Jump to content

Pestek92

  • Content Count

    225
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About Pestek92

  • Birthday 08/02/1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wałbrzych

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jedz z powrotem do tego mechanika, niech patrzy co sie stało
  2. Kolektor - 15zł Kolanko - 10zł Rurka - 10zł Przy zakupie wszystkiego przesyłka paczkomatem 15zł
  3. Sprzedam 900ml nowego płynu do wspomagania firmy FEBI do VW.
  4. Sprzedam nowy korek MEYLE do Passat B5
  5. Ja tam kupiłem zwykłe OSRAMY na pozycje, drogowe i mijania za wszystkie dałem z przesyłką 60zł na allegro i mi to wystarczy, świecą dobrze
  6. to dobrze, że problem rozwiązany z reklamacją pewnie będzie ciężko sprzedaj te sprzęgło
  7. 1. W Passacie B5 ATJ są 2 poduszki skrzyni biegów i są takie same, ja za FEBI dawałem 40zł za sztuke i są bardzo porządne. 2. Jeśli chodzi o poduszki silnika to są 2 poduszki gumowo olejowe i też są takie same tylko jedna ma inne oznaczenie bo ma taką osłone gumową na sobie i nie radziłbym ci w ogóle kupować zamienników bo będzie gorzej niż na tych co masz. Dodatkowo jest jeszcze odbój z przodu koszt 20zł. 3. Zanim zaczniesz cokolwiek wymieniać to sprawdz dokładnie czy w zaworze EGR klapa gasząca jest podłączona i czy w ogóle działa bo to najczęstsza przyczyna telepania silnikiem przy gaszeniu. Sprawdz wężyki podciśnienia. Może być też zużyte koło dwumasowe lub poduszki silnika.
  8. trzeba podłączyć pod komputer VCDS i sprawdzić błędy
  9. ściągnij sobie ksiazke sam naprawiam i tam wszystko pisze jak ustawic, poza tym w google jest wiele rysunkow na kole walu korbowego masz znak i na kole rozrzadu obok na obudowie jest znak
  10. Mi to wygląda na blokowanie sie kierownic w turbospręźarce, najlepiej odpiąć gruszke i sprawdzić palcem jak chodzi turbo i czy wirnik nie ma dużego luzu
  11. Za mało informacji, najlepiej umyć ten olej i dokładnie przejrzeć skąd cieknie
  12. Cześć. Mam kilka pytań odnośnie wymiany uszczelki pod głowicą bo niedługo zabieram sie za jej wymiane w silniku 1.9 TDI ATJ. Jeżeli ściągne głowice i będzie tam uszczelka z 2 otworami to mam kupić taką samą czy z 3 otworami ? czy to zależy od tego jak splanują głowice ? na co zwracać uwage przy takiej naprawie ? jakim papierem wyczyścić blok silnika ? kupie uszczelki kolektorów, vakum pompy, uszczelke pod głowice, simering wałka rozrządu i nowe śruby głowicy + płyn G12. Coś jeszcze bede potrzebował ?
  13. Witaj, odkopuje stary post ale dla mnie ważny, napisz co u ciebie było przyczyną i czy rozwiązałeś problem pozdrawiam
  14. Obejrzyjcie sobie Wazuupa jak rozrusznik wyciąga :D

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy