Jump to content

Pestek92

  • Content Count

    283
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About Pestek92

  • Birthday 08/02/1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wałbrzych

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeżeli bezpieczniki masz sprawne to ja bym sprawdził następne czy sprzęgło na sprężarce sie załącza. Może nie masz w ogóle czynnika gdzieś ci uciekł i nie załącza klimy.
  2. Bo to diesel i u mnie w 1.9 TDI ATJ też nic nie wykrył a miałem uszkodzoną uszczelke pod głowicą
  3. Przy zakupie Passata B5 w dieslu polecam sprawdzić czy turbo nie łapie trybu awaryjnego najlepiej droga pod górke 3 bieg i but w podłoge jak turbo zapieczone to zaraz odetnie moc. Dodatkowo sprawdzić mikrostyki w zamkach, otworzyć wszystkie drzwi i patrzeć czy lampki świecą. Na stacji najlepiej zobaczyć czy z dołu olej nie cieknie ze skrzyni i silnika. Zawsze coś można stargować
  4. Witaj. Na moim przykładzie powiem ci, że u mnie dwumas nie wydawał żadnych dzwięków i auto miało moc ale ruszanie w korku było wręcz po nagrzaniu silnika już praktycznie niemożliwe i ruszanie z miejsca pod górkę to już w ogóle masakra była. Wymieniłem komplet dwumas i sprzęgło i wszystko śmiga a stary dwumas miałem spalony.
  5. Zlewaj płyn i wymień uszczelki które tam są, one pare złoty kosztują. Nie baw sie w żadne uszczelniacze.
  6. jeżeli masz płyn na skrzyni biegów po lewej stronie stojąc przodem do maski to na 90% cieknie z czujnika temperatury lub węża gumowego, który wchodzi w kruciec aluminiowy do głowicy z tyłu po lewej stronie przynajmniej u mnie tak było ale umyj i sprawdz dobrze
  7. Cześć. Na ile można wycenić waszym zdaniem takiego standardowego Passata B5 i B5 FL 1.9 TDI PD w wersji Kombi ? rok 2000-2003 mam na myśli ładne egzemplarze w standardowym wyposażeniu sprawne technicznie bo widze, że ceny sie wahają od 3 do 8 tysięcy.
  8. Raczej sie da ale bardzo ciężki dostęp jest tam, bodajże na kluczyk 10mm te śrubki są i mało miejsca od grodzi a jeszcze vacum pompa przeszkadza i przewody. Sprawdz czy nie masz wycieku z czujnika temperatury i węża gumowego co wchodzi w kruciec głowicy no i zobacz czy nie masz twardyc węży na rozgrzanym silniku bo to może być początek uszczelki pod głowicą.
  9. Zapraszam na mój kanał

    www.youtube.com/channel/UChHVKV3GZK9_oQ5giwhaGxA

  10. Już zamówiłem gumy obie febiego
  11. Witam. Chciałem sie poradzić czy wymieniać z tyłu te gumy co są pod sprężynami bo w jednym miejscu na obu osiach są zerwane na pół one niby tylko trzymają sprężynę ale może to jakoś negatywnie wpłynąć na jazdę hmm ?
  12. proponuje od razu kupić nowy zamek, szkoda czasu na naprawe starego i ciężko to poskładać pózniej żeby odpowiednio zamykało i otwierało drzwi, ja kupiłem zamiennik za 50zł nowy i śmiga aż miło
  13. chyba nie ma oringu z tego co pamiętam, jest stożek i zawleczka więc nie będzie ciekło
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy