-
Liczba zawartości
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O MariuszL
- Urodziny 10.10.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Chełmno
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
-
Rok produkcji
2000
-
MariuszL obserwuje zawartość → Climatronic - nie działa podświetlenie.
-
Znów garść informacji.. Fura dojechała i wczoraj się pobawiłem, wyczyściłem przepływomierz - w chwili obecnej odpala super na benzynie, jak i na samym gazie. Pojeździłem chwilę na samej zupie, przez moment było super (na jedynce i na dwójce - szatan !!!) - jak by mocy miał naprawdę więcej.. po chwili jak by coś się zmieniło - był troszkę słabszy , jak wciskam więcej gazu na 3 i 4 biegu zaczyna kichać i prychać. Na jałowym chodzi już super. żadnego kichania i prychania.. chciałbym też zdiagnozować sam przepływomierz : wchodzę w silnik, mes blocks 08 group 002 odczytuje i do czego porównać ? Jakie są prawidłowe odczyty przepływomierza w B5 1.8 20v APT 00r. ?
-
Pomoże ktoś ?
-
Samochód "dojechał" do mnie. Posprawdzałem i niczego dziwnego nie znalazłem. Zauważyłem jednak pewną anomalię. Pasek na benzynie chodzi naprawdę bardzo dziwnie: po odpaleniu, kicha, prycha, i bardzo kopci na biało. po jakimś czasie jak nie zgaśnie w tym stanie i przełączy się na gaz - jak ręką odjął. Czy tu winić można przepływkę ? Jak by była zasyfiona działo by się chyba tak samo w tych dwóch przypadkach (benzyna i gaz).. Proszę o wskazówkę.
-
Mówimy o sprawdzeniu szczelności kolektora dolotowego ?
-
B5 1.8 20v - brak mocy Samochód odpala, na jałowym chodzi równo i cicho, czasem przy odpalaniu jak jest zimny to kilka razy "strzeli" i dalej jest ok. Jeżdżąc nic specjalnego się nie dzieje - po prostu samochód jest bardzo słaby, czasem mam wrażenie, że jak jadąc - kilka razy pod pompuję gazem to szybciej się zbiera i łapie moc. Po podłączeniu do kompa jedynym błędem jest 16885, niby to błąd impulsatora - czy może on spowodować takie anomalie ? Proszę o małą pomoc w temacie.
-
Szarpanie podczas puszczania nogi z gazu..
MariuszL odpowiedział MariuszL → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Faktycznie 20V - sorki Zawieszenie silnika i skrzyni sprawdzone jest ok, sprzęgło wymienione, przeguby wymienione. sądzę że raczej problem tkwi w czymś innym bo zapewne szarpałby też przy dodaniu gazy jak by zawieszenie silnika lub skrzyni broiło a tak tylko "w jedną stronę"... Przepustnica... Tego jeszcze nie robiłęm.. muszę w weekend zasiąść do pracy. -
Ustawienie Wersji językowej tekstów informacyjnych na panelu
MariuszL odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
Podpowie ktoś skąd zassać tą wersję 583 ??? EDIT: Poszło mi na wersji 4.09 - są już km a nie mile Mam dodatkowe pytanie co oznacza ten kod który jest aktualnie w liczniku 05145 ?? -
Climatronic - nie działa podświetlenie.
MariuszL odpowiedział MariuszL → na temat → Elektryka, oświetlenie
Ma ktoś jakieś info który pin w kostce jest odpowiedzialny za podświetlenie climatronica ?? Nigdzie nie mogę znaleść... Dzieki z góry za pomoc. -
Dziwne zachowanie silnika APT (1,8 benzyna)
MariuszL odpowiedział MariuszL → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
W moim przypadku podanie km już nie wiele pomoże - kupięm kolejny silnik za 700zł i zapindala jak nówka .. Poprzedni jak stwierdził mechanik o dziwo nie nadawał się do niczego. Zastanawiające jest tylko to, że tak od razu "padł".. -
Witam. Czytam otchłań tego forum lecz zapytań lub odpowiedzi na temat mnie dotykający nie znalazłem.. Jadę sobie paskiem 1,8 24V 2000r benzyna oczywiście - zimnym lub ciepłym bez znaczenia. Teoretycznie jest git ale jak jak tylko puszczam nogę z gazu czuć dosyć mocne szarpniecie zanim silnik zacznie zwalniać.. Niema płynnego przejścia z jakiegoś tam zakresu obrotów na niższe zawsze szarpnie - jest to już naprawdę dosyć wkur...ce. Aktualnie mam gaz założony lecz identyczna sytuacja była już przed instalacją gazową.. Jutro zczytam vagiem jakieś błędy i podam troszę więcej info - jeżeli takowe będzie. Pozdrawiam Mariusz
-
Dokłądnie - przydało by się info.
-
Dziwne zachowanie silnika APT (1,8 benzyna)
MariuszL odpowiedział MariuszL → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
a więc od rana zabieram się za rozbiórkę silnika celem sprawdzenia pierścieni ... nic innego mi nie pozostało. -
Dziwne zachowanie silnika APT (1,8 benzyna)
MariuszL odpowiedział MariuszL → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
czyli to trykotanie byłoby uzasadniane a reszta ?? -
Dziwne zachowanie silnika APT (1,8 benzyna)
MariuszL odpowiedział MariuszL → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
jedno tak - ale to jest to "lżejsze", drugie w okolicach chłodnicy w silniku od czoła. -
Witam Dwa tygodnie temu padł mi termostat, w trakcie jazdy z Torunia do Gdyni.. Nie było całkiem zimno więc dało się jechać.. Kilka dni póżniej po przejechaniu 40km od uruchomienia silnika zaczęła się świecić kontrolka oleju z dodatkowym opisem na komputerze (stop engine), przestraszyłem się i zjechałem na pobocze po czym zgasiłem silnik. Przed samym gaszeniem słychać było coś jak by "granie klawiatury" w silniku (takie stukanie).. Kilka minut po zgaszeniu sprawdziłem olej - była połowa miarki... sprawdzając licznik okazało się, że mam 2,5 tyś km po planowanej/zapomnianej wymianie oleju - dowieziono mi olej, dolałem niecałe 0,5 l (prawie górn granica miarki) i pojechałem do domu (7km) wszystko ucichło. Przez kolejne 2-4 dni celem sprawdzenia jeżdziłem tylko do pracy około 15km w dwie strony dziennie. Wszystko było ok więc pojechałem wymienić olej (stan oleju był znów w połowie miarki). Po wymianie oleju i termostatu wypuściłem się na trasę - około 35 km znów to samo, trykanie czegoś w silniku i komunikat oleju na komputerze. Po ponownym sprawdzeniu oleju stan oleju wzrósł !! do całej miarki i jeszcze z 5 mm !!! odczekaliśmy z godzinkę w cpn'ie i spowrotem do domu. Po powrocie sprawdziłem zszokowany stan płynu chłodzenia - niby w normie, z silnika tez nic nie cieknie - całkiem suchutki.. Panowie pomocy w zdiagnozowaniu problemu ... Dodam jeszcze, że ostatnimi czasy, czasmi był problem z jazdą, a mianowicie przy chęci wyprzedzania jak dodawałem gazu silnik reagował całkiem odwrotnie - im więcej gazu to on bardziej słabł.. po chwili to mijało. Aktualnie po odpaleniu silnika coś cicho nadal "tryka"....