Skocz do zawartości

CybPL

  • Liczba zawartości

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O CybPL

  • Urodziny 09.08.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elblag

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1999
  1. Czy ktoś mógłby potwierdzić powyższą teorię ?
  2. Witam, Mam dość nietypowy problem z autem. Nie mam możliwości odczytu korekcji pompo wtrysków, przy obrotach silnika powyżej ~1600 obr/ min. Jeżeli auto stoi sobie na luzie wszystko działa prawidłowo. Przy dodawaniu gazu odczyty z grupy 13stej działają poprawnie aż do wyżej wspomnianego przedziału. Przy obrotach wyższych niż 1600 auto pokazuje ostatnie znane wartości i wszystkie odczyty z tej grupy po prostu się "zamrażają". Dodam że pozostałe grupy działają poprawnie. Co może być nie tak ?
  3. AJM Kombi - Średnio na baku te ~850 km ( cykl 80% miasto, 20% trasa ). Na większej trasie ( Niemcy, autobahna ) około 1000 km. Generalnie maksymalne spalanie nie przekracza 6,5-6,7 L. Wszystkie pomiary według tankowań.
  4. Porób tak jeszcze parę razy... Obyś się nie zdziwił jak olej pójdzie Ci w silnik, pognie korbowody, rozwali głowicę... Taka turbina prędzej czy później zakończy żywot Twojego silnika. Też myślałem tak jak koledzy powyżej. Pomogło raz, pomogło drugi, pomogło trzeci piąty i dziesiąty. A teraz mam po silniku. Po turbinie oczywiście też.
  5. U mnie była to nieszczelność w dolocie. Każda nieszczelność powoduje niestety dymienie. Jak masz nieszczelny IC to co się dziwisz...
  6. Tak tylko ja w zasadzie blok mam - bardziej chodzi mi o korbowody. A że w takiej samej cenie jest i to i to dlatego rozważam kupno całego bloku.
  7. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=98521 Okazało się że nie sprawdzono dokładnie korbowodów... Świeca wyszła turbiną - ta też poszła do wymiany. Teraz jest nowa głowica, nowe turbo, tylko dołu brak.
  8. No dobra czyli do wyboru mam : AJM ATJ AUY Jakiś jeszcze pasuje ? Bo mało tego na alledrogo...
  9. Z tego wynika że pasuje od ATJ... A gdzieś widziałem AUY ;/ Sam teraz już nie wiem ;/
  10. Witam, Mam ta przyjemność ze konieczna jest wymiana bloku silnika ( w zasadzie korbowodów bo się pogieły ) I teraz pytanie - czy do AJMa będzie pasował inny blok ? Bo podobno korbowody od AUY są identyczne. Nie wiem właśnie czy szukać korbek ( kompletu - o co ciężko bo przeważnie są pojedyncze sztuki a wolałbym komplet z jednego silnika ) czy wymienić cały blok ( lub kupić blok i przełożyć wał + korby ). Czy ktoś orientuje się czy muszę szukać koniecznie AJM czy pasuje też inne oznaczenie literowe ? Uprzedzając pytania - wymiana całego silnika odpada.
  11. Ja wczoraj zwaliłem od nowa silnik - dziś dokładne oględziny korbowodów i wszystkiego w dolnej części... Zobaczymy...
  12. Szczególnie że nie mam pompy...
  13. Tyle że u mnie problem nie znika po rozgrzaniu. Silnik jako silnik chodzi ok - ale problem dymienia pozostaje... Odpalałem go kilka razy, przejechałem w sumie 27 km i spalił z 10 L ropy... Więc ewidentnie jest tu jakiś problem z tym dawkowaniem... Ale jaki ? ;/ Priorytetem będzie teraz ten czujnik halla... To sprawdzę i dam znać.
  14. Wtryski były zamieniane, one są ok. Muszę powalczyć teraz z tym czujnikiem bo to już jest jakaś czarna magia. Pytanie - da się go jakoś sprawdzić na VAGu ? Bo błędów nie ma. Albo co będzie jak odłączę go całkowicie ? Silnik nie odpali ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności