Jump to content

techno100

  • Content Count

    276
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About techno100

  • Birthday 07/14/1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Włocławek

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No ok Koledzy dzieki za wyczerpującą odpowiedz czyli reasumując jak wylacze kontrolke a zapinka działa prawidłowo to AutoHold bedzie dział bez problemu czyli u mnie mimo tego ze wyłaczyłem kontrolke pasów bo jest uszkodzona zapinka to autohold teoretycznie powinien dzialac a nie działa przez uszkodzoną zapinke mimo wszystko wiec wszystko rozumiem czeka mnie jednak naprawa tej zapinki spróbuje jeszcze z odlaczeniem tej wtyczki od zapinki zobaczymy ale prawdopodobnie poswiece sie i ja naprawie Wielkie Dzieki Koledzy Pozdrawiam.
  2. Dzięki adams za odpowiedź a jeszcze pytanie przypuscmy ze zapinka działa prawidlowo i kontrolka pasów jest normalnie aktywna zapinam pasy gasnie kontrolka jest ok auto hold działa. Pytanie brzmi dezaktywuje kontrolke pasów przekodowaniem tak jak do tej pory ale ona działa prawidlowo tylko po prostu jej nie chce to wtedy gdy jade zapinam pasy mimo tego ze kontrolka nieaktywna ale tam na zapince wszystko jest ok to wtedy sterownik sam widzi zapiete pasy czy nie i czy wtedy auto hold powinien działac mimo nieaktywnej kontrolki na zegarach a sprawnej zapince i tam czujniku??
  3. koledzy chciałbym zaczerpnąc porady. Chodzi o wyłączona kontrolke pasów bezpieczeństwa w Passacie B6 2006 rok. Wyłaczyłem ja Vagiem przez kodowanie i kontrolka znikła jest wszystko ok lecz przestał dzialac Auto Hold czy to normalne?? Da rade ten Auto Hold jakos aktywowac majac wyłaczona kontrolke pasow czy musze ja aktywowac spowrotem?? Wolałbym jej nie aktywowac gdyz czasami cos tam nie łączy i po zapięciu pasów ona pika i wkurza ten dzwięk dlatego ją wyłaczyłem a rozchodzi mi sie o AutoHold gdyz chcialbym żeby to działało. Ewentualnie moge wyłączyć sam dzwiek niezpaietych pasów a kontrolka może być zapalona byle ten auto hold działał bo wczesniej przed dezaktywacja kontrolki auto hold działał.
  4. Koledzy mam taki sam problem wszystko dziala ok po wymienaie zamka bo wymieniałem ale ten guzik przy zamknieciu wystaje jakis dobry centymer chociaz drzwi sa poprawnie zamkniete a przy otwarciu podbija wyzej jak pozostale i wysoko dosc jest ake drzwi tez ok sa otwarte chodzi tylko o ten guzik na starym chował sie cały i otwierał jak pozostałe reszta zamków drzi jest ok w czym jest problem Moze ktos by pomógł koledzy bo nie chce na prozno drugi raz rozbeirac zamka i nie zrobie nic ... Koleg pisal ze mozna ten czarny guzik wkrecic wykrecic i wyregulwoac lecz patrzylem chciałe mwkrecic ani drgnie w lewo i w prawo nie chce tez mocniej ciagnac zeby nie peklo przt zamku ten plastik przez ten drut co idzie od zamka. Wyglada jak by to było fabrycznie zalane ... PROSZE O POMOC KOLEDZY :):)
  5. Po co zalewac rope do filtra i sie paprac jak mozna zrobic to bez paprania. JA zrobilem to tak ze normalnie wymieniłem filtr a zamiast nalewac rope to przekrecilem z 10 razy zaplon ale nie odpalajac go tylko zapłon i cofalem i zrobila za mnie to pompka napompowala ropy do filtra i pchneła dalej na wtryski i dosłownie strzał jak by nigdy nic i odpalił i chodzil normalnie nie zgasl wiec nie wiem po co to odpowietrzac Nie mialem takiego problemu zebym odpowietrzal po wymianie filtra ani razu
  6. Po co masz kupywac oryginalny z VW G004000M2 Kupujesz normalnie ze sklepu płyn do wspomagania dokładnie taki SWAG 06161 Nie inny. Zalewasz układ tym płynem litr Ci wystarczy spokojnie ale stary musisz sciagnac wiadomo i wszystko chodzi jak nalezy a po drugie zobaczcie sobie specyfikacje to czy płyn VW czy Swag o tym numerze ma identyko specyfikacje i parametry, nawet nie wiem czy Swag nie robi dla VW wiec nie wiem po co przeplacac akurat w tym przypadku i jezdzic specjalnie do ASO VW jak mozna to kupic w motoryzacyjnym kazdym na zamówienie jak nie maja na miejscu
  7. Z tego co mi wiadomo jak załozyszo ORYGINALNE sprzegło z ASO to szarpania nie bedziesz miał. Wiem ze LUK SACHS sa bardzo dobre ale maja taki materiał ze na zimnym te sprezyny nie sa takie jak powinny byc i mimo ze te sprzegło długo bedzie latac i wszystko bedzie ok pozatym szarpaniem. Wiec musicie sie z tym koledzy pogodzic niestety. To jest ta sama zasada jak poduszek nawet najlepszy najdrozszy zamiennik nie dorowna oryginalnej i bedzie telepotac buda na najdrozszym zamienniku a na oryginale z ASO nawet kapki nie przybuja buda... Maja po prostu takie tajniki te czesci nie do podrobienia A z ASO nikt raczej sprzegla nie kupi bo koszt dwa razy wiekszy jak LUK.
  8. Opcje AUTO mozna zrobic pod siebie ustawiasz manualem temp nadmuch i kierunki gdzie ma dmuchac przytrzymujesz dłuzej auto i zapamietuje to climatronik i po wyborze na auto zawsze Ci ustawi na te ustawione i zapamietane przez ciebie ustawienia a nie ze na auto nie masz kierunku itd a reszte sobie bedzie sam juz regulowal w zaleznosci od temp zewnetrznej nasloneczniania itd . Bynajmniej u mnie tak jest. Ty po prostu masz zapamietane auto w takim ustawianiu ze ze nie ma kierunku nawiewu i temperatury jaka chcesz ...
  9. a lepiej wymieniac to czy po prostu kupic inna sprezarke ?? i duzo jest roboty zeby to wymienic ?? tzn sprezarke trzeba wyjac rozumiem najgorsze uklad rozszczelnic
  10. Kolego troche dziwne stwierdzenie bo akurat mój ma 250 tys realny nie krecony udokumentowany wiec ten przebieg to jest nic na taki samochód i przy tym przebiegu była by juz tak wyeksplatowana sprezarka troszke malo podobne. ja minus jeden nie osiagnałem nigdy w takim razie na wylocie ...
  11. no ale im chlodniej na zewnatrz to ta temperatura tez jest "wyzsza" z klimy nie spada nisko i nie czuc tak az tego cudnie inne samochody jak wsiade maja klime to mozna zmarznac naprawde a tutaj szalu nie robi moim zdaniem jak to jest??
  12. Koledzy mam pytanie czy wiarygodnie zmierze przez Vaga temperature na kanale wylotowym srodkowym klimy czy on jest tak wiarygodny jak przyrzad przykładany przez goscia co nabija klime?? Jesli tak to mi pokazuje jak klima chodzi na LO nadmuch na 3 kreski tempertaura na zewnatrz 25 stopni to wydosstaje sie juz maksymalnie 3-4 stopni to nie za malo przypadkiem?? a na nadmuchu na maxa to temepratura na wylocie srodkowym 7-9 stopni w tych granicach. Wydaje mi sie ze mało troche dmucha ta klima i w srodku no jest chłodno chpociaz powietrze nie "mrozi" az tak w palce jak sie przystawi do kratki nawiewu. jak to jest z Tym koledzy te passaty tak słabo dmuchaja ?? Nie zrobia naprawde lodówki w aucie na maksymalnym chłodzeniu??
  13. Koledzy mam pytanko na tym jednym grubszym przewodzie od klimy na całej jego długosci powinna skraplac sie woda jesli ukałd jest sprawny tak?? Wynika to z roznicy temperatur to wiadome a teraz mam pytanie czy to normalne ze przy temperaturze +20 stopni ta rurka bedzie lekko tylko skroplona woda a z pod auta nie kapie woda a przy np +29 bedzie o wiele wiecej wszedzie skraplała sie woda i bedzie az kapac z pod auta ? to jest normalne dokładnie mi chodzi czy dosłownie przy plus 20 stopniach bedzie mniej tej wody i klima jak by słabiej chłodziła tez tak macie ?? Czy powinna dawac na maxa tez tej wody skraplac i robic lodówke dosłownie w aucie/
  14. tp jest normalne w passatach ze jak nacisniesz i trzymasz to hebel powoli bedzie opadał na dol i to nie jest zadna wina ani pompy ani pompki hamulcowej tak jest i musi byc. Tak jak kolega Ci wyzej napisał jak nie jest twardy pedał na pierwsze uderzenie hamuje normalnie nie sa zapowietrzone to jest ok tak musi byc
  15. Sam sobie znajdz na allegro taki czujnik wrzuciłem Ci zdjecie jak on wyglada przy AVF
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy