Skocz do zawartości

jihad

  • Zawartość

    225
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Informacje osobiste

  • Imię
    Bruno
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowa Wieś

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

369 wyświetleń profilu
  1. jihad

    Co dziś zrobiłem w swoim VW

    Założyłem 312 tarcze na przód. W sumie nie wiem po co, ale liczę, że w pewnych sytuacjach mogą być lepsze od 288.
  2. jihad

    Fotel kierowcy, wypadła spreżyna

    Ja już mam takie dwie. Fotele podnoszą się i nie będę ich zakładał, chyba że wyciągnę fotel przy innej okazji.
  3. jihad

    Co myślicie o tych reflektorach.

    Przepisy są od tego, żeby się do nich stosować, a nie rozumieć.
  4. jihad

    diesel Zamiennik EGR 1.9 TDI ATJ 115KM

    Przyrostu mocy nie ma, bo skąd? Możesz to zamontować, choć pozbywasz się w ten sposób klapy gaszącej, możesz kupić też prawdziwy zamiennik EGR za 200-400 zł.
  5. jihad

    Co myślicie o tych reflektorach.

    Masz "jakieś tanie zamienniki" i chcesz kupić inne tanie zamienniki?
  6. jihad

    Problem vw passat b5 1.8t aeb 1999

    W autoryzowanym serwisie VW w starym aucie to co najwyżej olej czy klocki hamulcowe wymienią dobrze. Oni są nastawieni na serwisowanie aut gwarancyjnych i lekko pogwarancyjnych, przeglądy, wymiany filtrów. Wymieniłeś już podciśnienia?
  7. jihad

    diesel Kąt wyprzedzenia wtrysku BLS

    Daj na minus lekko. Nie ma uniwersalnego ustawienia, musisz testować.
  8. jihad

    Podłączenie radia

    Ale on nie ma takich kolorów. Kostkę VW wpina bezpośrednio w radio,
  9. jihad

    Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

    Naprawdę nikomu nie chce się samemu poszukać? Lepiej napisać VIN i czekać na podanie wyniku na tacy?
  10. jihad

    Podłączenie radia

    To oczywiście radio niefabryczne. Potrzebujesz tylko 3 przewodów: +12V z akumulatora, +12V pojawiające się po przekręceniu kluczyka i masa. Zapewne gniazdo ISO Philipsa jest w innym standardzie niż kostka VW i wspomniane wyżej napięcia są zamienione miejscami. Chodzi o piny 3 i 8 w kostce zasilającej, czyli u ciebie cienki czerwony i gruby czerwony z niebieskim paskiem. Masa jest na 7 i na pewno tu nie ma problemu skoro radio w ogóle się włącza. Na 3 powinieneś mieć zasilanie stałe z akumulatora, a na 8 po stacyjce, tak jak na schemacie wyżej. Jest zapewne odwrotnie i do tego jednego z napięć może w ogóle nie być (np. przepalony bezpiecznik). Możesz zamienić te przewody miejscami w kostce albo kupić coś takiego: https://allegro.pl/kabel-przedluzacz-iso-iso-m-f-rozlaczane-plusy-i7374799507.html
  11. jihad

    Podłączenie radia

    Nie, inny to próbnik wykonany z żarówki, albo błądzenie po omacku. Bo to schemat uniwersalny. Fabryczna instalacja ma więcej połączeń Czy kostkę wpinasz bezpośrednio do radia czy jest jeszcze jakaś redukcja? Ten stary Philips to coś sklepowego, czy może jeden z oryginalnych odtwarzaczy?
  12. jihad

    Podłączenie radia

    Z tym schematem i miernikiem powinieneś sobie poradzić. Problem polega na tym, że był podwójny standard, gdzie zamienione było zasilanie stałe z tym po stacyjce, czyli piny A3 i A8. Dziwne jednak jest to, że nie możesz radia włączyć bez kluczyka. To by wskazywało, że na obu pinach masz zasilanie po stacyjce, albo brak jest zasilania podtrzymującego, np. przepalony bezpiecznik.
  13. 1. Zmień mechanika 2. Wpisz w googlu "czyszczenie geometrii", nie oczekuj podania wszystkiego na tacy. To znaczy mamy zgadywać?
  14. jihad

    Passat B5 Fl modyfikacja zegarów.

    Tu masz staging: Reszta to jak post wcześniej napisane.
  15. Nie żałujesz, że nie zdecydowałeś się na remont zgodnie z zaleceniem MECHANIKA? 😏
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności