Skocz do zawartości

pantera

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pantera

  • Urodziny 26.03.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    ROBERT
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    POZNAŃ

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (ADY)
  • Rok produkcji
    1995
  1. pantera

    Sterownik ABS

    Już ten temat przerabiałem. Wycieraczki działają, klakson też. Dziękuję za podpowiedź. Pozdrawiam.
  2. pantera

    Sterownik ABS

    Ponawiam prośbę.
  3. pantera

    Sterownik ABS

    Witam. Od kilkunastu miesięcy borykam się z tym samym problemem co "ksys". Co kilka dni zapala mi się kontrolka i ABS nie działa (często jest to przy pierwszym uruchomieniu silnika, a bardzo rzadko w czasie jazdy). Po przejechaniu kilku kilometrów i ponownym przekręceniu stacyjki, kontrolka gaśnie i ABS jest sprawny. VAG pokazuje błąd nr 00532 "błąd napięcia zasilania". Nadmieniam, że wymieniłem pompę ABS, bezpieczniki, przekaźniki nr 79 i 179, sprawdziłem ładowanie+akumulator oraz wiązki z przewodami. Wszystko jest ok!, ale problem istnieje. Proszę o informacje, co może być przyczyną usterki?
  4. pantera

    Sterownik ABS

    Pomoże ktoś !!!
  5. pantera

    Sterownik ABS

    Witam. Od kilkunastu miesięcy borykam się z tym samym problemem co "ksys". Co kilka dni zapala mi się kontrolka i ABS nie działa (często jest to przy pierwszym uruchomieniu silnika, a bardzo rzadko w czasie jazdy). Po przejechaniu kilku kilometrów i ponownym przekręceniu stacyjki, kontrolka gaśnie i ABS jest sprawny. VAG pokazuje błąd nr 00532 "błąd napięcia zasilania". Nadmieniam, że wymieniłem pompę ABS, bezpieczniki, przekaźniki nr 79 i 179, sprawdziłem ładowanie+akumulator oraz wiązki z przewodami. Wszystko jest ok!, ale problem istnieje. Proszę "ksys" napisz, jak poradziłeś sobie ze swoim problemem. Do pozostałych forumowiczów prośba również o informacje, co może być przyczyną usterki?
  6. Przekaźnik nr 30 znajduje się w skrzynce bezpieczników w górnym rzędzie.
  7. Zamykam temat. Wadliwy okazał się czujnik położenia wału korbowego. Po wymianie w sierpniu ubiegłego roku usterka zniknęła. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi.
  8. Zamykam temat. Problemem był przekaźnik nr 30 (luźna stopka). Dziękuję wszystkim za podpowiedzi.
  9. Może ktoś orientuje się jakie wartości powinien posiadać czujnik położenia wału korbowego w silniku 2.0 ADY.
  10. Pozostaje tylko podmiana czujnika, bo odłączenie jego zatrzymuje silnik i nie da się go odpalić. Pytanie-czy jego wadliwe działanie będzie powodowało chwilowe przerywanie silnika?
  11. Chciałbym doprecyzować pytanie. U mnie w silniku występują 2 czujniki: 1. czujnik Halla w aparacie zapłonowym 2. czujnik położenia wału korbowego w okolicach filtra oleju Moje poprzednie pytanie dotyczyło tego drugiego czujnika, ponieważ po sprawdzeniu okazało się, że czujnik Halla w aparacie zapłonowym jest ok! Nie jestem mechanikiem, ale wydaje mi się, że umiem rozróżnić te dwa czujniki.
  12. Jeden z kolegów na forum podpowiedział mi, że usterka może tkwić w czujniku położenia wału. Moje pytanie brzmi, jakie są typowe objawy uszkodzenia w/w czujnika oraz czy jego wadliwe działanie pozostawi ślad w komputerze?
  13. Mam podobne objawy jak ty, z którymi borykam się od dłuższego czasu. Jeśli poradziłeś sobie ze zlokalizowaniem usterki i naprawą, to proszę napisz.
  14. Może ktoś miał podobną usterkę, z którą sobie poradził. Proszę o porady ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności