-
Liczba zawartości
31 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Glatz
- Urodziny 16.12.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Wojtek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kłodzko
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2001
-
Witam Niedawno zakupiełm passka. Zauważyłem, że wtyczka fotela pasażera jest rozłączona i zaklejona taśmą izolacyjną. Po odklejeniu taśmy dostrzegłem wsadzony opornik, przez co VAG nie wykrywał żadnych nieprawidłowości z airbegiem. Pytanie co z tym fantem zrobić (jakie są opcje usterkie w związku z wsadzeniem opornika przez poprzedniego właściciela) ? Spotkałem się z opinią, że poduszki może tam nie być po dzwonie, albo coś się skopało przez pranie tapicerki i zmoczenie elektryki fotela. Z góry dzięki za wszelkie sugestie.
-
Brak sygnału kierunkowskazów podczas zamykania centralką.
Glatz odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
Witam Ja z kolei mam problem przy zamykaniu. Po naciśnięciu guzika w pilocie zamyka normalnie zamek ale wiesza się lewa strona kierunkowskazów i świeci cały czas (także na desce roździelczej). Problem występuje dość często, ale wystarczy nacisnąć ponownie zamykanie to kierunki migną i gasną. Co może być przyczyną ? -
Zajebista naklejka z tą wroną. Gdzie ją można kupić kolego Wally ?
-
Pobierasz plik z teledyskiem w formacie .flv potem odpalasz np. w tym programie http://www.pazera-software.pl/products/audio-extractor/ i konwertujesz do mp3.
-
1.Glatz 2.Dolnośląskie/Kotlina Kłodzka/Kłodzko - DKL 3.Wlepa lewy dolny róg, tylnej szyby.
-
Miałem passka z silnikiem 75 km, teraz mam innego z silnikiem 90 km, ale zdarzyło mi się jechać też 110 konnym. Polecam 110, ale prędzej trafisz 90 konny silnik 1Z, 75 konny sobie odpuść, nie ma zrywu takiego jak reszta i osobiście bardzo źle mi się tamtym paskiem wyprzedzało, po za tym więcej palił niż 1Z.
-
Taryfikator mandatowy, nie przewiduje, żadnych sankcji za rękę w gipsie Jedyną osobą, która może zabronić Ci jazdy samochodem jest lekarz, który zajmuje się badaniami na potrzeby kierowców czy tam komunikacji lądowej. Dopiero mając pisemny zakaz od lekarza, w razie kolizji, czy wypadku będziesz odpowiadał za to przed sądem. Policjant nie lekarz, także guzik mu do temu czy masz gips na ręce, nodze czy przyrodzeniu
-
Ok dzięki bardzo za pomoc już wszystko wiem.
-
Dzięki za info. Możesz zamieścić większe zdjęcie z Etki bo po kliknięciu w miniaturkę dalej jest miniaturka i nic nie widać. Sprzęgło mam hydrauliczne, a co do tego czy jest za daleko to nie wydaje mi się, bo całe mocowanie nie było spawane tylko, że tak powiem "tyłek" chyba, że parę milimetrów tej ścianki ma tutaj duże znaczenie. Czy nie brakuje tam jeszcze czegoś ?
-
Zacznę może od początku. W niedzielę rozkraczył mi się passat na światełkach. Pedał sprzęgła przytulił się do podłogi i już nie chciał się odkleić. Dzisiaj wjechał na warsztat i okazało się, że wszystko jest ok jeżeli chodzi o pompę itp rzeczy. Pękła blaszka widoczna na zdjęciu, którą migomatem udało się przykleić. Obecnie autem da się jechać lecz skok od podłogi do pozycji wyjściowej jest bardzo malutki. Mechanik mówił że brakuje tam czegoś jakiejś tulejki plastikowej (dał tymczasowo takie żółte coś widoczne na zdjęciach, bo cholera wie gdzie to się zapodziało) i czegoś tam jeszcze, sam nie wiedział. Jak się ręcznie pociągnie pedał to zatrzymuje się w pozycji widocznej na zdjęciu czyli nie na równi z pedałem hamulca. Tu pytania do Was : 1. Jak wygląda ta tulejka czy to coś plastikowe, jaki ma numer i o co pytać w sklepie (czy w ogóle to dostanie w sklepie) 2. Co jeszcze brakuje tak aby pedał sprzęgła normalnie pracował i zatrzymywał się na tej wysokości co hamulec ? Przepraszam za te fotki ale robiłem je na szybko, żeby zobrazować jak to wygląda. Dodam jeszcze tylko, że sprzęgło jest odpowietrzone. Jakby ktoś posiadał fotki tego co ma tam być, a czego u mnie nie ma to będę wdzięczny. Uploaded with ImageShack.us
-
Dzięki woys za odzew. Byłem dzisiaj u elektryka, i umówiłem się z nim na jutro bo być może uda mu się przerobić ten mój sterownik. VAG oczywiście na bierząco podłączany, gość zna się na rzeczy także damy jakoś radę. Jak nie uda się przerobić tego sterownika to poszuka się wtedy takiego jaki ma być i dalej będziemy działać. Bez ABSu da się, żyć więc sprawa aż tak nie ciśnie. Jakby co to wiem, że mogę na Was koledzy liczyć, za co serdecznie dziękuję.
-
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
Glatz odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Jak wyżej, mój VIN - WVWZZZ3AZSE042112 Z góry serdeczne dzięki. -
Mój numer nadwozia to WVWZZZ3AZSE042112, to który to będzie sterownik do mojego paska ? Jakiego sterownika szukać ? Numer sterownika zamontowanego w aucie to ZSB3A0907367B, jak mniemam ten jest nieodpowiedni.
-
Ok raz jeszcze dzięki, jutro będę działał.