Skocz do zawartości

Maras88

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ok. Dzięki. Spróbuję. Mam jeszcze pytanie. Czy istnieje aplikacja na android (może być płatna) na której sprawdzę ten kąt synchronizacji rozrządu? Mam urządzenie obd janosik connect i chciałbym za pośrednictwem tego urządzenia sprawdzić to.
  2. Nie pamiętam już dokładnie ale wydaje mi się że 0.6-1
  3. Ok. Może faktycznie nie będę grzebał przy tych wtryskach. Kat synchronizacji rozrządu był sprawdzany na kompie i niby jest ok. A to jest to samo co kąt synchronizacji zapłonu? Kurde może trochę przesadzam. To auto ma 19 lat a ja chce z niego zrobić super nówkę.
  4. Wszystko ok. Ale jedna rzecz mnie zastanawia. Czemu ma problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Przed regulacją było źle (odpalał na chwilę i zgasł. Później albo trzeba było długo kręcić albo trzymać kluczyk w pozycji krecenia rozrusznikiem do momentu jak nie wcisnąłem gazu) a po regulacji już jest trochę lepiej tzn. Kręci trochę jak jest ciepły ale nie gaśnie.
  5. 900 km może trochę więcej. Na trasie przy prędkości 140-160 przed regulacją robiłem trochę ponad 1000 km.
  6. Tak jest wszystko zostało stare. Byłem w czwartek u mechaników żeby podłączyli go pod kompa i powiedziano mi że narazie warto spróbować wyregulować pompowtryski. Wyregulowałem je sam bo wydeje mi się że jakieś filizofii nie ma w tym. Tylko że jak regulowałem to silnik był lekko ciepły i cofałem śrubę imbusowa o około 220 stopni. Nie wiem czy dobrze to wszystko wykonałem. Czy trudna jest wymiana tych oringów i śrub?
  7. Witam zabrałem się dzisiaj za regulacje pompowtryskiwaczy w moim passacie b5 fl 1.9 tdi 130 km AWX. Wszystko robiłem tak jak każdy mówi.sruba imbusowa dokręcona do końca i popuszczona na o około 225 stopni. Po całej operacji spalanie na postoju zmalało z 1.4 l/h bez klimy na 1.1 l/h, a z 2l/h z klimatyzacją na 1.6 l/h. Auto odpala o wiele lepiej na ciepłym silniku bo wtedy była tragedia. Czy wszystko wykonałem dobrze? Czy regulacja powinna być przeprowadzona na bardzo zimnym silniku? Bo ja ustawiałem na lekko ciepłym? I czy może powinienem cofnąć tą śrubę imbusowa o 180?Czy takie spalanie na postoju jest ok?
  8. Ok. W środę wymieniam wentylator. Jak wciskam przycisk auto to słychać przekaźnik od klimy więc klima działa. Mam nadzieję że wszystko będzie ok i że czynnik nie uciekł. Niedawno nabijalem klimę i szkoda by było tej kasy.
  9. Witam mam uszkodzony wentylator klimatyzacji tzn. Słychać że się kręci silniczek ale wiatrak się nie kreci. Lata luźno śmigło, oderwało się od silnika. Czy coś się stało jak tak miałem włączoną klimę?
  10. Witam mam pytanie co do silnika awx 1.9 tdi w passacie b5 fl. Problem polega na tym że gdy jest zimny pali super na dotyk. Jak go zagrzeje i zgaszę i chce za chwilę odpalić to chwilę po odpaleniu gaśnie,a żeby go odpalić muszę go kręcić rozrusznikiem i dodać gazu. Jak przegazuje go trochę po odpaleniu to wtedy jest ok. Powiedziano mi że to mogą być pompowtryski do regeneracji. Mam jeszcze jeden problem. A mianowicie chodzi o spalanie na postoju. 1.4 l/h gdy jest wyłączona klima a 2l/h gdy jest włączona klima. Nie wiem czy może mieć to jakiś związek ale rok temu miałem robiony rozrząd i przed wymianą spalanie wynosiło 0.7-0.9 l/h bez klimy a po wymianie nagle spalanie wzrosło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności