Skocz do zawartości

Pat661

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Pat661

  • Urodziny 08.06.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Patry
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rybnik

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pat661

    interfejs diagnostyczny

    Osobiście którą opcję polecasz? Pierwsze co przychodzi mi do wyboru to olx. Warto? Dużo osób mówi Ali ale ja nigdy tam nie robiłem zakupów co więcej wczoraj próbowałem znaleźć i nic nie znalazłem tam.
  2. Pat661

    interfejs diagnostyczny

    Ponawiam pytanie jaki kabel i vcds jak również skąd to kupić aby łączyć się vw
  3. Aaha. 5/6 sierpnia zapisany na diagnozę do mechanika zobaczymy co wymyśli i dam na pewno znać co i jak.
  4. Wracając do Egr gdyby był zepsuty zawieszony to były by oznaki w tlumiku jakiś osad sadza. W moim tlumiku końcowym gdy wsadzam do środa palec i sprawdzam to tylko osad z rdzy mam na placu. Żadnego zadymienia.
  5. Dzięki za podpowiedź w najbliższym czasie będę u mechanika będzie próbować zdiagnozować to. Dam odpowiedź co i jak
  6. Pierwsze zauważyłem między 1300 a 2000 obrotów ale wczoraj również zauważyłem że i przy ok 2200 do 2600 faluja obroty tez Dzieje się to przy jeździe stałą prędkością. Podczas przyspieszania nie widzę aby wskazówka miała jakieś wahania. Starałem się nagrać jak to wygląda. 20190710_183618.mp4 20190708_171253.mp4 20190711_053948.mp4
  7. Witam coś boli mojego passacika. 2.0tdi 140km bmp. DSG jpj. Objawy gdy jadę stała prędkością troszkę faluje obrotomierz. Na dwójce podczas wolnej jazdy bywa że obroty zaczynają skakać i auto robi kangurki. Bywa również ze czasem dojeżdżając do świateł auto tak jak by na setną sekundy puści sprzęgło i złapie z powrotem. Czuć takie szarpniecie. Inna rzecz włączając na skrzyni pozycje P auto tak jakby przeskoczy o dwa ząbki i dopiero zablokuje koła. Dodam filmiki z falowan. Był podpięty pod vcds zero błędów w skrzyni i silniku. Cicha praca silnika, w skrzyni nic nie stuka. Olej i filtr oleju wymieniony 50tys km temu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności