Jump to content

Pestek92

  • Content Count

    360
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About Pestek92

  • Birthday 08/02/1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wałbrzych

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006

Recent Profile Visitors

2,099 profile views
  1. Witam. Jakiś czas temu montowałem licznik białe zegary polskie menu temp oleju od 0 stopni test wskazówek itd. + RCD310 mam auto z 2006 roku październik. Oryginalnie miałem gateway 530C a zmieniłem na 530E. Czy ten 530E nie jest za stary ? Podejrzewam, że can sie nie usypia albo się wzbudza bo sporadycznie pada akumulator a ma 8 miesięcy był sprawdzany w firmie. Sprawdzałem też bezpieczniki przekazniki pomiary prądu na postoju itd. Czasami sie usypia po 20min a czasami po 3min lub sie wzbudza po 45min na 2minuty i tak ciągle.
  2. Kupiłem z Lidla za 89zł i jest super
  3. Temat bardzo stary ale mam ten sam problem, czy udało Ci się rozwiązać ten problem ?
  4. Dziwne. Ja mam zaślepiony i wykodowany EGR z ECU a i tak obroty falują ale w niczym mi to nie przeszkadza
  5. Witam. 1 - Jak coś zerwało to mógł się rozrząd przestawić o trochę i już synchronizacja wałka będzie inna i samochód ci nie odpali. 2 - Sprawdziłbym na filtrze paliwa czy paliwo na wtryski dochodzi (może pompa paliwa w baku padła o ile jest w tym modelu). 3 - Sprawdz czy są błędy na komputerze.
  6. Takie same objawy miałem w 1.9 TDI PD uszkodzone były uszczelniacze pompowtryskiwaczy i ich gniazda w głowicy. Kiedy wymieniałeś filtr paliwa ?
  7. Witam. U mnie w B6 2.0 TDI zmagałem się z tym świstaniem gwizdaniem i winna była chłodniczka spalin, były tam nieszczelności na tym grzybku co pokazał kolega wyżej na obrazku. Ja wywaliłem całkowicie chłodnice spalin i zaślepiłem ją oraz EGR. Wysłałem też sterownik silnika na zmiane w ECU bo były błędy w silniku. Ale teraz jest cisza i mam spokój
  8. Witam. Może komuś sie przydadzą moje filmy z wymiany zestawu naprawczego pompowtryskiwaczy i regulacji 😉
  9. Ja piję od czasu do czasu ale tylko Whiskey z pepsi max piwo to może wypije czasami ale tylko w lato jak sie pić chce, wódki nie tykam bo nie dobra dla mnie
  10. Przeczytałem kilka stron tego tematu i coś wam wyjaśnię bo bardzo długo szukałem i wiele stron przejrzałem. NIE MA PEŁNEJ WERSJI VCDS LITE 1.2. Kiedyś gdzieś na stronie pobrałem VAG COM 311.en i aktywowałem do pełnej wersji poprzez obliczanie w kalkulatorze kodu według jakiegoś wzoru ale już tego nie mam. TAK CZY SIAK TA WERSJA NIE BYŁA DO KOŃCA PEŁNA bo nie można było tym zrobić za wiele, jedynie udało się zakodować klucz i kilka opcji i to wszystko. JEŻELI CHCECIE MIEĆ DOBRY VCDS DO VAGA to polecam kupić kabel czarny z ALI EXPRESS za około 150-200zł i wtedy zrobicie nim wszystko nawet w nowszych autach lub oryginalna wersja z ADAKO za 2000zł. POZDRAWIAM
  11. Ja mam B6 2.0 TDI i po zakupie auta zmieniłem na kompletny INA z racji tego, że było już 80tyś km najechane od poprzedniej zmiany. Rozrząd zmieniałem sam i po zdjęciu wszystkie elementy były sprawne a pasek nie zniszczony.
  12. Witam. Chce założyć kierownice multifunkcyjną z Passata B7 do mojego B6 z 2006 roku październik posiadam multifunkcje kierownica skórzana. Jaki potrzebuje moduł kierownicy i czy oprócz modułu i kierownicy potrzebuje coś jeszcze? Oczywiście posiadam VCDS pełna wersje żeby zakodować
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy