Jump to content

jihad

  • Content count

    389
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Informacje osobiste

  • Imię
    Bruno
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowa Wieś

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Recent Profile Visitors

628 profile views
  1. Ładowanie jest w porządku. Kolega ma mnóstwo większych problemów.
  2. Napięcie ładowania 13,7 V to mieści się w zakresie o nazwie PRAWIDŁOWE. W dolnym zakresie, ale wciąż prawidłowe.
  3. Hamulec postojowy jest również hamulcem awaryjnym i wg mnie powinna być możliwość użycia w każdej sytuacji. W ogóle skąd to pytanie? Spróbuj.
  4. jihad

    Problem z częścią

    Ale szukasz tak dla sportu? Turbo po drugiej stronie, z przodu. Rozrusznik chyba też po stronie pasażera, ale nisko i głęboko, tam gdzie silnik łączy się ze skrzynią.
  5. jihad

    Problem z częścią

    Tak. Parownik, inaczej reduktor.
  6. jihad

    wkład lusterko

    Potrzebuję wymienić oba wkłady. Lewy jest do śmieci, prawy muszę zmienić na duży. W tej chwili mam kupione zamienniki jakieś dwa lata temu i o ile do prawego nie miałem zastrzeżeń, to w lewym cymbał zastosował matę tej samej wielkości jak do małego prawego. W związku z powyższym oba do wymiany, tylko co kupić? Brał ktoś z Allegro ostatnio dobre wkłady i może polecić z czystym sumieniem? Ponad 200 zł za komplet w ASO to za drogo niestety do takiego kapcia. Widzę zamienniki Alcar, View Max, TYC ale to loteria. Ponadto jest cała masa zamienników bez nazwy. Edit: Przepraszam. Same lewe prawie 300 zł w ASO. Jakbym chciał złożyć samochód z części w ASO to kosztowałby z 7 miliardów.
  7. jihad

    diesel identyfikacja silnika

    Turbo AFN, AHH, AJM, ATJ, AVB wszystko to samo. Literka na końcu bez znaczenia.
  8. jihad

    naprawa boczków drzwi passat b5

    Tymczasem w Chinach: https://pl.aliexpress.com/item/32958666298.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.63938185WAExx6&algo_pvid=287a929b-7124-4217-b8db-a980a6a57f75&algo_expid=287a929b-7124-4217-b8db-a980a6a57f75-6&btsid=d35bdd9e-c61c-42c2-a1de-4bd2b7223d2a&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4,searchweb201603_60
  9. jihad

    wymiana skrzyni do passat b5 AVF

    No przecież po to wstawiłem te zdjęcia, żeby pokazać jak duże są różnice między skrzyniami. Mając skrzynie 5b nie ma NAJMNIEJSZEGO sensu wymieniać na 6b od 1,9 TDI.
  10. jihad

    wymiana skrzyni do passat b5 AVF

    Tu masz porównanie skrzyni 6b fabrycznej w 1,9 ATJ i skrzyni 6b od 2,5 zamontowanej do AFNa. Być może skrzynie w 3BG mają inne przełożenia, ale i tak zapewne bliżej im do skrzyni z ATJ niż tej od 2,5 TDI. W obu przypadkach 1500 obr., 6. bieg. 1,9: 2,5:
  11. Zamontowałem dziś 3B0920827A zamiast 3B0920822A do przedlifta 2000 i jest OK. Klimatronik pozostał przedliftowy 3B1907044D.
  12. To co z tym gongiem, dźwiękiem?
  13. No nie ma, jest tylko sygnał dźwiękowy. Rozumiem, że on pozostanie?
  14. Spoko, czytam całość od 100 strony w międzyczasie, bo to i tak z 7 lat wstecz.
  15. Co to znaczy konkretnie? Po zgaszeniu i otwarciu auta nie ma info o pozostawionych światłach czy jak? Miałem nigdy nie montować licznika FL, ale w międzyczasie wychodzi, że mam do wymiany klimatronik oraz wróciło fabryczne radio i znowu kusi, zwłaszcza opcja zasięgu na FISie, którą uważam za najbardziej przydatną i brakującą w tej chwili. Jakie jeszcze minusu są wymiany licznika na FL w przedlifcie? Mam teraz licznik 920 1/2 i sumie nie wiem czy szukać 847/9 czy 1/2 FIS, bo jednak na zasięgu zależy mi bardziej niż na info z radia, a różnica w cenie zwykle znaczna. Czy klimatronik z FL obojętnie jaki, czy może jakiś konkretny numer powinien być, tudzież jakichś numerów unikać?
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy