Skocz do zawartości

Piotr900

  • Liczba zawartości

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

1 obserwujący

O Piotr900

  • Urodziny 03.04.1982

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wola

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. jeżdżę już 2 lata i jest ok polecam . dali mi gwarancję na 2 lata lub 80 tyś. wiec myślę że i tak sie opłaca . pozdrawiam .. jak te siądą to też kupię MS
  2. kolego a wyciągnij bezpiecznik od abs powinno pomóc któryś pewnie czujnik szaleje od koła i to jest powód tego . sprawdz to. czujnik źle oblicza obroty koła.
  3. jedyna wada tych 115 km to to że słabo grzeją i wolno sie nagrzewa silnik .
  4. a dobrze włożyłeś pompowtryski i z odpowiednim kątek je dokręciłeś chodzi mi o regulacjię pd ..
  5. a możesz zrobić zdjęcie jak to wygląda
  6. tak czujnik sprawdzałem. 90 ma dopiero po 20 km tylko na zagerach a na klimatroniku w trybie serwis mam po 20 km 58 stopni i nie chce ruszyć dalej nadmuch na szybe jedna kreska
  7. witam mam pytanie odnośnie egr jak duży wpływ na osiągniecie temperarury ma zawór egr . odciołem go całkiem i auto sie bardzo kiepsko nagrzewało podłąćzyłem go z powrotem i w miare jako tako sie nagrzewał ... temperature łapie do 30 stopni w miarę szybko a później to katastrofa i nie wiem co go boli 3 termostaty wymienione . proszę o jakieś sugestie
  8. sprzegło przywiązałem nicią i tak samo sie nagrzewa , no mam ten blaszany ale jak by puszczał to wąż byłby gorący ten górny prawda . a co masz na myśli pożądne mycie układu jakimś specjalnym płynem
  9. witam a ja mam tak że przejadę 15 km w temperaturze ok2 do 3 stopni na plusie i górny wąż zimny a silnik mi się wolno nagrzewa i nie wiem co jest powodem prosze o jakieś sugestie uszczelka wymieniona brak jakiegoś bulgotania głowica była sprawdzona na szczelność termostat wymieniony
  10. witam ja sprawdziłem sobie ogrzewanie tak weszłem w tryb serwisowy klimatronika (econ+ zmniejszanie temperatury+zmniejszanie obrot wentyl) ustawiłem nadmuch na nogi czerwonym przyciskiem weszłem w kanał 7 i patrzyłem jaką temperature wydmuchuje wentylator i na wskaźniku jest 90 a na klimatroniku 55 stopni moje pytanie brzmi dlaczego tak wolno sie nagrzewa 90 na klimatr. mam dopiero po 18 km a termostat dobry świece dogrzewające działają pozdrawiam
  11. dokładnie co kolega napisał wyżej .= ja tez MS i już zrobiłem na nich 15 tyś i jest ok polecam jak za tą cenę
  12. ona wchodzi pod tym starym numerem
  13. bo tamte śruby regulacyjne pękały i dlatego zmienili zamiast bolca jest taka krótka i trzeba do nie śrube koszt 10 zł
  14. jak instalujecie windows 7 i chcecie korzystć z vag 311 to tylko windows 7 32 bit chodzi po postawiłem od nowa system
  15. tak ja zrobiłem sobie sam z aluminium wyglada jak klucz oczkowy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności