Skocz do zawartości
laki

Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

Rekomendowane odpowiedzi

Przeczytałem kilka stron wstecz i nie mogę namierzyć numeru części vw tego zabieraka.

Numer podany na tej stronie u gajosa nie funkcjonuje.

Czy może ktoś mi podać numery 77mm i 100mm, bo nie mogę dogadać się z mechanikiem...?!?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zalacznikach masz numer zabieraka?

ps. nie posiadasz Etki? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Etki brak, bieda...

 

 

A co to znaczy...?

"do zastosowania z:03G 103 295 AG

03G 103 295 AK"

Edytowane przez pikopiko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krotko mowiac ten zabierak o taki symblu: 03G 115 281 F kupisz w ASO, ma dlugosc 77mm i kosztuje z 13zl :) ten bedzie pasowac.

wczesniej mialy inna koncowke (mialy otwor w zabieraku), te z symbolem F to "zwykly" szesciokat o dlugosci 77mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli wymieniam na taki jak miałem, tylko nowy...?!?

A żeby założyć ten dłuższy to co trzeba zmienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli wymieniam na taki jak miałem, tylko nowy...?!?

A żeby założyć ten dłuższy to co trzeba zmienić?

ja juz sie w tym temacie nie wypowiem, bo nie wiem po co?! Ja wsadzilem po prostu nowy, tej samej dlugosci bez kombinacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli wymieniam na taki jak miałem, tylko nowy...?!?

A żeby założyć ten dłuższy to co trzeba zmienić?

Jak wymieniałem swój zabierak, to z tym zapytaniem zadzwoniłem do Tomka.

Chciałem od razu założyć dłuższy (100mm zamiast 77mm). Okazało się, że 'gniazdo' jest głębokie na tyle, na ile była przewidziana długość zabieraka.

Oznacza to to, że aby założyć dłuższy zabierak należy zmienić 'wałek', w który wchodzi zabierak.

(sorry Tomku za kaleczenie prawidłowego nazewnictwa tych elementów).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oznacza to to, że aby założyć dłuższy zabierak należy zmienić 'wałek', w który wchodzi zabierak.

(sorry Tomku za kaleczenie prawidłowego nazewnictwa tych elementów).

 

JESZCZE RAZ KOLEDZY:

-auta do listopada 2005r mają zabieraki ("wybieraki,imbusy") 7,7cm z oznaczeniem 03G 115 281 A

-auta od listopada 2005r do mają zabieraki 03G 115 281 A oraz 03G 115 281 D(z późniejszym zastosowaniem gdy wcześniejsze"A"zaczęły padać

-auta od 2009r mają zabieraki 10 cm z oznaczeniem 03G 115 281 E czyli gniazdo wałka jest głębsze(przedstawiłem to na rysunku kilka stron do tyłu)

NIE MA MOŻLIWOŚCI UMIESZCZENIA ZABIERAKA (7,7CM) W WAŁKU WYRÓWNOWAŻĄJĄCYM WYPRODUKOWANYM PO 2009R!!!

Nasza regeneracja polega na przerobieniu wałka z 7,7 cm pod zabierak 10 cm.

 

servee79 rozbawiłeś mnie więc masz + :)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JESZCZE RAZ KOLEDZY:

-auta od 2009r mają zabieraki 10 cm z oznaczeniem 03G 115 281 E czyli gniazdo wałka jest głębsze(przedstawiłem to na rysunku kilka stron do tyłu)

NIE MA MOŻLIWOŚCI UMIESZCZENIA ZABIERAKA (7,7CM) W WAŁKU WYRÓWNOWAŻĄJĄCYM WYPRODUKOWANYM PO 2009R!!!

Nasza regeneracja polega na przerobieniu wałka z 7,7 cm pod zabierak 10 cm.

wg etki do 19.10.2009 szedl zabierak 7.7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem po wymianie zabieraka. Stan zabieraka jak na 220000 km nie wiem jakim cudem ale jest bardzo O.K. :zeco .

[ATTACH=CONFIG]68529[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy może mi ktoś powiedzieć jaką mam pompę olejową w moim Passacie ( czy z zbieraczem czy na łańcuszku ). Chodzi mi o to abym dmuchał na zimne i jeżeli mam pompę w którym zawodny jest "mechanizm zbieracza" to za wczasu go sobie wymienię na nowy.

vin mojego autka to: WVWZZZ3CZ6E155292

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy może mi ktoś powiedzieć jaką mam pompę olejową w moim Passacie ( czy z zbieraczem czy na łańcuszku ). Chodzi mi o to abym dmuchał na zimne i jeżeli mam pompę w którym zawodny jest "mechanizm zbieracza" to za wczasu go sobie wymienię na nowy.

vin mojego autka to: WVWZZZ3CZ6E155292

 

 

masz na kołach zębatych i na zabieraku 7.7cm.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli i tak i tak muszę go wymienić...

Jak już wyżej pisałem - całkowity koszt ~166 zł. Robiłem w Koszalinie u Urbaniaka (gdybyś się zastanawiał, u kogo w okolicy najlepiej to zrobić ;) ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślałem że albo na kołach albo zbierak. Czyli i tak i tak muszę go wymienić...

 

najlepiej obejrzyj napęd osobiście podczas wymiany, jak jest zdjęta miska, wtedy zrozumiesz o co chodzi w tym interesie...

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
całkowity koszt ~166 zł. Robiłem w Koszalinie u Urbaniaka (gdybyś się zastanawiał, u kogo w okolicy najlepiej to zrobić ).

Super, czy mógłbyś mi dać namiar do tego mechanika. Z góry dziękuję...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak już wyżej pisałem - całkowity koszt ~166 zł. Robiłem w Koszalinie u Urbaniaka (gdybyś się zastanawiał, u kogo w okolicy najlepiej to zrobić ;) ).

 

Jesli to jest cena za zdjecie miski, calego napedu, wymiane zabieraka i zlozenie do kupy to bardzo dobra cena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak już wyżej pisałem - całkowity koszt ~166 zł. Robiłem w Koszalinie u Urbaniaka (gdybyś się zastanawiał, u kogo w okolicy najlepiej to zrobić ).

 

Do koszalina mam blisko i co oni wymieniają sam zabierak ??? ale chociaż decydują czy pompę tez czy tylko zabierak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pewnie jak gniazdo będzie wywalone to też coś z tym zrobią
Tak mi właśnie Tomek Urbaniak powiedział ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jaka jest zależność że np. u mnie i u forumowicza dszyszko po 220tkm zabierak był w dobrym stanie a wiele przypadków z mniejszym przebiegiem kończyło się czerwoną kontrolką olejarki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może te z mniejszym przebiegiem tak naprawdę miały przebieg skręcony?

 

Albo byc moze zalezne jest to od tego jak auto bylo jezdzone - wiecej trasy, gdzie lagodniej byl traktowany zabierak albo miasto, gdzie bardziej byl "tarmoszony"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności