Jump to content

jihad

  • Content Count

    413
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Bruno
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowa Wieś

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Recent Profile Visitors

654 profile views
  1. Pewnie 502.00. W praktyce jak mniemam każdy dzisiejszy olej spełnia tę normę, nawet jak nie ma na opakowaniu aprobaty VW.
  2. Felga, małe obniżenie, reflektory soczewkowe, dobre radio, tunel z podłokietnikiem z B5FL, zegary z B5FL, lampka W8, oświetlenie przestrzeni nóg itd. Ale nie neony.
  3. Sam pomysł średni raczej, ale jak już chcesz w czasie jazdy to chyba lepiej pod światła pozycyjne? Podłączysz się przy włączniku świateł.
  4. Czy masz na pewno system ASR lub ESP? Powinien być do jego wyłączania przycisk koło radia / klimatronika, po lewej stronie, na dole. Jeśli guzika nie masz, to dlaczego uważasz, że masz któryś z tych systemów? W tzw. wlepce z wyposażeniem w książce serwisowej lub w przestrzeni bagażnika będzie oznaczenie kodowe zastosowanego systemu. Kodów jest trochę, poszukaj takiego w formacie 1Ax. Tu masz na przykład 1AT, czyli ESP.
  5. Co rozumiesz poprzez korzystanie w pełni z napędu na 4 koła?
  6. Zapewne w formacie CD-Audio, tak jak płyty z muzyką, które kupuje się w sklepie.
  7. I to w instrukcji obsługi jest może opisane?
  8. TRW DF2652 (288x25) https://www.trwaftermarket.com/pl/catalogue/#market=pl&vehicleType=P&manufacturerId=121&modelId=1568&vehicleId=|5729%2CNapęd przednich kół (10%2F96 -> 11%2F00%3B 90HP %2F 66KW)|5730%2CNapęd przednich kół (10%2F96 -> 11%2F00%3B 110HP %2F 81KW)|10055%2CNapęd przednich kół (08%2F98 -> 11%2F00%3B 115HP %2F 85KW)|16298%2CNapęd przednich kół (02%2F00 -> 11%2F00%3B 101HP %2F 74KW)&variantId=10055&productGroupId=82&attributeName=Strona zabudowy|dla numeru PR&attributeValue=Oś przednia|1LB%2F1ZC
  9. Naciśnięcie pedału sprzęgła nie wyłącza tempomatu?
  10. @HansikVR5 gdzieś pisałeś o aktywacji "testu wskazówek" - nie zrobisz tego na liczniku przedliftowym. Podobnie nie będzie wskazania zasięgu w km. Tylko poliftowe z immo3.
  11. Nie ma możliwości aby skrypt inaczej zachowywał się w przypadku stopki, a inaczej w treści postów?
  12. Tu masz rozpiskę pinów jako ciekawostkę: https://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-1996-2005-pinout-licznika/ Jednak zgrałbym wsad z tego licznika i montował nowy, przy czym wiązkę oczywiście trzeba będzie przywrócić do oryginału.
  13. Wszystko opisane na forum. Kabelkiem Viakena ogarniesz piny, wsady itp. W razie problemów jedynie potrzebowałbyś jakiegoś VAG Commandera, żeby immo wyłączyć. Wydaje mi się, że powinieneś kontynuować w którymś wątku o zmianach liczników i jak jest okazja to zrobić wszystko tak, żeby miało ręce i nogi. Edit: No i ładuj licznik poliftowy. Sam zamontowałem niedawno i nawet obeszło się bez wymiany klimatronika na poliftowy. Tylko robota we wsadach i kodowania za pomocą dwóch kabelków.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy