CybPL
-
Liczba zawartości
62 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O CybPL
- Urodziny 09.08.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Elblag
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1999
-
CybPL obserwuje zawartość → Problem z odczytem grupy nr 13
-
Czy ktoś mógłby potwierdzić powyższą teorię ?
-
Witam, Mam dość nietypowy problem z autem. Nie mam możliwości odczytu korekcji pompo wtrysków, przy obrotach silnika powyżej ~1600 obr/ min. Jeżeli auto stoi sobie na luzie wszystko działa prawidłowo. Przy dodawaniu gazu odczyty z grupy 13stej działają poprawnie aż do wyżej wspomnianego przedziału. Przy obrotach wyższych niż 1600 auto pokazuje ostatnie znane wartości i wszystkie odczyty z tej grupy po prostu się "zamrażają". Dodam że pozostałe grupy działają poprawnie. Co może być nie tak ?
-
AJM Kombi - Średnio na baku te ~850 km ( cykl 80% miasto, 20% trasa ). Na większej trasie ( Niemcy, autobahna ) około 1000 km. Generalnie maksymalne spalanie nie przekracza 6,5-6,7 L. Wszystkie pomiary według tankowań.
-
Przy przyspieszaniu dymi na czarno-1,9tdi 130koni
CybPL odpowiedział czarek1210 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
A co było przyczyną remontu głowicy ? -
Porób tak jeszcze parę razy... Obyś się nie zdziwił jak olej pójdzie Ci w silnik, pognie korbowody, rozwali głowicę... Taka turbina prędzej czy później zakończy żywot Twojego silnika. Też myślałem tak jak koledzy powyżej. Pomogło raz, pomogło drugi, pomogło trzeci piąty i dziesiąty. A teraz mam po silniku. Po turbinie oczywiście też.
-
Zauwazalne dymienie z wydechu - prosba o pomoc.
CybPL odpowiedział CybPL → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
U mnie była to nieszczelność w dolocie. Każda nieszczelność powoduje niestety dymienie. Jak masz nieszczelny IC to co się dziwisz... -
Tak tylko ja w zasadzie blok mam - bardziej chodzi mi o korbowody. A że w takiej samej cenie jest i to i to dlatego rozważam kupno całego bloku.
-
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=98521 Okazało się że nie sprawdzono dokładnie korbowodów... Świeca wyszła turbiną - ta też poszła do wymiany. Teraz jest nowa głowica, nowe turbo, tylko dołu brak.
-
No dobra czyli do wyboru mam : AJM ATJ AUY Jakiś jeszcze pasuje ? Bo mało tego na alledrogo...
-
Z tego wynika że pasuje od ATJ... A gdzieś widziałem AUY ;/ Sam teraz już nie wiem ;/
-
Witam, Mam ta przyjemność ze konieczna jest wymiana bloku silnika ( w zasadzie korbowodów bo się pogieły ) I teraz pytanie - czy do AJMa będzie pasował inny blok ? Bo podobno korbowody od AUY są identyczne. Nie wiem właśnie czy szukać korbek ( kompletu - o co ciężko bo przeważnie są pojedyncze sztuki a wolałbym komplet z jednego silnika ) czy wymienić cały blok ( lub kupić blok i przełożyć wał + korby ). Czy ktoś orientuje się czy muszę szukać koniecznie AJM czy pasuje też inne oznaczenie literowe ? Uprzedzając pytania - wymiana całego silnika odpada.
-
Ja wczoraj zwaliłem od nowa silnik - dziś dokładne oględziny korbowodów i wszystkiego w dolnej części... Zobaczymy...
-
Szczególnie że nie mam pompy...
-
Tyle że u mnie problem nie znika po rozgrzaniu. Silnik jako silnik chodzi ok - ale problem dymienia pozostaje... Odpalałem go kilka razy, przejechałem w sumie 27 km i spalił z 10 L ropy... Więc ewidentnie jest tu jakiś problem z tym dawkowaniem... Ale jaki ? ;/ Priorytetem będzie teraz ten czujnik halla... To sprawdzę i dam znać.
-
Wtryski były zamieniane, one są ok. Muszę powalczyć teraz z tym czujnikiem bo to już jest jakaś czarna magia. Pytanie - da się go jakoś sprawdzić na VAGu ? Bo błędów nie ma. Albo co będzie jak odłączę go całkowicie ? Silnik nie odpali ?