłączyć linie K i W ale już nie chce w tym grzebać, jak tylko nadarzy się okazja to auto oddaję mu do zrobienia. -
Passek umarł nie odpala brak iskry
sadencjusz odpowiedział ArturrO → na temat → Silnik, skrzynia biegów
pisałem już wcześniej że nie mam iskry cewke sprawdzałem czy impuls podaje tak jak to pisał wcześniej "uki " pompka paliwa działa, przekaźnik nr 30 też cyka ale iskry nie ma, halla nie sprawdzałem, Vag nie chce się połaszczyć z silnikiem, już ręce rozkładam. -
Passek umarł nie odpala brak iskry
sadencjusz odpowiedział ArturrO → na temat → Silnik, skrzynia biegów
mam nowe informacje dotyczące mojego problemu z iskra, posprawdzałem przewody nie są zmurszałe ani poprzerywane, jeżli chodzi o przekaźnik po przekręceniu kluczyka cyka ale raz, podłączyłem VAGa jednak czyta tylko klimatyzację i ABS i pokazuje mi błędy czyjnika V71 i G22 a jesli chodzi o sam silnik wyskakuje mi brak połączenia. -
wiesz w jeden temat ktoś może śledzić a drugiego nie:D
-
Passek umarł nie odpala brak iskry
sadencjusz odpowiedział ArturrO → na temat → Silnik, skrzynia biegów
witajcie Zrobiłem dokładnie tak jak poniżej: "Już śpieszę z wyjaśnieniami Moduł zapłonowy jest zintegrowany z cewką. Można go sprawdzić bez podmiany. A oto sposób: W kabel WN idący do rozdzielacza włóż np. jakąś starą świecę i przyłóż do masy. Teraz niech ktoś przekręci kluczyk w stacyjce a ty obserwuj świecę - ze względu na konstrukcję moduł sterujący cewką WN daje jedną iskrę po pojawieniu się napięcia w instalacji (ale może to być zależne od konkretnego tupu cewki, więc nie jest na 100% pewne). Aby się upewnić, zaopatrz się w przewód zakończony szpilką z jednej strony. Wbij go w środkowy przewód złącza cewki. Jeśli masz miernik napięcia, zmierz wartość napięcia na tym przewodzie (powinna wynosić poniżej 12V, u mnie jest 8V). Jeśli napięcie jest, to drugą stronę przewodu ze szpilką przykładaj do masy i puszczaj (ale nie trzymaj zbyt długo zwartego do masy, wystarczy na chwilkę przytknąć). W momencie puszczenia przewodu powinna przeskoczyć iskra. Bez obawy, jeśli zrobisz tak, jak piszę, na 100% nic nie uszkodzisz, ani cewki, ani komputera sterującego - komputer dokładnie tak samo steruje cewką, zwiera jej styk do masy i odłącza. Linia sterująca komputera też wytrzyma tą próbę i nie ulegnie uszkodzeniu (rozbierałem już swój komputer i wiem, jaką ma konstrukcję ). Jeżeli w wyniku testu będzie przeskakiwać iskra, to masz walniętą linię sterującą komputera, jeżeli nie - uwalony moduł sterujący cewką (do wymiany całość, raczej nie dostaniesz samego modułu, bo to zazwyczaj jest zintegrowane). Jeżeli usterka kompa - bez paniki, prawdopodobnie pierdółka, więc daj znać (też jestem z Wa-wy) - podjadę i się naprawi EDIT: Spotkałem już się z oboma opisanymi uszkodzeniami, właśnie badam moduł padniętej cewki, żeby opracować metodę naprawy lub opracować elektronikę zastępczą, żeby dało radę zregenerować oryginalną cewkę " i okazało się że napięcie na środkowym przewodzie mam 11.54V a podczas odłączania go od masy przeskakuje iskra, także według słów kolegi z forum mam walniętego kompa i sprawną cewkę??? -
Zrobiłem dokładnie tak jak poniżej: "Już śpieszę z wyjaśnieniami Moduł zapłonowy jest zintegrowany z cewką. Można go sprawdzić bez podmiany. A oto sposób: W kabel WN idący do rozdzielacza włóż np. jakąś starą świecę i przyłóż do masy. Teraz niech ktoś przekręci kluczyk w stacyjce a ty obserwuj świecę - ze względu na konstrukcję moduł sterujący cewką WN daje jedną iskrę po pojawieniu się napięcia w instalacji (ale może to być zależne od konkretnego tupu cewki, więc nie jest na 100% pewne). Aby się upewnić, zaopatrz się w przewód zakończony szpilką z jednej strony. Wbij go w środkowy przewód złącza cewki. Jeśli masz miernik napięcia, zmierz wartość napięcia na tym przewodzie (powinna wynosić poniżej 12V, u mnie jest 8V). Jeśli napięcie jest, to drugą stronę przewodu ze szpilką przykładaj do masy i puszczaj (ale nie trzymaj zbyt długo zwartego do masy, wystarczy na chwilkę przytknąć). W momencie puszczenia przewodu powinna przeskoczyć iskra. Bez obawy, jeśli zrobisz tak, jak piszę, na 100% nic nie uszkodzisz, ani cewki, ani komputera sterującego - komputer dokładnie tak samo steruje cewką, zwiera jej styk do masy i odłącza. Linia sterująca komputera też wytrzyma tą próbę i nie ulegnie uszkodzeniu (rozbierałem już swój komputer i wiem, jaką ma konstrukcję ). Jeżeli w wyniku testu będzie przeskakiwać iskra, to masz walniętą linię sterującą komputera, jeżeli nie - uwalony moduł sterujący cewką (do wymiany całość, raczej nie dostaniesz samego modułu, bo to zazwyczaj jest zintegrowane). Jeżeli usterka kompa - bez paniki, prawdopodobnie pierdółka, więc daj znać (też jestem z Wa-wy) - podjadę i się naprawi EDIT: Spotkałem już się z oboma opisanymi uszkodzeniami, właśnie badam moduł padniętej cewki, żeby opracować metodę naprawy lub opracować elektronikę zastępczą, żeby dało radę zregenerować oryginalną cewkę " i okazało się że napięcie na środkowym przewodzie mam 11.54V a podczas odłączania go od masy przeskakuje iskra, także według słów kolegi z forum mam walniętego kompa i sprawną cewkę???
-
immobiliser mam odłączony a czujnik\ halla mam oryginał 300zł ponad kosztował zamówiłem na jutro cewkę i zobaczymy bo nie mam u kogo zrobic podmianki z moim
-
witam przyłączę się do tematu. posiadam Paska z 2.0 85kw ADY i ostatnio mam problem z iskrą po prostu znikła, mam nowe przewody świece rozdzielacz palec rozdzielacza i czujnik Halla, auto jeździło bez problemów aż pewnego dnia zabrakło mi benzyny i chciałem odpalić go awaryjnie na gazie, niestety nie udało się, po zatankowaniu benzyny też nie odpalił, na zaciągu przez 2 auto na chwilę odpalił potem zgasł, po jakimś czasie odpalił chodził, po zgaszeniu odpalił, i następnego dnia też, lecz później odmówił posłuszeństwa natomiast wieczorem odpalił na nowo, i wreście następnego dnia po odpaleniu zgasł i do tej pory nic... w czym może tkwić problem??? w cewce?? wygląda na oryginalną, dodam że auto ma przejechane ok 300tyś km, dziękuję za odpowiedzi pozdrawiam
-
zaciski tył w B4 - czy pasują z nowszych modeli???
sadencjusz odpowiedział temat → Hamulce, felgi, opony
a jeśli chodzi o tłoczki docisków?? bo w sklepie powiedzieli że są 3 rozmiary. -
zaciski tył w B4 - czy pasują z nowszych modeli???
sadencjusz odpowiedział temat → Hamulce, felgi, opony
a może ktoś podrzucić jakie duże muszą być tarcze?? lenia mam nie chce mi się kola ściągać i robić szkicu z wymiarami, ja mam tarcze do wymiany i regeneracji zaciski i ręczny...posiadam B4 varianta 2.0 85kw -
okazuje się że nie kręci się napęd czujnika po wkręceniu w napęd.. macie jakieś sugestie co do tego??/
-
witajcie. mam nietypowy problem. jestem posiadaczem Passata 2.0 8v w manualu z 1995r. model 96' pewnego czasu przestał mi wskazywać prędkościomierz, wymieniłem czujnik prędkości ślimaka, kilkukrotnie sprawdzony przekaz impulsu z impulsatora na prędkościomierz i jest ok ale po wkręceniu czujnika ze ślimakiem w skrzynie nadal nie działa. czy spotkaliście z czymś takim??? możliwe że w skrzyni się tryby "ukróciły"??? będę wdzięczny za podpowiedzi pozdrawiam
-
okazało się że dioda się spaliła, perzy okazji odkryłem brak diody od airbagu, po rozmowie z poprzednim właścicielem okazało się że dawał do zrobienia wygaszenia i sprawdzenia tą sprawę świecącej kontrolki a oni ja po prostu wycieli, za zapłacone grube pieniądze, po podłączeniu Vaga wyskoczyły mi błędy 287 Czujnik liczby obrotów tylny prawy-G44 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1274 Silnik sterujący klapy przepływu powietrza-V71 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem takżę kupię czujnik i problem ABS u powinien się rozwiązać, najgorsze jest to że ostatnio zaczęły mi obroty spadać podczas zmiany biegów jak jadę a nawet zgasną auto, Vag żadnych błędów nie wykrył które by się pojawiały cały czas
-
mam pyatnie jaki jest koszt takiego impulsatora jeśli chodzi o 2litrową benzynę 8 zaworową???