Skocz do zawartości

jihad

  • Zawartość

    315
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Informacje osobiste

  • Imię
    Bruno
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowa Wieś

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

495 wyświetleń profilu
  1. jihad

    Problem z Oświetleniem Postojówka

    Widziałem nawet połączenie 4300k z żółtym przeciwmgłowym i co?
  2. jihad

    Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )

    Ja bym podłączył przekaźnik wewnątrz kabiny. Zasilisz go napięciem po stacyjce, do tego masa i sygnał ze światła pozycyjnego. Do komory silnika wychodzi jeden przewód, czerwony, zasilający magiczną chińską kostkę. Masę na tę kostkę (czarny) znajdziesz gdziekolwiek w komorze silnika. Ewentualnie masa ta sama, która zasili przekaźnik może pójść do komory silnika, wtedy przeciągasz dwa przewody.
  3. jihad

    Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )

    Tak, to może być dodatkowy stabilizator, choć mam wrażenie, że najdroższym elementem tegoż jest obudowa.
  4. jihad

    Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )

    Bo takie są przepisy.
  5. jihad

    Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )

    Przekaźnik w każdym motoryzacyjnym za 10 zł. https://allegro.pl/oferta/przekaznik-uniwersalny-nc-no-przelaczajacy-12v-40a-5973184491
  6. jihad

    Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )

    No a jak inaczej je załączać? \ Przecież i tak akumulator je będzie je zasilał, tyle że poprzez stacyjkę. Mam na myśli podłączenie, zasilenie magicznej kostki, aby dowiedzieć się czy załączą się od razu czy po uruchomieniu silnika.
  7. jihad

    Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )

    Niekoniecznie. Być może światła wzbudzą się dopiero po uzyskaniu przez alternator napięcia ponad 13V? Może to jest ten "automat"? Tak naprawdę można to wywalić całkowicie zapewne i zasilić oba światła z przekaźnika, ale zostaw najpierw jak jest. W ogóle to podłącz czerwony i czarny do akumulatora i zobacz czy się załączą, czy dopiero po odpaleniu silnika.
  8. jihad

    Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )

    Tak, czerwony zasilający tę magiczną kostkę do styku 87A przekaźnika, a czarny do masy. Dalej do przekaźnika doprowadzasz zasilanie po stacyjce (30), masę i sygnał z żarówki pozycyjnej do 85 i 86 (bez znaczenia który gdzie).
  9. jihad

    Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )

    Automat to może taki, że jak pojawi się napięcie na czerwonym to światła załączą się automatycznie, same. Po włączeniu pozycyjnych. Coś takiego będziesz potrzebował, zwykły przekaźnik rozłączny.
  10. Jestem wciąż pod wrażeniem jak ludzie z jednej strony oczekują pomocy, a z drugiej starają się podać jak najmniej informacji potrzebnych do rozwiązania problemu.
  11. jihad

    diesel Moc samochodu

    W pewnych sytuacjach prawidłowa, w innych nie. Tu DSG pracuje w trybie sportowym i pewnie sandał w podłodze. Przecież jadąc po bułki nie będziesz cisnął do 4400 obr. Przy normalnej jeździe mi DSG zmienia przy około 2000 obr.
  12. jihad

    przycisk ASR a EDS/EDL

    Ciężko powiedzieć, ale ewolucja wygląda tak: ABS EDL ASR ESP. Przy czym ESP to nie zlepek wszystkich poprzednich plus coś tam, tylko nowy system, który potrafi dokładnie to co poprzednie i wiele więcej. Inaczej mówiąc to nierealne wg mnie, żeby nie działał moduł EDL, a działał ABS, ASR, ESP, bo takich modułów tam nie ma. ESP realizuje te funkcje i tak jak potrafi przyhamować którekolwiek koło podczas poślizgu, aby wyrównać tor jazdy, tak samo powinien zrobić to przy ruszaniu z miejsca. Innymi słowy system może nie być sprawny.
  13. jihad

    przycisk ASR a EDS/EDL

    Po czym to wnioskujesz? Kiedy prawe koło stoi na lodzie, a lewe na suchym asfalcie to nie można ruszyć z miejsca i system nie reaguje? EDL ma w takiej sytuacji przyhamować koło prawe, aby zwiększyć opór, którego nie daje powierzchnia pod nim.
  14. jihad

    przycisk ASR a EDS/EDL

    Masz ESP, a on potrafi to samo co ABS, EDL, ASR i jeszcze sporo więcej.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności