Rezz
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 1.4 TSI 122KM
-
Rok produkcji
2009
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
170 tysięcy. Rozrząd nie był pierwszy. Mam diagnozę w warsztacie w mieście który robi VAGI i remonty. Poszło grubo, i turbina dostała i reszta. Na gotowo oszacowali 12-15tysięcy. Załamka. Kupić silnik to też kilka ładnych tysięcy z osprzętem + wymiana rozrządu + koszty wymiany + brak gwarancji bo za rok może być to samo... I też z 10 sie uzbiera. Chyba zostaje sprzedać bez silnika...
-
Cześć, Chciałbym prosić o poradę. Mam B6 1.4 TSI 2009 122KM. Auto ot tak nie odpaliło po pracy, wcześniej nic nie waliło, nie słyszałem metalicznych dźwieków, palił na dotyk. Rozrusznik na 'sucho' pracuje i nic więcej się nie działo. Laweta, mechanik, na komputerze brak błędów. Warsztat stwierdził, że nie ma kompresji i jest jakieś powietrze między tłokami, więc raczej łancuch przeskoczył i remont silnika. Dalej nie rozbierali, na naprawę nie mają czasu. Obecnie szukam warsztatu aby przestawić tam auto. Rozumiem, że skoro nie ma kompresji to raczej diagnoza jest jedna, remont? W jednym miejscu słyszałem, że cena zaczyna się od 5k. Czy ktoś miał podobne doświadczenia i podzieli się? Jestem z Białegostoku jakby ktoś też polecał miejsce.