Skocz do zawartości

Rezz

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 170 tysięcy. Rozrząd nie był pierwszy. Mam diagnozę w warsztacie w mieście który robi VAGI i remonty. Poszło grubo, i turbina dostała i reszta. Na gotowo oszacowali 12-15tysięcy. Załamka. Kupić silnik to też kilka ładnych tysięcy z osprzętem + wymiana rozrządu + koszty wymiany + brak gwarancji bo za rok może być to samo... I też z 10 sie uzbiera. Chyba zostaje sprzedać bez silnika...
  2. Cześć, Chciałbym prosić o poradę. Mam B6 1.4 TSI 2009 122KM. Auto ot tak nie odpaliło po pracy, wcześniej nic nie waliło, nie słyszałem metalicznych dźwieków, palił na dotyk. Rozrusznik na 'sucho' pracuje i nic więcej się nie działo. Laweta, mechanik, na komputerze brak błędów. Warsztat stwierdził, że nie ma kompresji i jest jakieś powietrze między tłokami, więc raczej łancuch przeskoczył i remont silnika. Dalej nie rozbierali, na naprawę nie mają czasu. Obecnie szukam warsztatu aby przestawić tam auto. Rozumiem, że skoro nie ma kompresji to raczej diagnoza jest jedna, remont? W jednym miejscu słyszałem, że cena zaczyna się od 5k. Czy ktoś miał podobne doświadczenia i podzieli się? Jestem z Białegostoku jakby ktoś też polecał miejsce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności