Jump to content

jihad

  • Content Count

    512
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Bruno
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowa Wieś

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Recent Profile Visitors

1,104 profile views
  1. Za stary moduł pod kierownicą.
  2. Tak, jest mnóstwo takich tematów, stąd zerowe zainteresowanie tym wątkiem. Tak naprawdę o przeładowaniu turbo w 1,9 chyba już napisano wszystko. Wystarczy to przeczytać.
  3. Nie ma radia dobrego do tego samochodu. Oryginalna Gamma V + tzw. emulator zmieniarki albo zwykła zmieniarka 6CD albo w zasadzie obojętnie co, bo i tak nic nie pasuje do archaicznego kokpitu passata. Jeszcze jedna opcja to 2DIN i jakaś stacja multimedialna.
  4. U mnie na 55 litrów zbiornika ok. 7 przypada na rezerwę wg instrukcji, czyli prawie 13 procent. Po odjęciu rezerwy zostaje "tylko" 48 litrów. Ponadto podczas gdy wskazanie zasięgu spadnie do 0, nie oznacza to, że w zbiorniku nie ma paliwa. Może jest litr, a może 3, więc nawet wtedy nie zatankuję "pełnych" 55 litrów. Następnie, nikt nie wie co tak naprawdę oznacza pojemność zbiornika paliwa, bo niekoniecznie musi być to ta sama wartość, co objętość paliwa, które możemy wlać do pustego zbiornika do pierwszego "odbicia" pistoletu. Przy LPG jest jasna sprawa, że tankujemy ok. 80% zbiornika. Dlaczego zakładasz, że tu musisz wlać 100% jego objętości, a nie np. 95%? Tankujesz ok. 50 litrów, przejeżdżasz 1000 km na zbiorniku, a tymczasem zrobiłeś "aferę" jakbyś zamiast zadeklarowanej pojemności X miał połowę, czy 2/3.
  5. Zdarzyło mi się doprowadzić do wskazania 0 na zasięgu w dwóch VW i nigdy się nic nie wydarzyło. Ten wątek to próba zrobienia problemu tam, gdzie go nie ma.
  6. U mnie prawie każda zmiana jest wyczuwalna mocniej jak w automacie. Ale używam rzadko, czasem do wcześniejszej redukcji przed wyprzedzaniem, czasem wyższy bieg kiedy kończy się górka, a skrzynia o tym nie wie i "piłuje" niepotrzebnie. 1,9 BXE
  7. Jakąś diagnostykę czujników ktoś robił? Problem jest z jednym z czujników, jego odległością od koronki lub z samą koronką (pęknięta). Czy serwis Bosch potrafi tylko wymieniać czujniki na podstawie wyglądu, że są stare i "profesjonalnie" pomierzyć ich oporność? Należy odczytać wartości prędkości odczytanych ze wszystkich czujników podczas jazdy, w teście dynamicznym, z niewielką prędkością. Wg mnie któryś czujnik oszukuje z powodów podanych powyżej (zaniża odczyt) i przy niewielkich prędkościach wskazuje 0, po czym system uznaje to za zablokowane koło i próbuje temu zapobiec.
  8. Przetarte kable w gumowej przelotce klapy? Innego powiązania siłownika klapy ze światłami pozycyjnymi (a właściwie oświetleniem tablicy rej.) nie widzę.
  9. No to wiesz już wszystko. Koszty niewspółmierne do ponoszonych kosztów.
  10. Felgi nazywają się Dijon. Może występują w innym rozmiarze, ale nie sądzę. Edit: Znalazłem jeszcze tylko wersję 7" z ET49, czyli też golf.
  11. Golf 7, 5G0 601 025 K 8Z8, 6J x 17H2 ET48 Nawet na tym zdjęciu widać, że opony mniejsze niż w pasku.
  12. Wszystko na forum jest, szukaj, czytaj. Zapewne najprościej jest nawiercić i wkręcić dyszę, króciec podobny jak stosuje się przy LPG.
  13. Pod fotelem kierowcy (w zasadzie pod nogami) masz moduł komfortu, w takiej czarnej, szczelnej skrzyneczce.
  14. Wyczyść swoją, albo kup nową, regenerowaną, ale nie za śmieszne pieniądze, bo potem nie będzie ci do śmiechu. Nowa ok. 2000 zł, regenerowana pewnie lekko ponad 1000 zł. Szrot.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy